Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?

Data: 2013-07-22 11:08:30
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
"...mia艂e艣, chamie, czapk臋 z pi贸r: czapk臋 wicher niesie, r贸g huka po lesie,
osta艂 ci si臋 ino sznur, osta艂 ci si臋 ino sznur.鈥

"(...)Inspektorzy skarbowi zainteresowali si臋 natomiast dochodami ofiar
Amber Gold. 艢cigaj膮 tych, kt贸rzy lokowali u Plichty kwoty
nieproporcjonalnie wysokie do swoich dochod贸w. Gro偶膮 im gigantyczne karne
podatki."
http://www.forbes.pl/nowe-fakty-ws-amber-gold-fiskus-sprawdza-ofiary-amber-gold,artykuly,158447,1,1.html

Jak to si臋 m贸wi - jak nie mo偶na znale藕膰 winnego, to si臋 go...
--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Ja艂owiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Data: 2013-07-22 12:19:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?

U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:187yas2bto2yx$.o6ppml2a5l5w.dlg40tude.net...
[...]

I bardzo s艂usznie. Je艣li nie udokumentuj膮, sk膮d mieli kas臋, to nale偶膮 im si臋 karne podatki. Podatki i 艣mier膰 s膮 nieuchronne. A za g艂upot臋 i pazerno艣膰 trzeba p艂aci膰. Za podw贸jn膮 g艂upot臋 i pazerno艣膰 p艂aci si臋 podw贸jnie.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-07-22 12:28:27
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 12:19:24 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

[...]

To "ubawienie" to masz tak przyklejone na sta艂e, czy zaleznie od punktu
siedzenia?

Data: 2013-07-22 13:27:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?

U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1tbgruee3rs5.1ckaxlg1fi5ak$.dlg40tude.net...
[...]

Bawi mnie wasze 艣wi臋te oburzenie. Pazerny facio chcia艂 pomno偶y膰 na lewo skombinowane pieni膮dze i si臋 naci膮艂.

ubawiony

Data: 2013-07-22 14:52:20
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 13:27:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

Bawi mnie wasze 艣wi臋te oburzenie. Pazerny facio chcia艂 pomno偶y膰 na lewo skombinowane pieni膮dze i si臋 naci膮艂.

NIE O TO CHODZI.

Data: 2013-07-22 15:23:41
Autor: u2
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 14:52, Ikselka pisze:
Dnia Mon, 22 Jul 2013 13:27:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

Bawi mnie wasze 艣wi臋te oburzenie. Pazerny facio chcia艂 pomno偶y膰 na lewo
skombinowane pieni膮dze i si臋 naci膮艂.

NIE O TO CHODZI.

swoja dole wojskowe sluzby informacyjne, dla ktorych robi bidzik na pewno otrzymaly. dlatego nie obchodzi go los frajerow, ktorzy traca na takich aferach ...-;)

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-22 13:36:47
Autor: leming.show
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
swoja dole wojskowe sluzby informacyjne, dla ktorych robi bidzik na pewno otrzymaly. dlatego nie obchodzi go los frajerow, ktorzy traca na takich aferach ...-;)

Bredzik przynajmniej jest lojalny i konsekwentny, Tusek nadstawia dupy komu popadnie:) Szukam tego wystepu Tuseka w Izraelu, gdzie powiedzial o zwrocie majatku zydom: "bedziemy splacac to bardzo dlugo, ale w koncu splacimy", szukam i znalezc nie moge. Pewnie to samo mowili zaraz po wojnie, gdzie Polska zaplacila zydom  te 40 czy 80mln. Jak widac historia lubi sie powtarzac, jedno nie ulega zmianie, "zydom cos sie nalezy". Przedsiebiorstwo hololoko ciagle dziala, zastanawiam sie ile jeszcze beda nas doic. A jesli kasa idzie dla zydow, brak jej na inne potrzeby, to rzad musi pozyczac, zreszta tez od zyda:) Jaja jak berety. W tv cisza.

