Mgly

Data: 2015-10-12 22:03:34
Autor: Bruno
Mgly
Dnia Mon, 12 Oct 2015 19:01:24 +0200, szczepan bialek napisa艂(a):

Napisalem wczesniej ze w kwietniu przed poludniem mgly nie wystepuja. Nie wymyslilem tego tylko cytowalem:
" Od wrze艣nia poranne mg艂y staj膮 si臋 coraz bardziej cz臋ste. Spokojne i bezchmurne jesienne noce stwarzaj膮 idealne warunki do powstawania mg艂y radiacyjnej. Nazwana jest mg艂膮 radiacyjn膮 gdy偶 powstaje od wypromieniowania ciep艂a z powierzchni ziemi w bezchmurne niebo (kiedy wyst臋puj膮 chmury ciep艂o zostaje "odbite" i powraca na ziemi臋). Przez wypromieniowanie ciep艂a och艂adza si臋 dolna warstwa powietrza przy gruncie. Je偶eli powietrze to jest wystarczaj膮co wilgotne, para wodna w nim zawarta ulega skropleniu do malutkich kropelek wody, kt贸re unosz膮 si臋 w powietrzu tworz膮c mg艂臋." Z:
http://www.cumulus.nazwa.pl/teoria/wiedza/w_mglarad.htm

Mgla nie moze powstac nad zmarznieta ziemia.
W jesieni gleba jest ciepla i woda z niej paruje. Ale styka sie z chlodnym tuz nad gleba.
W wiosenne przedpoludnie powietrze jest cieple a gleba zimna.

W dzien cieple wilgotne powietrze migruje do gory i tam styka sie z chlodnym.
Powstaje taka sama mgla ale nazywamy ja chmurami.
S*

Pogoda w Smole艅sku kwiecie艅 2010:
2010-04-01 mg艂a
2010-04-02 deszcz
2010-04-03 deszcz
2010-04-04 mg艂a
2010-04-05 mg艂a
2010-04-06 deszcz
2010-04-07
2010-04-08 deszcz
2010-04-09 mg艂a
2010-04-10 mg艂a
2010-04-11
2010-04-12
2010-04-13
2010-04-14
2010-04-15
2010-04-16 deszcz
2010-04-17 deszcz
2010-04-18
2010-04-19
2010-04-20 deszcz
2010-04-21 mg艂a-deszcz
2010-04-22 mg艂a
2010-04-23 deszcz-艣nieg-grad
2010-04-24 deszcz
2010-04-25
2010-04-26
2010-04-27
2010-04-28 deszcz
2010-04-29
2010-04-30 deszcz
Dane za wunderground.com

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-10-13 09:49:59
Autor: szczepan bialek
Mgly

U偶ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:t6snhmdyjizk$.lq8kb6d0cevo$.dlg40tude.net...
[...]

Dalej pisza: "Rozw贸j mg艂y mo偶e powstrzyma膰 wiatr. Kiedy wiatr napotyka przeszkody na swojej drodze (drzewa, budynki) wywo艂uje turbulencj臋, a to unosi ch艂odne powietrze w g贸r臋 i znosi ciep艂e na d贸艂, co w nast臋pstwie zapobiega och艂odzeniu powietrza przy gruncie na tyle, 偶eby mog艂a powsta膰 mg艂a."

Znajdz czy dmuchal tam wiatr.
S*

Bruno

Data: 2015-10-13 01:03:21
Autor: Bruno
Mgly
W dniu wtorek, 13 pa糳ziernika 2015 09:49:49 UTC+2 u縴tkownik szczepan bialek napisa:
U縴tkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:t6snhmdyjizk$.lq8kb6d0cevo$.dlg40tude.net...
> Dnia Mon, 12 Oct 2015 19:01:24 +0200, szczepan bialek napisa(a):

> [...]

Dalej pisza: "Rozw骿 mg硑 mo縠 powstrzyma wiatr. Kiedy wiatr napotyka przeszkody na swojej drodze (drzewa, budynki) wywo硊je turbulencj, a to unosi ch硂dne powietrze w g髍 i znosi ciep砮 na d蟪, co w nast阷stwie zapobiega och硂dzeniu powietrza przy gruncie na tyle, 縠by mog砤 powsta mg砤."

