Mia być zwykły powrót do domu, a wyszł a podróż życia :-)

Data: 2010-08-22 17:53:52
Autor: arturbac
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszł a podróż życia :-)

Było nieźle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ...

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4
http://www.facebook.com/album.php?aid=28494&id=100000084913618

Data: 2010-08-22 10:43:19
Autor: kaczor1
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podr óż życia :-)
On 22 Sie, 17:53, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
Było nieĽle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ....

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4http://www.facebook.com/album..php?aid=28494&id=100000084913618

Miałe¶ fart z t± wiat±.
Mieli¶my, ze znajomymi w ubiegł± niedziela podobnie.
Deszcz taki, że nic nie widać, a do dyspozycji daszek stercz±cy z domu
postawionego przy drodze.
Wiata przystankowa zajęta przez tłocz±cych się ludzi.
A my, wyprostowani (10 osób) na baczno¶ć jak szprotki poukładane w
puszce, pod tym daszkiem.
Na szczę¶cie, grad był mniejszy niż u ciebie, bo było by z nami
kiepsko.

Data: 2010-08-22 20:09:01
Autor: arturbac
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-22 19:43, kaczor1 pisze:
Miałe¶ fart z t± wiat±.

Tylko trochę pomogła bo twarz osłoniła, po nogach waliło konkretnie bo
wiata w złym kierunku stała. Jednym razem jak dostałem w palec u nogi to
uczucie jak przy uderzeniu młotkiem.

Data: 2010-08-22 20:19:34
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-22 20:09, arturbac pisze:
[...]

A zaczęło się od tego że podczas gdy ¶wieciło słońce słyszałem co¶ jak
strzały z ¶rutówki. I rozgl±dałem się kto do mnie strzela. Po chwili
zdałem sobie sprawę że to mały grad uderza o asfalt i zaczyna się
zapowiadana burza która miała być dopiero za 2-3h.

Data: 2010-08-22 12:12:41
Autor: Bartek
wrote:
Było nieĽle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ....

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4http://www.facebook.com/album..php?aid=28494&id=100000084913618

Gradzik konkretny. No i pi±tk± za rękawiczki Endury ;)

Szanowanko
Bartek

Data: 2010-08-22 21:16:03
Autor: arturbac
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-22 21:12, Bartek pisze:
Gradzik konkretny.

Przeżycie jedno na całe życie i mam nadzieję że takie zostanie.

No i pi±tk± za rękawiczki Endury ;)

Mam sztywniaka z 23C więc żel w rękawiczkach dobry jest na polskich
drogach asfaltopodobnych ;-) a i ocieranie potu także przewidzieli więc
lubię w nich jeĽdzić.

Data: 2010-08-22 23:25:05
Autor: Michał Pawelski
W dniu 22.08.2010 21:16, arturbac pisze:
No i pi±tk± za rękawiczki Endury ;)

Mam sztywniaka z 23C więc żel w rękawiczkach dobry jest na polskich
drogach asfaltopodobnych ;-) a i ocieranie potu także przewidzieli więc
lubię w nich jeĽdzić.

A można wiedzieć jaki konkretnie model?

Pozdrawiam
Michał Pawelski

Data: 2010-08-22 23:51:05
Autor: arturbac

http://www.endurasport.com/Product.aspx?dept_id=106&prod_id=10

Data: 2010-08-22 20:19:36
Autor: szewc
W dniu 2010-08-22 17:53, arturbac pisze:

Było nieźle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ...

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4
http://www.facebook.com/album.php?aid=28494&id=100000084913618

Czyli hardcore musi być. Jeżeli w ramie nie ma wgnieceń i lakier cały to luzik ;)

Gratuluję przetrwania. U nas na Mazowszu dziś ciepło i momentami jakiś wiatr.

pozdr.
szewc

Data: 2010-08-22 20:25:32
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-22 20:19, szewc pisze:
Czyli hardcore musi być. Jeżeli w ramie nie ma wgnieceń i lakier cały to
luzik ;)

Duraluminum albo pęknie albo nic się nie stanie.
Sigma przetrwała także.

