Mgr Jan Vincent Rostowski

Data: 2011-08-21 07:51:11
Autor: brat_olin
Mgr Jan Vincent Rostowski
Napieralski:  "Minister Rostowski magister, który podaje siê za
profesora, zad³u¿a nas na potêgê."

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-21 09:53:23
Autor: u2
Mgr Jan Vincent Rostowski
On 21 Sie, 16:51, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Napieralski:  "Minister Rostowski magister, który podaje siê za
profesora, zad³u¿a nas na potêgê."

--
Smart questions to stupid answers

Zauwa¿, ¿e niedouczony magister nie grzeszy ani wiedz±, ani dobrymi
manierami. Po prostu cham. Od ministra finansów trzeba wymagaæ du¿o
wiêcej ni¿ od prostaka.

Data: 2011-08-22 16:17:49
Autor: Leprechaun
Mgr Jan Vincent Rostowski

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:0b162dcd-9a4b-47c7-a44c-45193fea40fbt9g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Powiedz nam o oswiecony, jakie masz wykszta³cenie? Jak± uczelniê udalo ci siê skoñczyæ przy wsparciu twego zacnego ojca, który nie szczêdzi³ wyk³adowcom cielêcinki i bimbru maj±c nadziejê, ¿e wychowa ciê na cz³owieka, a nie na pieprzonego komucha!?

BomBel

Data: 2011-08-22 09:56:46
Autor: brat_olin
Mgr Jan Vincent Rostowski
"Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Powiedz nam o oswiecony, jakie masz wykszta cenie?

Pan mi nie wyglada na mgr, p. BomBel.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-22 19:52:36
Autor: Leprechaun
Mgr Jan Vincent Rostowski

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:3da49e12-5578-4108-af7b-15d1b15453aes20g2000yql.googlegroups.com...
"Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Powiedz nam o oswiecony, jakie masz wykszta cenie?

Pan mi nie wyglada na mgr, p. BomBel.

Pan tez, ale to sprawa genów nie wyksztalcenia.

BomBel

Data: 2011-08-23 00:32:58
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 22-08-2011 o 18:56:46 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisa³(a):

"Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Powiedz nam o oswiecony, jakie masz wykszta cenie?

Pan mi nie wyglada na mgr, p. BomBel.

--
Smart questions to stupid answers

Pos³uguj±c siê licznymi pisowskimi zaklêciami typu lemingi to ty wygl±dasz  raczej na papugê ni¿ na intelektualistê.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-21 23:51:20
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 21-08-2011 o 16:51:11 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisa³(a):

Napieralski:  "Minister Rostowski magister, który podaje siê za
profesora, zad³u¿a nas na potêgê."

--
Smart questions to stupid answers
Idioci z zadowoleniem cytuj± innego idiotê.

Data: 2011-08-21 15:34:27
Autor: brat_olin
Mgr Jan Vincent Rostowski
On 21 Aug, 23:51, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 21-08-2011 o 16:51:11 brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisa³(a):

> Napieralski:  "Minister Rostowski magister, który podaje siê za
> profesora, zad³u¿a nas na potêgê."

Idioci z zadowoleniem cytuj± innego idiotê.

Macie tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Rostowski

Tzw. profesor 16 lat temu na uniwersytecie Sorosa, znaczy tego od
spekulacji - i w GWnie holubionego.  Jan Vincent nawet nie doktor,
choc "doradzal" L. Balcerowiczowi (ten ma przynajmniej doktorat?).

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-22 00:53:26
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 21-08-2011 o 16:51:11 brat_olin <brat_o...@yahoo.com> napisał(a):

> Napieralski:  "Minister Rostowski magister, który podaje się za
> profesora, zadłuża nas na potęgę."

Idioci z zadowoleniem cytujÄ… innego idiotÄ™.

[...]

  W 1995 zostaÅ‚ profesorem mianowanym prywatnej uczelni (nie posiada
  tytuÅ‚u naukowego ani stopnia naukowego doktora)

No to podaj jeszcze "do kompletu" link na to kiedy podawał się za
profesora lub w wersji mniej "niewłaściwej" nie raczył uściślać kiedy go profesorem tytułowano.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Reguła prosta, że aż osłupia: kto się wymądrza ten się wygłupia.

