Mi9nister MONU na niemieckim garnuszku....

Data: 2009-03-09 08:08:58
Autor: konserwator
Mi9nister MONU na niemieckim garnuszku....
Budżet domowy ministra obrony narodowej RP jest współfinansowany przez
obce fundacje, w tym co najmniej DWIE (im. Konrada Adenauera i
Friedricha Eberta) w ponad 90% finansowane ze środków publicznych obcego
państwa (głównie z budżetu federalnego RFN). Czy nie przypomina to
kupowania przez obce mocarstwa posłów przed rozbiorami Polski?
http://3nt.salon24.pl/382708.html

Data: 2009-03-09 08:17:45
Autor: Panslavista

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
> [...]
> państwa (głównie z budżetu federalnego RFN). Czy nie przypomina to
> kupowania przez obce mocarstwa posłów przed rozbiorami Polski?

Nie przypomina. TO  JEST  KUPOWANIE.
To jest stała germańska taktyka - tak zostali zniewoleni Lechici żyjący na
zachód od Odry aż do, a nawet za Łabą. Poprzez małżeństwa oraz kupowanie -
nawet Mieszko miał za żonę Odę...

Mi9nister MONU na niemieckim garnuszku....