Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.

Data: 2011-08-20 16:46:15
Autor: Julia
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczĂłw.

W przysłym roku od października zacznę naukę w KSAP.
I w związku z tym, że w kręgu moich zainteresowań znajduje
się również polityka, znalazłam to forum. Niestety czuję
się zażenowana poziomem toczonych tu dyskusji. Już zgłosiłam
tę stronę do administracji i mam nadzieję, że odpowiednie władze
położą kres temu, co się tutaj dzieje.

Data: 2011-08-20 07:55:11
Autor: Hans Kloss
Ostrzeżenie wyśmiane- próbuj dalej
On 20 Sie, 16:46, Julia <juliajawor...@wp.pl> wrote:

 czuję się zażenowana poziomem toczonych tu dyskusji.
Rozważ więc następującą opcję: nie zaglądaj tu nigdy więcej.. Uczucie
zażenowania powinno minąć, w razie gdyby to jednak nie nastąpiło
skonsultuj się z odpowiednia poradną specjalistyczną, np:
http://www.centrum-psych.com.pl/
J-23

Data: 2011-08-20 19:44:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:5689f610-823f-47fb-bf3f-ca2a3c5fbd9et5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Hans, ty gnido! Tylko lobotomia ci pomoże!

BomBel

Data: 2011-08-20 07:59:30
Autor: brat_olin
On 20 Aug, 16:46, Julia <juliajawor...@wp.pl> wrote:

[...]

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-20 17:03:44
Autor: u2
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
W dniu 2011-08-20 16:59, brat_olin pisze:

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Ta od dorsza ? :)

Data: 2011-08-20 08:11:46
Autor: Hans Kloss
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

Data: 2011-08-20 17:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

Zresztą spożycie dorsza spadło o połowę. Niedawno pastowałem.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-21 01:00:52
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 17:11:46 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

A ty nieoskrobany knurze to coś skończyłeś, jesteś absolwewntem  podstawówki?

--
stevep

Data: 2011-08-21 01:11:46
Autor: Grzegorz Z.

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

A ty nieoskrobany knurze

ROTFL!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-22 20:54:48
Autor: [HeÂŽSk]
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
On Sun, 21 Aug 2011 01:00:52 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
> J-23

A ty nieoskrobany knurze to coś skończyłeś, jesteś absolwewntem  podstawówki?

 to zawodowiec. po zawodowce.  mam nadzieje, ze przebrnal juz przez pojecia cache i proxy.
 przy brzozie chyba polegl... ;O))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-23 07:29:57
Autor: Hans Kloss
On 21 Sie, 01:00, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
 coś skończyłeś, jesteś absolwewntem
podstawówki?
 Skończyłem kurs utylizacji takich gnojów jak ty. Szykuj się, plugawy
staruchu, niebawem czeka cię  przejażdżka taczkami na kupę obornika..
Tam twoje miejsce, o ile przedtem nie udławisz się własną sztuczną
szczęką.
J-23

Data: 2011-08-24 00:02:19
Autor: stevep
Dnia 23-08-2011 o 16:29:57 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Juz się niedorobiony kretynie trzęse ze strachu, uważaj bo będę cię  straszył w nocy.

--
stevep

Data: 2011-08-21 00:59:44
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 17:03:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-20 16:59, brat_olin pisze:

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Ta od dorsza ? :)
Wykryłeś to z razwietką?  ;)

--
stevep

Data: 2011-08-20 17:30:28
Autor: Marek Czaplicki
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
Julia pisze w wiadomości j2ohbu$1ur$1@speranza.aioe.org na pl.soc.polityka w dniu sobota 20 sierpień 2011 16:46:

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

[...]

Witam serdecznie na grupie, Julio. Proponuję porozmawiać z ADM. Oni może mają wprawę w wysiedlaniu "dzikich" lokatorów. :-)

Data: 2011-08-20 18:05:04
Autor: raff

"Marek Czaplicki" <emcza@poczta.onet.eu> wrote in message news:j2ojv7$rf0$1news.onet.pl...
[...]

To na pewno Bombelek.

On caly czas jest przekonany ze jest tu jakas administracja.

Gdzies tak kolo 2022 powinna dotrzec do niego bolesna prawda.

R.

Data: 2011-08-20 09:23:49
Autor: Hans Kloss
On 20 Sie, 18:05, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

To na pewno Bombelek.
On caly czas jest przekonany ze jest tu jakas administracja.
Gdzies tak kolo 20:22 powinna dotrzec do niego bolesna prawda.

A koło północka odkryje zdumiewający fuckt że pspowi zwolennicy PiS
są  prymitywni i chamscy a kibole platfonsji dyskutują na argumenty ;)
J-23

Data: 2011-08-20 18:17:33
Autor: Marek Czaplicki
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
raff pisze w wiadomości j2om0i$2lt$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 20 sierpień 2011 18:05:

[...]

