Miś

Data: 2019-06-27 09:22:28
Autor: Stachu Chebel
Miś
Wypuścili misia na łono natury. Tylko na tej fotce futerko jakieś takie wyliniałe.

https://wiadomosci.wp.pl/bartlomiej-m-na-wolnosci-byly-rzecznik-mon-zostal-zwolniony-z-aresztu-6396499417098369a

Data: 2019-06-27 11:29:36
Autor: Bytomir Zasadny
Miś
Rządowy mało znaczący gojec, nic nadzwyczajnego.

Daj znać jaz aresztują jakiego "ż".

Data: 2019-06-27 16:54:34
Autor: japanizer
Miś
On Friday, June 28, 2019 at 3:29:37 AM UTC+9, Bytomir Zasadny wrote:
Rządowy mało znaczący gojec, nic nadzwyczajnego.

Daj znać jaz aresztują jakiego "ż".

Cyt.

  Bartłomiej Misiewicz jest człowiekiem zasłużonym i w sposób nieuczciwy   atakowanym; nie ma związku z nieprawidłowościami w Polskiej Grupie   Zbrojeniowej, co wykazał raport CBA - powiedział na antenie Telewizji   Republika były minister obrony narodowej Antoni Macierewicz.

Może i Antoniego wsadzą?

Data: 2019-06-28 12:38:15
Autor: Trefniś
Miś
W dniu .06.2019 o 01:54 <japanizer@japanizer.org> pisze:

[...]

:O
Może wsadzą?
Wątpisz w prawdomówność Tuska i Schettino?
Od 3 lat obaj śnią o tym na mokro i zapowiadają, ku uciesze wyznawców!
No przecież wsadzicie, jak tylko wygracie wybory!

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 04:25:19
Autor: japanizer
Miś
On Friday, June 28, 2019 at 7:38:31 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Od 3 lat obaj śnią o tym na mokro i zapowiadają, ku uciesze wyznawców!
No przecież wsadzicie, jak tylko wygracie wybory!

To Tusk jeszcze nie siedzi, jak Kaczyński zapowiadał w 2015?

Trybunały, prokuratura i sądy zmienione na wzór radziecki przez PZPRowskiego aparatczyka i obrońcę pedofilów Piotrowicza - i dalej Tuska nie dało się wsadzić do więzienia?

Data: 2019-06-28 14:04:28
Autor: Trefniś
Miś
W dniu .06.2019 o 13:25 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Trybunały, prokuratura i sądy zmienione na wzór radziecki przez  PZPRowskiego aparatczyka i obrońcę pedofilów Piotrowicza - i dalej Tuska  nie dało się wsadzić do więzienia?

To przecież Płaczforma masturbuje się wsadzaniem PiSiorstwa...

Dawaj cytat, kiedy ktoś z PiS zapowiadał zamknięcie/wsadzenie Tuska.
Tylko czytaj waść ze zrozumieniem i odróżnij - ZAMKNIĘCIE i WSADZENIE, a  nie postawienie zarzutów!
Wal śmiało! Tylko pamiętaj - Gie Wyborcze ukrywa swoje teksty przed  potencjalnymi czytelnikami za abonamentem (bo im Soros nomen omen "żydzi").

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 05:38:56
Autor: japanizer
Miś
On Friday, June 28, 2019 at 9:04:44 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Tylko czytaj waść ze zrozumieniem i odróżnij - ZAMKNIĘCIE i WSADZENIE, a  nie postawienie zarzutów!

A po polsku napisać potrafisz?

https://twitter.com/PawelWronskigw/status/1071099787779432448

Data: 2019-06-28 07:10:18
Autor: Bruno Brunowski
Miś
W dniu piątek, 28 czerwca 2019 14:38:57 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Tylko czytaj waść ze zrozumieniem i odróżnij - ZAMKNIĘCIE i WSADZENIE, a  > nie postawienie zarzutów!

A po polsku napisać potrafisz?

https://twitter.com/PawelWronskigw/status/1071099787779432448

A w 2017 BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! mówił Angeli, że Polska nie poprze Tuska, gdyż planuje Europejski Nakaz Aresztowania.
Tusk wykorzystał okazję i wbił szpileczke:
https://mobile.natemat.pl/201715,ladnie-to-tak-na-polaka-niemcom-donosic-tusk-odpowiada-kaczynskiemu-ws-grozb-pod-jego-adresem-przekazanych-merkel

--
Bruno

Data: 2019-06-28 21:27:54
Autor: Trefniś
Miś
W dniu .06.2019 o 16:10 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Tusk wykorzystał okazję i wbił szpileczke:

Nooo...
Lisweek napisał, że ktoś tam napisał, że podobno Kaczyński Waszej  Ukochanej Pani Merkel coś tam powiedział, a na "swoim prywatnym koncie na  Twitterze sam przewodniczący Rady Europejskiej." się do  tej (chyba, bo  nie linkują) sprawy ustosunkował.
S a m   T u s k   o s o b i ś c i e   to zrobił !

https://pbs.twimg.com/media/D5LOyNNWwAArh1P.jpg
Otrzepcie kolanka!

--
Trefniś

Data: 2019-06-28 18:53:36
Autor: Yogi
Miś
Dnia Thu, 27 Jun 2019 09:22:28 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

Wypuścili misia na łono natury. Tylko na tej fotce futerko jakieś takie wyliniałe.

https://wiadomosci.wp.pl/bartlomiej-m-na-wolnosci-byly-rzecznik-mon-zostal-zwolniony-z-aresztu-6396499417098369a

Ciekaw jestem jaki stopień wojskowy uzyskał pod celą!? Y

Miś