Znajdz czy dmuchal tam wiatr.

Sam znajd. Stron masz podan. Bez trudu znajdziesz dane historyczne dla Smole駍ka.
Jak si brzydzisz oficjalnymi raportami, to poczytaj relacje 秝iadk體 zebrane przez Macierewicza, wszyscy jak jeden m笨 twierdz 縠 mg砤 tego dnia by砤 i to spora. Tylko ty jeden masz obiekcje.

--
Bruno

Data: 2015-10-13 12:46:12
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Mgly
Bruno pisze:

Bez trudu znajdziesz dane historyczne dla Smole艅ska. Jak si臋
brzydzisz oficjalnymi raportami, to poczytaj relacje 艣wiadk贸w zebrane
przez Macierewicza, wszyscy jak jeden m膮偶 twierdz膮 偶e mg艂a tego dnia
by艂a i to spora. Tylko ty jeden masz obiekcje.

Przecie偶 wida膰 j膮 cho膰by na filmie tego polskiego operatora, kt贸ry ustawi艂 kamer臋 w swoim oknie hotelowym. Sfilmowa艂 przelot I艂a-76 (kt贸rego ledwo wida膰) i wy艂膮czy艂 zapis tu偶 przed katastrof膮, bo mu robotnicy w艂azili w kadr, a poza tym i tak nic ciekawego nie by艂o wida膰.

Rafal "RAV" Miszczak      www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783

Data: 2015-10-13 07:44:31
Autor: Bruno
Mgly
W dniu wtorek, 13 pa糳ziernika 2015 12:46:10 UTC+2 u縴tkownik Rafal 'RAV' Miszczak napisa:
Bruno pisze:

> [...]
> przez Macierewicza, wszyscy jak jeden m笨 twierdz 縠 mg砤 tego dnia
> by砤 i to spora. Tylko ty jeden masz obiekcje.

Przecie wida j cho鎎y na filmie tego polskiego operatora, kt髍y ustawi kamer w swoim oknie hotelowym. Sfilmowa przelot I砤-76 (kt髍ego ledwo wida) i wy潮czy zapis tu przed katastrof, bo mu robotnicy w砤zili w kadr, a poza tym i tak nic ciekawego nie by硂 wida.

Na pierwszych filmach z wrakowiska r體nie wida mg酬. Kolega Szczepan jednak uparcie twierdzi, 縠 mg硑 nie by硂, gdy wiosn nie mog硂 jej by. --
Bruno

Data: 2015-10-13 17:59:59
Autor: szczepan bialek
Mgly

U縴tkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:7775ea6f-f3cc-4a3e-a3fe-c33207f165e9googlegroups.com...
Bruno pisze:

> [...]

<Na pierwszych filmach z wrakowiska r體nie wida mg酬. Kolega Szczepan jednak uparcie twierdzi, 縠 mg硑 nie <by硂, gdy wiosn nie mog硂 jej by.

Mgla i chmura to fizycznie to samo.
Podstawa chmur nie jest gladka jak stol. Jak okreslono ja na 50m to miejscami  mogla byc nizej.
Jak jest mgla to "lezy" na glebie a wiatru ani ani.
Czy tak zeznali swiadkowie?
Jak mgla ustapi to pojawia sie czyste niebo.
Zryzykuje stwierdzenie ze nie moze mgla wystapic pod chmurami.
Ale zaraz to sprawdze.
S*

Data: 2015-10-13 09:15:47
Autor: Bruno
Mgly
W dniu wtorek, 13 pa糳ziernika 2015 17:59:47 UTC+2 u縴tkownik szczepan bialek napisa:
> [...]

Jak jest mgla to "lezy" na glebie a wiatru ani ani.
Dlaczego niby mam za ciebie odwala ca潮 robot? Sam przeczytaj.

Jak mgla ustapi to pojawia sie czyste niebo.
Zryzykuje stwierdzenie ze nie moze mgla wystapic pod chmurami.
Ale zaraz to sprawdze.
A prosz ci bardzo:
http://www.nasa.gov/images/content/641334main1_Anjoziantopofsmoky1-670.jpg
http://a.abcnews.go.com/images/US/ht_fog_clouds_1_jef_120210_wblog.jpg

--
Bruno

Data: 2015-10-13 19:12:37
Autor: szczepan bialek
Mgly

U縴tkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:b85419ad-a837-4407-a861-3c4db0358560googlegroups.com...
> [...]