Data: 2013-07-22 23:19:51
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 13:36:47 -0700 (PDT), leming.show@gmail.com
napisa艂(a):

[...]

Z naciskiem na WCI膭呕. 呕eby ja艣niej pokaza膰, o co chodzi, przypomn臋 pewne zdarzenie: m贸j Te艣膰 mia艂
s膮siada, w艂a艣ciciela s膮siedniej posesji. Ca艂e lata dom Te艣cia nie by艂
pod艂膮czony do kanalizacji, bo by艂o szambo. Kiedy wprowadzono w mie艣cie
obowi膮zek pod艂膮czenia, powsta艂 problem, bo przekopywanie by艂oby istn膮
rujnacj膮 posesji Te艣cia, jako ze przekop mia艂by biec przez ca艂膮 d艂ugo艣膰
dzia艂ki, pod starym ogrodem itp, w dodatku okr膮偶aj膮c przedwojenny dom z
megagrubymi fundamentami, podpiwniczony dopiero w miejscu najdalszym od
przebiegu kolektora miejskiego, i takie tam. Dlatego Te艣膰 poprosi艂 s膮siada, czy mo偶na przekopa膰 przez jego posesj臋, na
kt贸rej i tak ju偶 by艂o pod艂膮czenie - sprawa by艂aby w ten spos贸b i kr贸tsza, i
prostsza technicznie. S膮siad si臋 zgodzi艂, ale za偶膮da艂 okrag艂ej sumki, jak
na owe czasy sporej, baaaardzo sporej. Te艣膰 liczy艂 si臋 oczywi艣cie z
gratyfikacj膮 finansow膮 dla sasiada, ale mimo to by艂 bardzo nieprzyjemnie
zaskoczony... Wszak偶e bez szemrania zap艂aci艂, byleby tylko sprawa by艂a jak
najszybciej za艂atwiona.
Po kilku latach s膮siad niespodziewanie przyszed艂 do Te艣cia i powiedzia艂, 偶e
za ma艂o sobie za偶yczy艂 za przekop x lat temu i Te艣膰 powinien dop艂aci膰 tyle
to a tyle. C贸偶, Te艣膰 dop艂aci艂 - DRUGIE tyle co x lat temu. Uzgodnili, ze
sprawa za艂atwiona.
Te艣膰 zmar艂. Wtedy s膮siad przyszed艂 po raz trzeci - do jego syna...

Zagadka: kim by艂 s膮siad?
3-]

Data: 2013-07-22 14:53:29
Autor: leming.show
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
Te舵 zmar. Wtedy s眘iad przyszed po raz trzeci - do jego syna....

Zagadka: kim by s眘iad?

Gdyby goj czytal stary testamen to by wiedzial ze zydzi lubia wyjebac goja, i ze wyjebac goja jest ok. Gdyby goj czytal o przekretach zyda* napisanych przez H.Forda "miedzynarodowy zyd" to by goj mogl przewidziec dzialania i zadac umowy na pismie.

* zydostwo nazywa to inteligencja i sprytem w intresach, Adolf mial inne zdanie.

Data: 2013-07-22 23:56:45
Autor: stchebel
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
W dniu poniedzia砮k, 22 lipca 2013 23:19:51 UTC+2 u縴tkownik Ikselka napisa:
Dnia Mon, 22 Jul 2013 13:36:47 -0700 (PDT), leming.show@gmail.com

napisa(a):

>  Szukam tego wystepu Tuseka w Izraelu, gdzie powiedzial o zwrocie majatku zydom: "bedziemy splacac to bardzo dlugo, ale w koncu splacimy", szukam i znalezc nie moge. Pewnie to samo mowili zaraz po wojnie, gdzie Polska zaplacila zydom  te 40 czy 80mln. Jak widac historia lubi sie powtarzac, jedno nie ulega zmianie, "zydom cos sie nalezy".

