"Mgła" wgniata w fotel

Data: 2011-01-06 01:04:07
Autor: zbig
"Mgła" wgniata w fotel
No, rzeczywiście, teraz to już wszystko wiadomo. Pokazano relację
absolutnie jednostronną, typowa pisowską propagandówke i to w dodatku
wykorzystano do niej tych,którzy mogli byc najmniej obiektywni. Pluja
jadem tak naprawdę pragnąc odwrócić uwage od swoich zaniedbań, które
do tej katastrofy doprowadziły i kosztowały życie wielu osób, które
sie tam znalazły dzięki oślemu uporowi byłego prezydenta i jego
przydupasów.
Przypomne, ze polityke zagraniczna prowadzi rząd a nie prezydent i
wszystko na ten temat.

Data: 2011-01-06 01:21:29
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 10:04, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Przypomne, ze polityke zagraniczna prowadzi rząd a nie prezydent i
wszystko na ten temat.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/292779,Co-powiedzial-premier-rodzinom-ofiar

Ryży gnój i kierowana przez niego platfonska jaczejka zmierzają raźnym
krokiem w kierunku prokuratur, Trybunałów Stanu, procesów i wyroków..
Nie powiem żebym był tym szczególnie zmartwiony, ubolewam jedynie że
większości ich popleczników i kiboli za popieranie tej kryminalnej
bandy nie spadnie nawet włos z głowy.
Chociaż... niezbadane są wyroki Opatrzności
J-23

Data: 2011-01-06 02:18:51
Autor: zbig
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 10:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

bandy nie spadnie nawet włos z głowy.
Chociaż... niezbadane są wyroki Opatrzności

To pobożne życzenia marginesu społecznego, który braznzluje sie
prokuratorami, podsłuchami, śledztwami i trybunałami.Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma
decydujacy głos w sprawie racji stanu. Nikt mi nie wmówi, ze
pogorszenie relacji z sąsiadami moze w jakikolwiek sposób wpłynąc
pozytywnie na nasze bezpieczeństwo.

Data: 2011-01-06 06:27:37
Autor: Hans Kloss
"Mgła" wgniata w fotel
On 6 Sty, 11:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma
decydujacy głos w sprawie racji stanu.

Będzie miał mnóstwo czasu aby przekonywać o tym  swoich kolegów na
spacerniaku.
J-23

Data: 2011-01-06 15:17:05
Autor: raff
"Mgła" wgniata w fotel

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:9c10b05a-cb38-4c9f-8af0-41bd586a2620w17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

prokuratorami, podsłuchami, śledztwami i trybunałami.Tusk powiedział
to należało powiedziec. Choćbyście zesrali , to właśnie od nma

Oczywiscie. Polską racją stanu jest dogadywanie sie z sasiadami przeciwko swojemu prezydentowi.

R.

"Mgła" wgniata w fotel