A już miałem nadzieję na ustanowienie jakichś parytetów płci nawet pa pl.soc.polityka . Zwiększenie udziału kobiet przyczyniłoby się do "ucywilizowania" grupy. Trudno, mężczyźni muszą dalej być "dzikimi". :-)

Data: 2011-08-20 18:21:12
Autor: raff
[...]

Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

To o co chodzi ?

R.

Data: 2011-08-20 18:28:28
Autor: Marek Czaplicki
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
raff pisze w wiadomości j2omuq$5pm$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 20 sierpień 2011 18:21:

[...]

Kto "wy"? Tępimy?

Data: 2011-08-20 19:23:04
Autor: Marek Czaplicki
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
raff pisze w wiadomości j2oono$c0m$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 20 sierpień 2011 18:51:

[...]

Aaaaa! Lewacy? Już się przestraszyłem że jakaś druga głowa mi wyrosła. :) Niestety, błąd adresu.

Data: 2011-08-21 01:04:00
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 18:28:28 Marek Czaplicki <emcza@poczta.onet.eu>  napisał(a):

[...]

Raff i inni towarzysze tak orzekli.

--
stevep

Data: 2011-08-20 21:09:23
Autor: pluton
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.

Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

Ale podobno ta cytryna to tak naprawde jest cytryn.

Nullification

Data: 2011-08-20 21:54:01
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j2p0sc$9i4$1inews.gazeta.pl...

Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

Ale podobno ta cytryna to tak naprawde jest cytryn.

Mówiłem o Lornie.

R.

Data: 2011-08-20 23:55:50
Autor: pluton
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

Ale podobno ta cytryna to tak naprawde jest cytryn.

Mówiłem o Lornie.

Lorn tepi cytryne ?

Nullification

Data: 2011-08-21 00:21:08
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j2pakc$67s$1inews.gazeta.pl...
Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

Ale podobno ta cytryna to tak naprawde jest cytryn.

Mówiłem o Lornie.

Lorn tepi cytryne ?

Lorn wyciska cytryne. Kiedy mama nie widzi.

R.

Data: 2011-08-21 01:05:28
Autor: stevep
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
Dnia 20-08-2011 o 21:09:23 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

PrzecieÂż tĂŞpicie jedynÂą kobietĂŞ jakÂą tu mamy.. Chamskimi metodami.

Ale podobno ta cytryna to tak naprawde jest cytryn.

A co się stało z tym debilem(lką)?

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-21 00:16:18
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

Przecież tępicie jedyną kobietę jaką tu mamy. Chamskimi metodami.

To o co chodzi ?

Mos namyśli AMTENKEM...?

- łetam..., pseca łona cycoruw wielgachnych i wygolonej kacapy nimo, a zamiast w strimgach, to wbereciku loto...

Tocoto za MARYNA...!?

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-21 01:02:50
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 18:21:12 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

A kogo tu tak tępią?

--
stevep

Data: 2011-08-20 23:49:26
Autor: Polok_Prawdziwy
Julia wrote:

[...]

ŁOBCO MARYNA...!!!

- a cipkem mos piknie golonom, cytes zzarośnintom kacapom paradujes...?

Data: 2011-08-21 00:16:43
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:r1m5i8-fur.ln1server.linuxfan.de...
Julia wrote:

[...]

Przeciez to Bombel przebrany.

Patelenke zes mu tsasnal, a zes nawet nie zauwazyl...

R.

Data: 2011-08-21 00:28:01
Autor: Polok_Prawdziwy

Julia wrote:

[...]

Cyto jakiesik Bombel, tego niewim, ino tymito godos, awinc...

- patelniem TY mu tsaskołeś...!

Data: 2011-08-23 11:32:39
Autor: Iain McFarlen
On 20/08/2011 15:46, Julia wrote:
[...]

O slodka naiwnosci ludzka...-;)

Politycy krajowi robia prawie to samo co internauci
  na grupach internetowych robia od lat.

Brak odpowiedzialnosci za slowo na internecie
nie jest nowoscia. Dlatego zawsze nalezy
przypominac cytowana mantre ;

Odpowiedzialnosc za slowo winna nakazywac
ostroznosc w pisaniu czegokolwiek co moze
obrazac oponenta. Nie ma potrzeby siegac do
przekretow, wyzwisk, sarkazmow, ironii, klamstw
i wulgaryzmow.
Zwykla argumentacja winna zastapic inwektywy,
klamstwa i przekrety.
W przeciwnym przypadku bedziemy miec do
czynienia z czyms w rodzaju:
http://tinyurl.com/33q34hg
http://snipurl.com/bbit
http://tinyurl.com/2md4rw
http://tinyurl.com/35goaa
http://tinyurl.com/2q2l7e
http://tinyurl.com/395hwt&#xA0;
http://tinyurl.com/2talh

Data: 2011-08-24 00:08:40
Autor: Jaksa
On Tue, 23 Aug 2011 12:32:39 +0200, Iain McFarlen <i-mcfarlen@gmail.com>  wrote:

[...]

Witamy Pana JDR w naszym smietniku!

Tak, bo tym ta niegdys zabawa grupa sie stala, niestety.

Jaksa

Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.