GratulujÄ™ przetrwania.
Alternatywa to zejście ... ;-)

Od dziś będę promować kaski rowerowe których nie cierpię - są bardzo
uĹĽyteczne podczas gradobicia. :-)

Data: 2010-08-24 09:23:15
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2010-08-22 20:25, arturbac pisze:
Od dziś będę promować kaski rowerowe których nie cierpię - są bardzo
uĹĽyteczne podczas gradobicia. :-)

Chyba, ĹĽe przy odrobinie pecha zarobisz gradem w otwory wentylacyjne ;-)

Ja miałem przygodę z nimi wjeżdżając w ubiegłym roku do mocno
podmokniętego lasu. Na brzegu miałem postój po przeprawie przez lekkie
bagienka i zasyfieniu felg i hamulcy (v-brake), które musiałem oczyścić.
Dopadły mnie tam jakieś wygłodniałe komary wiec dawałem niezłe ruchy,
aby ruszyć szybko. Jade i czuję, że coś właśnie boleśnie dziabie mnie w
głowę, pierwszy odruch bezwarunkowy - jebut ręką - niestety spryciarz
siedział w otworze wentylacyjnym kasku. Musiałem stanąć i zdjąć kask aby
się pozbyć gada ;-).

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2010-08-24 09:29:27
Autor: bans
Mia być zwykły powrót do domu, a wys zła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-24 09:23, Pawel Ratajczak pisze:

aby ruszy� szybko. Jade i czuj�, şe co� w�a�nie bole�nie dziabie mnie w
g�ow�, pierwszy odruch bezwarunkowy - jebut r�k� - niestety spryciarz
siedziaÄąďż˝ w otworze wentylacyjnym kasku.

A wiesz, jak to jest, gdy jest się łysym i w otworze wentylacyjnym łaskocze cię w łeb własna kropla potu?! ;)

--
bans

Data: 2010-08-24 09:34:30
Autor: MadMan
Dnia Tue, 24 Aug 2010 09:29:27 +0200, bans napisał(a):

[...]

Po to wymyślili buffa i jego podróby żeby nie było czegoś takiego. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 09:47:12
Autor: bans
Mia być zwykły powrót do domu, a wys zła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-24 09:34, MadMan pisze:

Po to wymy�lili buffa i jego podróby şeby nie by�o czego� takiego.

Jakoś przy temperaturze podchodzącej pod 30 stopni Celsjusza nie usmiecha mi sie zakładanie jeszcze buffa pod kask :)

A z innej beczki: na szczęście głowa w kasku porusza się względem padających promieni słonecznych ;) bo na początku obawiałem się trochę, czy nie opalę sobie łba "na warchlaka" ;)

--
bans

Data: 2010-08-24 10:23:04
Autor: MadMan
Mia być zwykły powrót do domu, a wys zła podróż życia :-)
Dnia Tue, 24 Aug 2010 09:47:12 +0200, bans napisał(a):

Jako¶ przy temperaturze podchodz±cej pod 30 stopni Celsjusza nie usmiecha mi sie zakładanie jeszcze buffa pod kask :)

Widać nie próbowałe¶. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 10:34:00
Autor: bans
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-24 10:23, MadMan pisze:

Widać nie próbowałe¶.

W upał - nie.

--
bans

Data: 2010-08-24 10:50:49
Autor: MadMan
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
Dnia Tue, 24 Aug 2010 10:34:00 +0200, bans napisał(a):

Widać nie próbowałe¶.

W upał - nie.

To spróbuj. IMO jest lepiej niż bez, szczególnie w 3x stopniach. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 11:03:14
Autor: bans
W dniu 2010-08-24 10:50, MadMan pisze:

To spróbuj. IMO jest lepiej niż bez, szczególnie w 3x stopniach.