Z naciskiem na WCI’. 痚by ja秐iej pokaza, o co chodzi, przypomn pewne zdarzenie: m骿 Te舵 mia

s眘iada, w砤禼iciela s眘iedniej posesji. Ca砮 lata dom Te禼ia nie by

pod潮czony do kanalizacji, bo by硂 szambo. Kiedy wprowadzono w mie禼ie

obowi眤ek pod潮czenia, powsta problem, bo przekopywanie by硂by istn

rujnacj posesji Te禼ia, jako ze przekop mia砨y biec przez ca潮 d硊go舵

dzia砶i, pod starym ogrodem itp, w dodatku okr笨aj眂 przedwojenny dom z

megagrubymi fundamentami, podpiwniczony dopiero w miejscu najdalszym od

przebiegu kolektora miejskiego, i takie tam. Dlatego Te舵 poprosi s眘iada, czy mo縩a przekopa przez jego posesj, na

kt髍ej i tak ju by硂 pod潮czenie - sprawa by砤by w ten spos骲 i kr髏sza, i

prostsza technicznie. S眘iad si zgodzi, ale za勘da okrag砮j sumki, jak

na owe czasy sporej, baaaardzo sporej. Te舵 liczy si oczywi禼ie z

gratyfikacj finansow dla sasiada, ale mimo to by bardzo nieprzyjemnie

zaskoczony... Wszak縠 bez szemrania zap砤ci, byleby tylko sprawa by砤 jak

najszybciej za砤twiona.

Po kilku latach s眘iad niespodziewanie przyszed do Te禼ia i powiedzia, 縠

za ma硂 sobie za縴czy za przekop x lat temu i Te舵 powinien dop砤ci tyle

to a tyle. C罂, Te舵 dop砤ci - DRUGIE tyle co x lat temu. Uzgodnili, ze

sprawa za砤twiona.

Te舵 zmar. Wtedy s眘iad przyszed po raz trzeci - do jego syna....

Zagadka: kim by s眘iad?

3-]

Bez zgadujzgaduli, z powy縮zego wynika bezdyskusyjna prawda. Tw骿 Te禼iu by FRAJEREM!!

Data: 2013-07-23 09:53:27
Autor: u2
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
W dniu 2013-07-23 08:56, stchebel@gmail.com pisze:
Zagadka: kim by s眘iad?

>3-]

Bez zgadujzgaduli, z powy縮zego wynika bezdyskusyjna prawda. Tw骿 Te禼iu by FRAJEREM!!

nie frajerem heblik, tylko gojem, ktorego doil pewnie jakis zydoski dygnitarz komunistyczny.

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-23 11:19:48
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:56:45 -0700 (PDT), stchebel@gmail.com napisa艂(a):

W dniu poniedzia艂ek, 22 lipca 2013 23:19:51 UTC+2 u偶ytkownik Ikselka napisa艂:
[...]

Bez zgadujzgaduli, z powy偶szego wynika bezdyskusyjna prawda. Tw贸j Te艣ciu by艂 FRAJEREM!!

Nie, po prostu porz膮dnym cz艂owiekiem, kt贸ry nie chcia艂 k艂贸tni.

Data: 2013-07-23 02:48:55
Autor: stchebel
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
W dniu wtorek, 23 lipca 2013 11:19:48 UTC+2 u縴tkownik Ikselka napisa:
Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:56:45 -0700 (PDT), stchebel@gmail.com napisa(a):

> W dniu poniedzia砮k, 22 lipca 2013 23:19:51 UTC+2 u縴tkownik Ikselka napisa:

Nie, po prostu porz眃nym cz硂wiekiem, kt髍y nie chcia k丑tni..

To teraz napisz, czy Syn Twojego te禼ia okaza si te porz眃nym, czy nie..

Data: 2013-07-23 06:48:24
Autor: leming.show
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
Nie, po prostu porz眃nym cz硂wiekiem, kt髍y nie chcia k丑tni..

