Miśkowe pułapki

Data: 2010-04-01 11:38:49
Autor: Artur\(m\)
Miśkowe pułapki

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
news:4bb3f0a3$1news.home.net.pl...
Czy to jakiś nowy sposób polowania? Dodam, że na moich oczach panowie
polucjanci zatrzymali "pirata" jadÄ…cego chyba z 70 po tych pustych trzech
pasach, co niewątpliwie przyczyniło się do wprost kolosalnej poprawy
bezpieczeństwa.

I jak tu mieć szacunek do tej formacji?

Przypominasz mi przedstawicieli PiSu którzy naśmiewali się że
"są prześladowani za rybę", którą kupili za ukradzione państwu pieniądze
Śmiali się. "Ścigać kogoś za kradzież 5zł (chyba tyle)", "Jak to, to było
tylko 5zł. O co chodzi"
Wyborcy mogÄ… siÄ™ zastanawiać "może i sto jak ukraść to  drobnostka, a może
1000, ...)
Jeżeli prawo określa, że można jechać 20km/h, to można otrzymać mandat za
21km/h
Dostałem mandat za przekroczenie prędkości (też na pewno nie kosmiczne),ale
na myśl by mi nie przyszło rzucać h***mi za policjantami.

Artur(m)

Data: 2010-04-01 21:32:51
Autor: to
Mi¶kowe pu³apki
Artur\(m\) wrote:

[...]

Tu chodzi o to, że policja nie zajmuje się w moim przekonaniu tym czym powinna tylko pierdołami. Bardzo rzadko widać, żeby ścigali kogoś kto zapieprza 150-200 km/h przez miasto, niebezpiecznie wyprzedza i robi inne dziwne rzeczy, natomiast na durnych ograniczeniach przy niemal zerowym ruchu widać ich bez przerwy.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-02 08:35:58
Autor: Artur\(m\)
Miśkowe pułapki

Artur\(m\) wrote:

> [...]
> było tylko 5zł. O co chodzi"

Tu chodzi o to, że policja nie zajmuje się w moim przekonaniu tym czym

Uważam ze powinni zajmować się i pierdołami i sprawami poważnymi.
Ja uważam dodatkowo, że bardziej powinna zajmować sie pierdołami
bo jeżeli zlekcewarzy się kradzież "na rybę za 5 złoty" to spróbuje za 100,
1000,...

[...]

Wiesz to dokładnie bo pewnie jesteś analitykiem (obserwatorem) ruchu
drogowego.
Ja wręcz słucham opini, że nie powinni ścigać bo powodują wzrost zagrożenia.
Więc nie wiem ścigają "ścigantów", czy nie?

Artur(m)

Miśkowe pułapki