Mgly

Data: 2015-10-14 13:14:55
Autor: Luke
Mgly
W dniu 2015-10-12 o 19:01, szczepan bialek pisze:

Powstaje taka sama mgla ale nazywamy ja chmurami.

Czy wiesz, że taka mgła powstawała znacznie częściej, niż w pozostałych
obszarach regionu, w okolicach nadajnika Babice?

(kto nie wie o co chodzi, to przepraszam, nawiązałem do dyskusji na
innej grupie ;)

L.

Data: 2015-10-14 18:05:04
Autor: szczepan bialek
Mgly

Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomości news:561e3932$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu sami swoi.
Radiostacje duzej mocy stawia sie na bagnach.
A uziemienia czasami warto podlewac.
Aby powstala mgla trzeba wilgotnej cieplej ziemi i spokojnego zimnego powietrza.
S*

Data: 2015-10-14 09:25:26
Autor: Bruno
Mgly
W dniu ¶roda, 14 paĽdziernika 2015 18:04:52 UTC+2 użytkownik szczepan bialek napisał:
Użytkownik "Luke" <luke@luke.net> napisał w wiadomo¶ci news:561e3932$0$662$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
A uziemienia czasami warto podlewac.
Aby powstala mgla trzeba wilgotnej cieplej ziemi i spokojnego zimnego powietrza.

Albo odwrotnie: stosunkowo ciepłe i wilgotne powietrze napływa nad wychłodzone podłoże.

--
Bruno

Mgly