No ale wiesz ze Talmud zaleca wyjebac goja. "Nie masz ze zlymi pokoju". Granica od porzadnego czlowieka do naiwnego jest raczej plynna a nie skokowa. Rownie dobrze mozesz nazwac starsza babcie porzadna, pozwana przez firme windykacyjna do zaplacenia drugi raz tego samego dlugu, to sie zwyczajowo nazywa biernosc lub "brak jaj" jesli to bylby dziadek. Tak czy inaczej po skalkulowaniu, goj ma mniej a zyd wiecej, po 200 latach takiego bycia "porzadnym czlowiekiem", goj zapierdala za 1200brutto u zyda, lub traci swoja posiadlosc.

Data: 2013-07-23 14:02:15
Autor: xantiros
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-23 11:19, Ikselka pisze:
[...]

ale porz膮dny cz艂owiek nie znaczy ze ma by膰 naiwny i g艂upi, zreszt膮 takie rzeczy za艂atwia si臋 "umow膮", wtedy ju偶 problem贸w nie ma na wieki wiek贸w :D

Data: 2013-07-22 17:20:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?

U偶ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1vpijfdc4x76a.zriflojdmm90.dlg40tude.net...
Dnia Mon, 22 Jul 2013 13:27:32 +0200, Bogdan Idzikowski napisa艂(a):

Bawi mnie wasze 艣wi臋te oburzenie. Pazerny facio chcia艂 pomno偶y膰 na lewo
skombinowane pieni膮dze i si臋 naci膮艂.

NIE O TO CHODZI.

No to o co?

ubawiony

Data: 2013-07-22 13:50:55
Autor: u2
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 11:08, Ikselka pisze:
[...]

Amber Gold to pikus w porownaniu z afera Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej, w ktorej Radzie Nadzorczej zasiadaly same tuzy znane z salonu III RP :

  W numerze r贸wnie偶 鈥濧fera pod ochron膮鈥 - a偶 siedmiu lat potrzebowa艂 polski wymiar sprawiedliwo艣ci, by sporz膮dzi膰 akt oskar偶enia w jednym z najg艂o艣niejszych skandali finansowych III RP - Wi臋kszo艣膰 z prawie 1 200 klient贸w Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej bezpowrotnie straci艂a oszcz臋dno艣ci 偶ycia 鈥 pisze Anna Raciniewska.

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/w-sieci-kulisy-brudnej-kampanii,8056149160 http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawska_Grupa_Inwestycyjna

http://niezalezna.pl/36257-wgi-afera-wieksza-niz-amber-gold

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-22 13:51:55
Autor: Sara
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
a kysz z pl.rec.kuchnia z tym, bo niestrawne tutaj.

Data: 2013-07-22 13:53:33
Autor: u2
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 13:51, Sara pisze:
a kysz z pl.rec.kuchnia z tym, bo niestrawne tutaj.

no to nie ty zacznij od siebie ...-;)

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-22 13:54:36
Autor: Sara
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 13:53, u2 pisze:

no to nie ty zacznij od siebie ...-;)

ja ju偶.

Data: 2013-07-22 14:43:41
Autor: u2
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 13:54, Sara pisze:
W dniu 2013-07-22 13:53, u2 pisze:

no to nie ty zacznij od siebie ...-;)

ja ju偶.

ok

--
http://69.175.13.131:8030/listen.pls

Data: 2013-07-22 23:44:35
Autor: xantiros
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
[...]

Swoj膮 drog膮 nie ma co si臋 buntowa膰, skoro s膮 podejrzenia 偶e tam mafia pra艂a pieni膮dze, to sprawdzenie 藕r贸d艂a ich pochodzenie jest pierwsz膮 rzecz膮 jak膮 si臋 robi.

Jak to m贸wi膮 klasycy z sPiSku "uczciwy nie ma si臋 czego obawia膰" - wska偶e 藕r贸d艂o pochodzenia swoich pieni臋dzy.