Data: 2011-08-21 16:45:29
Autor: brat_olin
Mgr Jan Vincent Rostowski
On 22 Aug, 00:53, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
brat_olin <brat_o...@yahoo.com> pisze:

> [...]

> spekulacji - i w GWnie holubionego.  Jan Vincent nawet nie doktor,
> choc "doradzal" L. Balcerowiczowi (ten ma przynajmniej doktorat?).

  W 1995 zosta³ profesorem mianowanym prywatnej uczelni (nie posiada
  tytu³u naukowego ani stopnia naukowego doktora)

No to podaj jeszcze "do kompletu" link na to kiedy podawa³ siê za
profesora lub w wersji mniej "niew³a¶ciwej" nie raczy³ u¶ci¶laæ kiedy
go profesorem tytu³owano.

Ma Pan tu z UMK w Toruniu: http://www.elsa.umk.pl/okp/patronaty.html

"Patronat honorowy: Minister Finansów - prof. dr hab. Jan Vincent-
Rostowski "

Rostowski oczywiscie NIC o tym nie wie, ale zainkasuje stawki i za
"prof." i za "dr" i za "hab".  Kazda z tych stawek jest widocznie
wieksza niz dla baby z broda, czy "ciekawego czlowieka".

W googlu jest ponad 1300 trafien na "prof. dr hab. Jan Vincent
Rostowski".  On juz dawno "prof. dr hab." Bartoszewskiego przescignal
w tej materii..

Farbowani "prof. dr hab." zaczynaja sie mnozyc w rzadzie u Tuska..

--
Smart questions to stupid anaswers

Data: 2011-08-24 00:04:09
Autor: Jaksa
Mgr Jan Vincent Rostowski
On Mon, 22 Aug 2011 01:45:29 +0200, brat_olin <brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

"prof." i za "dr" i za "hab".  Kazda z tych stawek jest widocznie
wieksza niz dla baby z broda, czy "ciekawego czlowieka".

Panie docent, p. Roztowski jako byly trader, to moze sobie tymi stawkami
za "prof" i za "hab" klozet wytapetowac.

Z powazaniem,
Jaksa

Data: 2011-08-24 07:40:35
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski

napisał(a):

> [...]

Panie docent, p. Roztowski jako byly trader, to moze sobie tymi stawkami
za "prof" i za "hab" klozet wytapetowac.

A ile klozetów może sobie były trader Madoff wytapetować? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
O wilku mowa

Data: 2011-08-21 23:06:54
Autor: obserwator
Mgr Jan Vincent Rostowski
A. Filip .: a google masz?

voila: Minister Finansów - prof. dr hab. Jan Vincent-Rostowski

Data: 2011-08-22 16:19:14
Autor: Leprechaun
Mgr Jan Vincent Rostowski

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2s32e$jd0$1inews.gazeta.pl...
A. Filip .:

a google masz?

voila:

Minister Finansów - prof. dr hab. Jan Vincent-Rostowski

http://www.elsa.umk.pl/okp/patronaty.html

Powiedz no MATLOE: jakie ty masz wykszta³cenie? Myslisz durniu, ¿e jak znasz jedno s³owo w jêzyku francuskim to juz "ynetlygencjom" przewy¿szasz Rostowskiego?

BomBel

Data: 2011-08-22 18:39:43
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski
"Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> pisze:
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j2s32e$jd0$1inews.gazeta.pl...
A. Filip .:

a google masz?

voila:

Minister Finansów - prof. dr hab. Jan Vincent-Rostowski

http://www.elsa.umk.pl/okp/patronaty.html

Powiedz no MATLOE: jakie ty masz wykształcenie? Myslisz durniu, że jak
znasz jedno słowo w języku francuskim to juz "ynetlygencjom"
przewyższasz Rostowskiego?

BomBel

Jeśli dla ciebie Rostowski jest na poziomie tych wszystkich
(grzecznościowo) profesorów ze szkół podstawowych to naprawdę nie ma problemu :-)

W Polsce "goły" profesor (bez podawanej uczelni) to formalnie nadawany
tytuł naukowy w oparciu o ustawę. Np. Lech Kaczyński nie był "gołym"
profesorem był doktorem habilitowanym nauk prawnych oraz w pełnej formie
"profesorem nadzwyczajnym UKSW (Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego) i UG (Uniwersytetu Gdańskiego)" a w skróconej "profesorem UKSW i UG".