Jak mgla ustapi to pojawia sie czyste niebo.
Zryzykuje stwierdzenie ze nie moze mgla wystapic pod chmurami.

< Na jednym obrazku masz mgly w kotlinie a na drugim na brzegu oceanu.
Tu nie ma potrzeby pisac tekstow prawniczych. Ja pisze o lotniskach.
Wiadomo ze na lotniskach mgla nie jest mile widziana.
A w Smolensku dmuchal wiaterek 2m/s. Mgla nie miala szans bo lotnisko jest na pagorku.
S*

Data: 2015-10-13 21:06:27
Autor: Bruno
Mgly
Dnia Tue, 13 Oct 2015 19:12:37 +0200, szczepan bialek napisa艂(a):

U偶ytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:b85419ad-a837-4407-a861-3c4db0358560googlegroups.com...
W dniu wtorek, 13 pa藕dziernika 2015 17:59:47 UTC+2 u偶ytkownik szczepan bialek napisa艂:
U偶ytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu wtorek, 13 pa藕dziernika 2015 12:46:10 UTC+2 u偶ytkownik Rafal 'RAV'
Miszczak napisa艂:
Bruno pisze:

> [...]

(kt贸rego ledwo wida膰) i wy艂膮czy艂 zapis tu偶 przed katastrof膮, bo mu
robotnicy w艂azili w kadr, a poza tym i tak nic ciekawego nie by艂o wida膰.

<Na pierwszych filmach z wrakowiska r贸wnie偶 wida膰 mg艂臋. Kolega Szczepan
jednak uparcie twierdzi, 偶e mg艂y nie <by艂o, gdy偶 wiosn膮 nie mog艂o jej by膰.

[...]
Dlaczego niby mam za ciebie odwala膰 ca艂膮 robot臋? Sam przeczytaj.

Jak mgla ustapi to pojawia sie czyste niebo.
Zryzykuje stwierdzenie ze nie moze mgla wystapic pod chmurami.
Ale zaraz to sprawdze.
A prosz臋 ci臋 bardzo:
http://www.nasa.gov/images/content/641334main1_Anjoziantopofsmoky1-670.jpg
http://a.abcnews.go.com/images/US/ht_fog_clouds_1_jef_120210_wblog.jpg

< Na jednym obrazku masz mgly w kotlinie a na drugim na brzegu oceanu.
A jak pi臋knie j膮 na szczyty budynk贸w zawiewa!

Tu nie ma potrzeby pisac tekstow prawniczych. Ja pisze o lotniskach.
Wiadomo ze na lotniskach mgla nie jest mile widziana.
A w Smolensku dmuchal wiaterek 2m/s. Mgla nie miala szans bo lotnisko jest na pagorku.
No patrz pan, a meteorolodzy i obs艂uga lotniska w Smole艅sku mg艂臋 widzia艂a.
Tak samo jak za艂oga Jaka i tysi膮ce mieszka艅c贸w Smole艅ska. https://www.youtube.com/watch?v=IkyX6-Rx4jk

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2015-10-14 09:54:57
Autor: szczepan bialek
Mgly

U偶ytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1v4qos316uyjb$.oqnukyn03u57.dlg40tude.net...
[...]

Mgla i chmura to to samo.
Tyle ze mgla sciele sie po ziemi przy zupelnym bezruchu powietrza.
Tam byly b. niskie chmury pedzone wiaterkiem.

Ktos nawet napisal ze nad ta "mgla" bylo czyste niebo. A mgla nie siega 500m.
Bo Jak poinformowal ze chmury sa od 50 do 500m.
S*

Data: 2015-10-14 01:23:51
Autor: Bruno
Mgly
W dniu 艣roda, 14 pa藕dziernika 2015 09:54:45 UTC+2 u偶ytkownik szczepan bialek napisa艂:
> [...]

