Mi wystarczy 5 tysiêcy z³otych

Data: 2012-02-26 12:55:51
Autor: boukun
Mi wystarczy 5 tysiêcy z³otych
Na wygodne ¿ycie wystarczy mi 5 tysiêcy z³otych i nie potrzebujê byæ ministrem. Mogê sobie wtedy je¼dziæ po ¶wiecie gdzie chcê, jadaæ w restauracjach kiedy chcê, chodziæ po galeriach i zwiedzaæ co i kiedy chcê. Wszyscy Polacy powinni mieæ po 5 tysiêcy z³otych zarobków, nikt wiêcej, nikt mniej, wszyscy po równo i to by by³a sprawiedliwo¶æ. Polskê i Polaków staæ na to, nale¿y tylko siê pozbyæ bandytów u w³adzy i niena¿artych kapitalistów, którzy naszymi rêkami buduj± ¶wiat dla siebie, dla wygodnego ¿ycia tylko dla kasty uprzywilejowanych...

boukun

Data: 2012-02-26 19:47:15
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-26 12:55, boukun pisze:
[...]

Podpisujê siê pod tym obiema rêkami! Do¶æ ¿erowania na innych.

Data: 2012-02-27 10:06:32
Autor: stevep
Mi wystarczy 5 tysiêcy z³otych
Dnia 26-02-2012 o 12:55:51 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

[...]

Boukun daj buzi jadrysiowi.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-02-27 11:26:15
Autor: Marek
On 26 Lut, 12:55, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

A praca bedzie nagroda dla tych, ktorzy , znudzeni galeriami i
restauracjami, przestana wykorzystywac te kwote w calosci...

Mi wystarczy 5 tysiêcy z³otych