Ty, ale ja cię na zdjęciach to chyba jeszcze w kasku nie wdziałem ;)

--
bans

Data: 2010-08-24 11:09:45
Autor: MadMan
Dnia Tue, 24 Aug 2010 11:03:14 +0200, bans napisał(a):

Ty, ale ja cię na zdjęciach to chyba jeszcze w kasku nie wdziałem ;)

http://madman.bikestats.pl/index.php?did=374091

ostatnie zdjęcie. Kask do zdjęć najczę¶ciej zdejmuję :)
Pod kaskiem mam buffa, jak zawsze, z tym że wczoraj to upału nie było...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-24 11:14:46
Autor: bans
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-24 11:09, MadMan pisze:

ostatnie zdjęcie.

Spoko, juz znalazłem wcze¶niej ;)

--
bans

Data: 2010-08-24 11:16:42
Autor: Fabian
W dniu 24.08.2010 09:47, bans pisze:
W dniu 2010-08-24 09:34, MadMan pisze:

Po to wymy�lili buffa i jego podróby şeby nie by�o czego� takiego.

JakoĹ› przy temperaturze podchodzÄ…cej pod 30 stopni Celsjusza nie
usmiecha mi sie zakładanie jeszcze buffa pod kask :)

Ja właśnie przy wysokich temperaturach zakładam coś na głowę, dodatkowo
co jakiĹ› czas polewajÄ…c wodÄ… - rewelacja!

Fabian.

Data: 2010-08-24 02:40:27
Autor: Piotrpo
On 24 Sie, 11:16, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:

> Jako¶ przy temperaturze podchodz±cej pod 30 stopni Celsjusza nie
> usmiecha mi sie zakładanie jeszcze buffa pod kask :)

Ja wła¶nie przy wysokich temperaturach zakładam co¶ na głowę, dodatkowo
co jaki¶ czas polewaj±c wod± - rewelacja!

Fabian.

Mini klimę sobie robisz :)
W takie straszne upały przypadkiem odkryłem, że nas±czenie wod± g±bki
na okularach (myłem szkła i nie chciało mi się zdejmować)  daje
zaskakuj±co dobry efekt i na do¶ć długo starcza.

Data: 2010-08-24 11:26:51
Autor: bans
Mia być zwykły powrót do domu, a wys zła podróż życia :-)
W dniu 2010-08-24 11:16, Fabian pisze:

Ja w�a�nie przy wysokich temperaturach zak�adam co� na g�ow�, dodatkowo
co jaki� czas polewaj�c wod� - rewelacja!

WodÄ…?! Isostarem polewaj! ;)

--
bans

Data: 2010-08-22 20:54:30
Autor: Mariusz
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
A tak BTW, co masz na kierownicy? Przesunięte i odwrócone rogi? Co to daje?

pozdrawiam,
Mariusz

Data: 2010-08-22 21:08:55
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-22 20:54, Mariusz pisze:
A tak BTW, co masz na kierownicy? Przesunięte i odwrócone rogi? Co to daje?

Uchwyt na prędkości >30kph

Data: 2010-08-22 23:19:21
Autor: DĹĽejm
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
O cholera, mocno waliło. A gdzie to było ?

pozdro
Jacek

Data: 2010-08-22 23:43:47
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-22 23:19, DĹĽejm pisze:
O cholera, mocno waliło. A gdzie to było ?

Mnie dopadło w Gościcinie, potem widziałem skutki że było w Bolszewie,
Wejherowie i Redzie.

Data: 2010-08-23 00:22:18
Autor: Marcin Kuthan
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podr óż życia :-)
Ja miałem taki przypadek, udało się schować w ostatnim momencie:

http://tnij.org/grad_beskid_niski

Najlepszy był go¶ć który schował samochód pod drzewo, żeby się nie
porysował od lodowych kulek. A potem prosił o pomoc w wypychaniu
samochodu z dołka bo napadało tyle deszczu, że prawie zatopiło mu
samochód :-)

Koniec końców 2h pod dachem, padać nie przestawało więc kurtki na
grzbiet i powrót.