Mgla i chmura to to samo.
Tyle ze mgla sciele sie po ziemi przy zupelnym bezruchu powietrza.
G... prawda. Vide przypadek mg艂y zwianej na A4, kt贸ry pojawi艂 si臋 w niniejszej dyskusji.

Tam byly b. niskie chmury pedzone wiaterkiem.
A mg艂a to nie moze by膰 p臋dzona wiaterkiem? Dosta艂e艣 艂adny przyk艂ad mg艂y "wspinaj膮cej si臋" na budynki.

Ktos nawet napisal ze nad ta "mgla" bylo czyste niebo.
Kto i kiedy? Konkretnie.

A mgla nie siega 500m. Bo Jak poinformowal ze chmury sa od 50 do 500m.
I o widoczno艣ci 400m na ziemi. Powy偶ej 50m nic nie by艂o wida膰, poni偶ej 50m by艂o wida膰 na 400m. Gdy l膮dowa艂 Tu nic nie by艂o wida膰 od 500 do 0m. Ci w powietrzu mogli powiedzie膰 偶e to chmury si臋gaj膮ce do ziemi, ci na ziemi 偶e to mg艂a. Wa偶ne jest to, 偶e 褍褋谢芯胁懈泄 写谢褟 锌褉懈褢屑邪 薪械褌. Za艂oga i tak pr贸bowa艂a. Z tragicznym skutkiem.

--
Bruno

Data: 2015-10-14 13:00:48
Autor: J.F.
Mgly
U偶ytkownik "Bruno"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:e2e6183d-35bf-4aad-ad15-9d5dd69be724@googlegroups.com...
[...]

No wiesz, z gory to moglo inaczej wygladac, szczegolnie jak ma byc kilkanascie minut pozniej.

A nawet jak warunkow nie bedzie, to zejscie na 100m i odejscie nie jest jakims ryzykownym manewrem, ktorego nalezy sie obawiac.

Tylko trzeba na tych 100m odejsc.

J.

Data: 2015-10-14 06:01:50
Autor: Bruno
Mgly
W dniu 艣roda, 14 pa藕dziernika 2015 13:01:32 UTC+2 u偶ytkownik J.F. napisa艂:
> [...]

A nawet jak warunkow nie bedzie, to zejscie na 100m i odejscie nie jest jakims ryzykownym manewrem, ktorego nalezy sie obawiac.

6:25 UTC dostali informacje o warunkach na lotnisku: chmury grubo ponizej 50m, widoczno艣膰 400. Wszystkie dopuszczalnie minima przekroczone. Nawet nie by艂o co pr贸bowa膰. Ale dobra, schodz膮 pr贸bnie na 100m. O 6:37 UTC (byli na wysoko艣ci ok. 500m) dostaj膮 informacj臋 "teraz wida膰 200", co raczej poprawy warunk贸w nie wr贸偶y艂o. Na co liczyli? Na dziur臋 z dobr膮 widoczno艣ci膮? Przyp艂yw Mocy jak u Luka Skywalkera?
O 6:41 by艂o pozamiatane.

--
Bruno

Data: 2015-10-14 15:31:25
Autor: J.F.
Mgly
U偶ytkownik "Bruno"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:fdcaecf6-ed6c-4b4f-93a4-72f0fb70b0f2@googlegroups.com...
> [...]

6:25 UTC dostali informacje o warunkach na lotnisku: chmury grubo ponizej 50m, widoczno艣膰 400. Wszystkie dopuszczalnie minima przekroczone. Nawet nie by艂o co pr贸bowa膰.

Ale jednoczesnie uslyszeli
"No natomiast powiem szczerze 偶e mo偶ecie spr贸bowa膰 jak najbardziej. Dwa APM-y s膮 yy bramk臋 zrobili. Tak偶e mo偶ecie spr贸bowa膰 ale, je偶eli wam si臋 nie uda za drugim razem to proponuj臋 wam lecie膰 na przyk艂ad do Moskwy albo gdzie艣."

To oczywiscie "pilot (technik ?) wojskowy, z naciskiem na wykonanie zadania", a nie pilot cywilny z naciskiem na przestrzeganie procedur i minimow.

