Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)

Data: 2010-08-23 20:54:45
Autor: Jaroslaw Berezowski
Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)
Dnia Sun, 22 Aug 2010 17:53:52 +0200, arturbac napisał(a):

Było nieźle, pierwszy raz w życiu cieszyłem się że mam kask ...

http://www.youtube.com/watch?v=wBip9x7ZBm4
http://www.facebook.com/album.php?aid=28494&id=100000084913618
Ladnie. A samochod kola (ten bialy) jak wygladal po tym ostrzale?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-08-23 21:15:09
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 20:54, Jaroslaw Berezowski pisze:
Ladnie. A samochod kola (ten bialy) jak wygladal po tym ostrzale?

Jemu się nie przypatrywałem bo myślałem o zony pod domem i o oknach w
dachu. Wszystkie samochody w Redzie który stały w tamtym momencie pod
domami majÄ… minimalnie powgniatane dachy a niektĂłre pobite lub wybite szyby.

http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

Data: 2010-08-23 21:30:32
Autor: live_evil
W dniu 23.08.2010 21:15, arturbac pisze:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

"Aby wyświetlić tę stronę, musisz się zalogować."

--
live_evil

Data: 2010-08-23 22:10:36
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 21:30, live_evil pisze:
W dniu 23.08.2010 21:15, arturbac pisze:
http://www.facebook.com/photo.php?pid=480986&id=100000084913618&ref=fbx_album

"Aby wyświetlić tę stronę, musisz się zalogować."

Nic na to nie poradzę, mam ustawienia że "Wszyscy" mogą oglądać. to jest
celowo chyba na FB tak zrobione.

Data: 2010-08-23 20:18:57
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-08-23, arturbac wrote:
[...]

Oczywiście, że poradzisz. Naucz się wybierać ze strony na FB URL do
samego obrazka.

Do tego konkretnie to:

http://42.pl/u/2qRx

Data: 2010-08-23 22:35:42
Autor: arturbac
W dniu 2010-08-23 22:18, Jan Srzednicki pisze:
Oczywiście, że poradzisz. Naucz się wybierać ze strony na FB URL do
samego obrazka.

racja

Mia być zwykły powrót do domu, a wyszła podróż życia :-)