M.

Data: 2010-08-23 02:23:11
Autor: AlbertStonoga
On 23 Sie, 09:22, Marcin Kuthan <marcin.kut...@gmail.com> wrote:
[...]

Zauważyłem na zdjęciach mapnik Miry na kierownicy. Jak się spisuje?

Pozdrawiam,
Albert Stonoga

Data: 2010-08-24 14:11:59
Autor: Raist
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)

Użytkownik "AlbertStonoga" <gazeta.pl@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:fea2184d-aaea-4fab-b4b7-2f6679afdaa0p3g2000yqp.googlegroups.com...
Zauważyłem na zdjęciach mapnik Miry na kierownicy. Jak się spisuje?

co tu dużo pisać, jak masz kasę i chcesz kupić jaki¶ mapnik, to mysle ze z tego będziesz zadowolony.
Jedyna jego wada to taka, że nie da się go zwin±ć w rulonik i schować do kieszeni.

Raist

Data: 2010-08-23 01:24:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszł a podróż życia :-)
arturbac bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skre¶lić):
Było nieĽle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ...

A u mnie niebo czyste, jak wracałem z Katowic godzinę temu to był lekki
wmordęwind... W sumie całkiem zacna pogoda dopiero teraz.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-23 01:35:35
Autor: szewc
[...]

A kumpel po obejrzeniu wideo od razu zawołał "To nie mógł za tą wiatą stanąć skoro grad leciał prawie poziomo?"

pozdr.
szewc

Data: 2010-08-23 11:33:43
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 01:35, szewc pisze:
A kumpel po obejrzeniu wideo od razu zawołał "To nie mógł za tą wiatą
stanąć skoro grad leciał prawie poziomo?"

Gdybym to wiedzial zanim do niej wszedłem i zanim sie zaczelo, w trakcie
za bardzo o glowe sie balem, a ta byla jednak bezpieczna tam.
Wiekszosc gradu jednak uderzala w dach.

Data: 2010-08-23 20:54:45
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Sun, 22 Aug 2010 17:53:52 +0200, arturbac napisał(a):

Było nieźle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ...

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4
http://www.facebook.com/album.php?aid=28494&id=100000084913618
Ladnie. A samochod kola (ten bialy) jak wygladal po tym ostrzale?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-08-23 21:15:09
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 20:54, Jaroslaw Berezowski pisze:
Ladnie. A samochod kola (ten bialy) jak wygladal po tym ostrzale?

Jemu się nie przypatrywałem bo myślałem o zony pod domem i o oknach w
dachu. Wszystkie samochody w Redzie który stały w tamtym momencie pod
domami majÄ… minimalnie powgniatane dachy a niektĂłre pobite lub wybite szyby.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

Data: 2010-08-23 21:30:32
Autor: live_evil
W dniu 23.08.2010 21:15, arturbac pisze:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

"Aby wyświetlić tę stronę, musisz się zalogować."

--
live_evil

Data: 2010-08-23 22:10:36
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 21:30, live_evil pisze:
W dniu 23.08.2010 21:15, arturbac pisze:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

"Aby wyświetlić tę stronę, musisz się zalogować."

Nic na to nie poradzę, mam ustawienia że "Wszyscy" mogą oglądać. to jest
celowo chyba na FB tak zrobione.

Data: 2010-08-23 20:18:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-08-23, arturbac wrote:
[...]

Oczywiście, że poradzisz. Naucz się wybierać ze strony na FB URL do
samego obrazka.

Do tego konkretnie to:

http://42.pl/u/2qRx

Data: 2010-08-23 22:35:42
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 22:18, Jan Srzednicki pisze:
Oczywiście, że poradzisz. Naucz się wybierać ze strony na FB URL do
samego obrazka.

racja

Mia być zwykły powrót do domu, a wyszł a podróż życia :-)