Ale dobra, schodz膮 pr贸bnie na 100m.
O 6:37 UTC (byli na wysoko艣ci ok. 500m) dostaj膮 informacj臋 "teraz wida膰 200", co raczej poprawy warunk贸w nie wr贸偶y艂o. Na co liczyli? Na dziur臋 z dobr膮 widoczno艣ci膮?

Moze na dziure, moze z dolu nie idzie ocenic dokladnie. A moze swiatla dostrzega - wiele tej widocznosci im nie trzeba.

A skoro sie w 12 minut pogorszylo, to moglo i polepszyc. Wiec wczesniejsza decyzja nie byla taka glupia.
A teraz co - odejsc i nie sprawdzic ?

Zauwaz - osoba powyzej, w koncu fachowa, sugeruje ze moga nawet dwie proby zrobic, wiec nie widzi w tym nic groznego.

O 6:41 by艂o pozamiatane.

Ale nie powinno byc pozamiatane, tylko powinno nastapic odejscie do Minska lub Witebska.
To drugie byloby ciekawe :-)

J.

Data: 2015-10-14 07:08:36
Autor: Bruno
Mgly
W dniu 秗oda, 14 pa糳ziernika 2015 15:31:28 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:
U縴tkownik "Bruno"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:fdcaecf6-ed6c-4b4f-93a4-72f0fb70b0f2@googlegroups.com...
W dniu 秗oda, 14 pa糳ziernika 2015 13:01:32 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:

>6:25 UTC dostali informacje o warunkach na lotnisku: chmury grubo >ponizej 50m, widoczno舵 400. Wszystkie dopuszczalnie minima >przekroczone. Nawet nie by硂 co pr骲owa.

Ale jednoczesnie uslyszeli
"No natomiast powiem szczerze 縠 mo縠cie spr骲owa jak najbardziej. Dwa APM-y s yy bramk zrobili. Tak縠 mo縠cie spr骲owa ale, je縠li wam si nie uda za drugim razem to proponuj wam lecie na przyk砤d do Moskwy albo gdzie."

> [...]

Zauwaz - osoba powyzej, w koncu fachowa, sugeruje ze moga nawet dwie proby zrobic, wiec nie widzi w tym nic groznego.

I empirycznie udowodnili, 縠 FMS + Autopilot nie zast阷uj ILS, a procedury lotnicze to nie jakie tam dyrdyma硑 kt髍ymi nie trzeba si przejmowa.
>O 6:41 by硂 pozamiatane.

Ale nie powinno byc pozamiatane, tylko powinno nastapic odejscie do Minska lub Witebska.
To drugie byloby ciekawe :-)

Pierwsze te, je秎i na miejscu okaza硂by si 縠 Bia硂rusin體 o zapasowo禼i ich lotniska nikt niepoinformowa. Szczeg髄nie ciekawie mog砤by wygl眃a kwestia przygotowania transportu do Smole駍ka. Przy bajzlu panuj眂ym przy oganizaji lot體 VIP jest to bardzo prawdopodobne.

--
Bruno

Data: 2015-10-14 16:50:43
Autor: J.F.
Mgly
U縴tkownik "Bruno"  napisa w wiadomo禼i grup
W dniu 秗oda, 14 pa糳ziernika 2015 15:31:28 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:
[...]
[...]

No ... kiedy w zasadzie sie udalo. Wytarczylo tylko odejsc zgodnie z planem na 100m. Czemu nie odeszli to nie wiem.
Cos mi sie poza tym widzi, ze to nie bylo pierwsze ladowanie w takiej konfiguracji - rutynowo tak ladowali ?

> [...]
To drugie byloby ciekawe :-)

Pierwsze te, je秎i na miejscu okaza硂by si 縠 Bia硂rusin體 o zapasowo禼i ich lotniska nikt niepoinformowa.

No coz, dostali chyba plan lotu, wraz z wymienionymi lotniskami, ale pewnie sie nie patrzyli na te rubryke.
Byc moze nawet jakies noty dyplomatyczne wczesniej byly w celu zgody na przelot, w koncu status HEAD i samolot wojskowy, ale z bankietem by nie czekali.