Data: 2013-07-22 23:55:47
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:44:35 +0200, xantiros napisa艂(a):

[...]

Nie buntuj臋 si臋, to o czym piszeszz jest oczywiste - mam tylko pytanie, czy
z r贸wn膮 gorliwo艣ci膮 d膮偶y si臋 do wyja艣nienia wszystkich okoliczno艣ci sprawy
- tj przede wszystkim:
a) jak (czyt. dzi臋ki KOMU) cz艂owiek znik膮d m贸g艂 dosta膰 wszelkie uprawnienia
do za艂o偶enia TAKIEJ firmy
b) jak to si臋 sta艂o, 偶e latami nie p艂aci艂 podatk贸w i nikt go o nie nie
pyta艂 - podczas gdy statystyczny szaraczek jak nie dop艂aci 50 groszy, to
jest scigany i wzywany na wyja艣nienia.

Dlatego bulwersuje mnie fakt gorliwo艣ci w sprawdzaniu tych, kt贸rzy
ulokowali tam pieni膮dze - bo sprawdzanie tego to powinna by膰 sprawa
drugorz臋dna w ca艂ym problemie. A nie PIERWSZORZ臉DNA.

Data: 2013-07-22 23:59:12
Autor: Ikselka
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
Dnia Mon, 22 Jul 2013 23:55:47 +0200, Ikselka napisa艂(a):

Dlatego bulwersuje mnie fakt gorliwo艣ci w sprawdzaniu tych, kt贸rzy
ulokowali tam pieni膮dze - bo sprawdzanie tego to powinna by膰 sprawa
drugorz臋dna w ca艂ym problemie. A nie PIERWSZORZ臉DNA.

....i a偶 ci艣nie sie na usta pytanie, czy aby ca艂e to AmberGold to nie by艂a
jedna wielka pu艂apka na ludzi z kas膮 i dlatego uchodzi艂o p艂azem notoryczne
nieplacenie podatk贸w i delikatnie m贸wi膮c nieproporcjonalne do wk艂adu zyski
figuranta-za艂o偶yciela...

Data: 2013-07-23 14:00:04
Autor: xantiros
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
W dniu 2013-07-22 23:59, Ikselka pisze:
[...]

jak pomy艣lisz sama wpadniesz na odpowied藕 - pan P. po prostu by艂 "s艂upem" z do艣wiadczeniem -  ot taka nowoczesna by膰 mo偶e mafia, kt贸ra potrzebowa艂a firmy do "prania" kasy z innych lewych interes贸w, metoda prosta do czasu kiedy z艂oto dro偶a艂o - jak by tak by艂o dalej interes by kr臋ci艂 si臋 w najlepsze, a tu "zonk" z艂oto znacznie straci艂o i pojawi艂y si臋 problemy.

Data: 2013-07-23 07:30:39
Autor: masti
Mia砮 chamie, z硂ty r骻...?
Dnia pi臋knego Mon, 22 Jul 2013 23:55:47 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisa艂:

a) jak (czyt. dzi臋ki KOMU) cz艂owiek znik膮d m贸g艂 dosta膰 wszelkie
uprawnienia do za艂o偶enia TAKIEJ firmy

do prowadzenie takiej firmy nie potrzeba 偶adnych specjalnych uprawnie艅, zezwole艅 czy koncesji. Ciekawsze jest sk膮d mia艂 kas臋 na start skoro siedzia艂 za niezap艂acenie 3tys. grzywny

[...]

bo jest drugorz臋dna ale dziennikarze ch臋tnie robi膮 sensacj臋 i ofiary z ludzi co chcieli szybko pomnozy膰 kapita艂 wiedz膮c, ze to lewy interes.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-08-07 16:59:32
Autor: DJ Abelson庐
Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?
[...]

OK Xl, ale co to do chuja wac艂awa ma wsp贸lnego z kuchni膮?

--

Mia艂e艣 chamie, z艂oty r贸g...?