Mi, jako mieszkańcowi Ostrołęki...

Data: 2021-03-11 21:04:02
Autor: Sylvio Balconetti
> [...]
>Mi, jako mieszkańcowi Ostrołęki, jest niesamowicie przykro, że rozpoczął się właśnie ostatni etap funkcjonowania tej elektrowni, czyli rozbiórka. Rozbiórka twa od początku miesiąca, w tej chwili burzone są fundamenty chłodni kominowej, która w 2018 roku została wybudowana. Zostają do wyburzenia dwa pylony betonowe, najwyższe obiekty w Ostrołęce, które mają po 138 metrów. Przykry widok i taki, że mieszkańcom Ostrołęki uzmysławia, że miało być tak ładnie, miały być perspektywy rozwoju dla miasta - powiedział w wejściu na żywo w TVN 24 były senator Krzysztof Majkowski.

Jak dodał, część osób skorzystała na budowie elektrowni, a najwięcej "funkcjonujący zarząd".<

Poza tym:

>W miniony weekend w Ostrołęce doszło do przerażającego aktu bestialstwa. Kilku mężczyzn zgwałciło i pobiło 15-letnią dziewczynę. Trzech sprawców zostało zatrzymanych przez policję i osadzonych w areszcie.<

>Zarzut popełnienia przestępstwa znieważenia zwłok usłyszał 44-letni Waldemar O., który od sierpnia 2017 r. ukrywał w piwnicy domu zwłoki ojca - poinformowała ostrołęcka prokuratura okręgowa. Mężczyzna został aresztowany, grozi mu do 8 lat więzienia. <

>Pijany lekarz zaatakował pacjenta na SOR w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym
Lekarzowi, który zaatakował pacjenta przedstawiono zarzuty narażenia pacjenta na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu oraz naruszenia nietykalności cielesnej - informuje Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce.<

>CBA zatrzymuje osoby związane z Elektrownią Ostrołęka. Przeszukano dom posła PiS
Na zlecenie Prokuratury Regionalnej w Białymstoku CBA dokonało dziś zatrzymań czterech osób związanych z branżą energetyczną. Wśród nich jest prezes Elektrowni Ostrołęka. W ramach czynności śledczy przeszukali dom posła PiS.<

>Działacz PiS rozbił samochód należący do państwowej spółki. Miał zakaz prowadzenia pojazdów
W sobotę, 27 czerwca przed południem lokalny działacz Prawa i Sprawiedliwości Sylwester Kamiński rozbił samochód należący do jego żony w miejscowości Drężek w gminie Myszyniec. Kobieta jest wiceprezesem zarządu Energa Elektrownie Ostrołęka SA. <

>Energa i Enea zawieszają finansowanie projektu Ostrołęka C
To jedna z ważniejszych inwestycji rządu określana też "węglowym pomnikiem" PiS. Planowany blok elektrowni na węgiel kamienny w Ostrołęce miał kosztować nas ok. 6 mld zł brutto i zacząć pracę w 2023 r. Jednak państwowe spółki odpowiadające za jego powstanie poinformowały o zawieszeniu finansowania projektu.<

>Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko Dariuszowi R. ws. zabójstwa i znęcania się nad 67-letnią matką. Oskarżony miał pod wypływem alkoholu zadawać matce silne ciosy pięściami po całym ciele. Kobieta zmarła na skutek ostrej niewydolności oddechowej.<

>Wyciek oleju z elektrowni w Ostrołęce. Narew skażona
Olej turbinowy z elektrowni wyciekł do kanału wpływającego do Narwi. Rzeka została skażona na długości ok. 35 km. Strażacy twierdzą, że do niedzieli usuną olej z rzeki.<

>W nieco ponad rok po wstrzymaniu budowy elektrowni węglowej w Ostrołęce, ruszyła tam rozbiórka betonowej konstrukcji chłodni kominowej i pylonów - informuje portal Moja Ostrołęka. Jest to związane z nowym planem na działanie obiektu. Rozbierane elementy z czasem zyskały miano "dwóch wież Kaczyńskiego".<

Dzieje sie w tej Ostrolece! A co bedzie jak zaczna zasypywac Mierzeje Wislana? :-)

https://wiadomosci.onet.pl/ostroleka
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/yyobd2ju

"Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference" (Mark Twain)

Mi, jako mieszkańcowi Ostrołęki...