Tylko ze to normalne czynne lotnisko, to pewnie nie byloby klopotu.
Prosi sie kontrole o pozwolenie, ta wyznacza miejsce w kolejce, a u nich to moze od razu pozwala i tyle.
Gorzej potem z obsluga pasazerow - paszporty, wizy itp, bo nie wiem czy tak latwo przekonaja ze my tu tylko na chwile a tam sam prezydent i nie wypada legitymowac :-)

Szczeg髄nie ciekawie mog砤by wygl眃a kwestia przygotowania transportu do Smole駍ka. Przy bajzlu panuj眂ym przy oganizaji lot體 VIP jest to bardzo prawdopodobne.

Z zachowania dyrektora mozna przypuszczac, ze nikt przygotowan do tego nie poczynil.
Aczkolwiek ... w sytuacji mgly najelpiej bylo chyba poczekac i zatankowac i poleciec jak mgla minie. Moze nawet wysiadac z samolotu by nie trzeba.
Czasem tam pewnie lataja, to moze nawet nie bylo by problemu z platnoscia za paliwo na przelew bankowy :-)

J.

Data: 2015-10-14 08:19:13
Autor: Bruno
Mgly
W dniu 秗oda, 14 pa糳ziernika 2015 16:50:46 UTC+2 u縴tkownik J.F. napisa:
> [...]

Czasem tam pewnie lataja, to moze nawet nie bylo by problemu z platnoscia za paliwo na przelew bankowy :-)

W砤秐ie bardziej chodzi硂 mi o kwestie dyplomatyczno-logistyczne, ni o fizyczne l眃owanie w Mi駍ku. Zgod na l眃owanie, tak jak piszez, pewnie dostaliby bez problemu, a i jakie ustronne miejsce do postoju te by si znalaz硂. I zacz瓿oby si kombinowanie co z tym fantem dalej zrobi. --
Bruno

Data: 2015-10-14 17:56:47
Autor: J.F.
Mgly
U縴tkownik "Bruno"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:2ac4e6a2-0d76-4227-a45c-e3fdba994ba5@googlegroups.com...
> [...]

W砤秐ie bardziej chodzi硂 mi o kwestie dyplomatyczno-logistyczne, ni o fizyczne l眃owanie w Mi駍ku. Zgod na l眃owanie, tak jak piszez, pewnie dostaliby bez problemu, a i jakie ustronne miejsce do postoju te by si znalaz硂. I zacz瓿oby si kombinowanie co z tym fantem dalej zrobi.

Wiele tego kombinowania by nie bylo - poczekac az mgla odejdzie, w Minsku i tak nic lepszego nie zrobisz, za daleko, za dlugo.

Natomiast z Witebska to jakies 100 km, mogliby tam miec uzgodniona jakas firme, podstawilo by sie 2-3 autokary, jakby sie nie pchali do Smolenska, to by byla godzina spoznienia.
Ale najwyrazniej nie mieli.

No i to mgla, mogla sie przydarzyc jakas awaria czy inna przeszkoda, ale specjalne przygotowania na to, to chyba za duzy pesymizm.

J.

Data: 2015-10-14 21:10:42
Autor: Bruno
Mgly
Dnia Wed, 14 Oct 2015 17:56:47 +0200, J.F. napisa艂(a):

U偶ytkownik "Bruno"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:2ac4e6a2-0d76-4227-a45c-e3fdba994ba5@googlegroups.com...
W dniu 艣roda, 14 pa藕dziernika 2015 16:50:46 UTC+2 u偶ytkownik J.F. napisa艂:
[...]
> [...]

Aczkolwiek ... w sytuacji mgly najelpiej bylo chyba poczekac i
zatankowac i poleciec jak mgla minie. Moze nawet wysiadac z samolotu

W艂a艣nie bardziej chodzi艂o mi o kwestie dyplomatyczno-logistyczne, ni偶 o fizyczne l膮dowanie w Mi艅sku. Zgod臋 na l膮dowanie, tak jak piszez, pewnie dostaliby bez problemu, a i jakie艣 ustronne miejsce do postoju te偶 by si臋 znalaz艂o. I zacz臋艂oby si臋 kombinowanie co z tym fantem dalej zrobi膰.

[...]

Czeka膰 i nic nie robi膰? Jak wej艣cie w TV na konkretn膮 godzin臋 ustalone?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Mgly