Ponieważ prestiż uczelni wyższych (nawet w Polsce) jest *BARDZO* różny
brak podawania uczelni i "podszywanie" się pod tytuł naukowy "gołego"
profesora powinno być starannie tępione. Czy ty może sugerujesz że
Rostowski się *wstydzi* tego jakiej uczelni był profesorem? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Twarz to co wyrosło dokoła nosa.

Data: 2011-08-22 19:51:45
Autor: Leprechaun
Mgr Jan Vincent Rostowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:kbc7gpngnv-B8Mkevin.huge.strangled.net...
[...]

Pytanie było do Obsrywatora, a tym samym wywód na temat wykształcenia Kaczyńskiego i Rostowskiego nic nie wnosi do dyskusji. Dla przypomnienia, Lepper też miał kilka doktoratów.

BomBel

Data: 2011-08-23 10:34:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Mgr Jan Vincent Rostowski

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e52975e$0$3488$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Lepper miał także profesurę! Proszę o tym nie zapominać!

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-23 01:46:46
Autor: u2
Mgr Jan Vincent Rostowski
On 23 Sie, 10:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Lepper mia³ tak¿e profesurê! Proszê o tym nie zapominaæ!

Nie by³ jednak ministrem od finansów. No i nie zad³u¿a³ na potêgê jak
ten magister podaj±cy siê za profesora :)

Data: 2011-08-23 13:47:51
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 23-08-2011 o 10:46:46 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]

I nie by³ a¿ takim kretynem jak ty.

Data: 2011-08-23 17:52:53
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Dnia 23-08-2011 o 10:46:46 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

On 23 Sie, 10:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Lepper miał także profesurę! Proszę o tym nie zapominać!

Nie był jednak ministrem od finansów. No i nie zadłużał na potęgę jak
ten magister podajÄ…cy siÄ™ za profesora :)

I nie był aż takim kretynem jak ty.

Dopiero "nie żyjących" trochę szanujesz?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy racje sÄ… kruche, usztywnia siÄ™ stanowisko.

Data: 2011-08-23 17:56:09
Autor: u2
Mgr Jan Vincent Rostowski
W dniu 2011-08-23 17:52, A. Filip pisze:
Dopiero "nie ¿yj±cych" trochê szanujesz?

On szanuje tylko swoje naczalstwo, ktore moze go zlajac jak bura suke :)

Data: 2011-08-24 00:13:51
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 23-08-2011 o 17:56:09 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

W dniu 2011-08-23 17:52, A. Filip pisze:
Dopiero "nie ¿yj±cych" trochê szanujesz?

On szanuje tylko swoje naczalstwo, ktore moze go zlajac jak bura suke :)
Tak kretynie, ale te wy³±cznie z razwietki.

Data: 2011-08-24 00:13:09
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 23-08-2011 o 17:52:53 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

[...]

Pomidor.

Data: 2011-08-24 07:41:35
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 23-08-2011 o 17:52:53 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Ale pomidor czerwony (SLD) czy zielony (PSL)? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jak blask słońca oświetla wnętrze komnaty, tak nauka rozświetla umysł.

Data: 2011-08-24 17:07:55
Autor: stevep
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 24-08-2011 o 07:41:35 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisa³(a):

Data: 2011-08-24 17:56:42
Autor: A. Filip
Mgr Jan Vincent Rostowski
Dnia 24-08-2011 o 07:41:35 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

[...]

Podziwiam jak wiele masz do powiedzenia :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Niechaj tu nie wchodzi ten, który nie jest matematykiem.

Data: 2011-08-24 00:01:50
Autor: Jaksa
Mgr Jan Vincent Rostowski
On Mon, 22 Aug 2011 00:34:27 +0200, brat_olin <brat_olin@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tzw. profesor 16 lat temu na uniwersytecie Sorosa, znaczy tego od
spekulacji - i w GWnie holubionego.  Jan Vincent nawet nie doktor,

Panie docent, spekulacja to niz zlego, na TYM wlasnie polega kapitalizm,
kupic tanio, sprzedac drogo.

choc "doradzal" L. Balcerowiczowi (ten ma przynajmniej doktorat?).

A Balcerowiczowi (docentowi od ekonomii marksistowskiej) jest tak
do Roztowskiego jest jak nie przymierzajac Syrence do Lamborghini.

Porownanie bardzo trafne.

Jaksa

Mgr Jan Vincent Rostowski