Miałem piękny sen

Data: 2010-12-16 22:48:49
Autor: Tomy M.
Miałem piękny sen
http://www.blogpress.pl/node/6909

- Dupy tłuszczem wam obrosły, wypieprzajcie stad do Moskwy – skandował tłum, wbijając wzrok w bladych ze strachu peowców.
Dyrektor gabinetu ciągle nie pojawiał się...

W tym samym czasie pod tłum demonstrantów podjechał wojskowy gazik.
- Panowie, ubaw jest na Czerskiej! Michnik się kaja, Pacewicz po rękach ludzi całuje i prosi o wybaczenie... jaja jak berety - jednym tchem wyrecytował młody oficer z opaską w barwach narodowych na ramieniu, który wychylił się z auta.
- W gacie narobili, gdy zobaczyli wóz bojowy pod Agorą.... jak karaluchy wypełzali z budynku i na kolanach przepraszali...
- Jąkała zanim powiedział za co przeprasza i wyznał winy, to z pół godziny trwało... On się nawet przyznał, że był TW Albinem , ale ludzie go olali, i to dosłownie...olali.
Teraz to już po wszystkim... towarzystwo całe pouciekało. Część z nich przebija się do ambasady Izraela, część do ruskiej, a kilku nawet do peruwiańskiej... to ci co bardziej Tuska kochają....

reszta pod linkiem na gĂłrze.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-16 22:54:35
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości
- Dupy tłuszczem wam obrosły, wypieprzajcie stad do Moskwy – skandował tłum, wbijając wzrok w bladych ze strachu peowców.
Dyrektor gabinetu ciągle nie pojawiał się...

Ukradłeś mój temat z wątku z 11.04.2010 roku. Pod moim wątkiem się teraz twój u mnie w czytniku ukazał.

boukun

Data: 2010-12-16 22:01:01
Autor: obserwatoe
Miałem piękny sen
ty bezczelna, zaklamana szmato, na blogpress.pl pisza Polacy, wiec nie
podstawiaj swojej klamliwej mordy prowokatorze pod teksty Polakow.

Data: 2010-12-16 22:03:39
Autor: obserwator
moj tekst byl skierowany do sowieckiego prowokatora boukuna

Data: 2010-12-16 23:07:51
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik " obserwatoe" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iee26t$b57$1inews.gazeta.pl...
ty bezczelna, zaklamana szmato, na blogpress.pl pisza Polacy, wiec nie
podstawiaj swojej klamliwej mordy prowokatorze pod teksty Polakow.

Chcesz mnie znowu sprowokować do wyzwisk?
WeĽ zarzyj węgiel prostaku...

Trzeci i drugi od dołu jest mój https://groups.google.com/groups/search?hl=pl&q=Mia%C5%82em+pi%C4%99kny+sen+boukun&qt_s=Przeszukuj+grupy

Pierwszy nomen omen mojego podszywacza i o dziwo wcze¶niejszy o prawie rok ...

boukun

Data: 2010-12-16 22:20:43
Autor: obserwator
Miałem piękny sen
  no i jak sie ten twoj tekst ma do tego z blogpress.pl, zdemoralizowana kanalio?

Data: 2010-12-16 23:29:47
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iee3br$f89$1inews.gazeta.pl...

no i jak sie ten twoj tekst ma do tego z blogpress.pl, zdemoralizowana kanalio?

--

Ale jaja, ten obserwator to naprawdę Tzva, to chory człowiek.

Przez przypadek akurat teraz odkryłem, że to jest wła¶nie ten prowokator i częsty podszywaniec pode mnie.

Tu jego nagłówek z prowokatorskiej wypowiedzi powyżej:

From: " obserwatoe" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Mia=B3em_pi=EAkny_sen?=
Date: Thu, 16 Dec 2010 22:01:01 +0000 (UTC)

ty bezczelna, zaklamana szmato, na blogpress.pl pisza Polacy, wiec nie
podstawiaj swojej klamliwej mordy prowokatorze pod teksty Polakow.

--

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A tu z postu podszywacza z 30 maja 2009 roku, ten pierwszy od góry na który natrafiłem teraz w googlach, do którego link podałem wcze¶niej:

I pomy¶leć, że to wszystko z GWna
From: "boukun" <socjalpatriota.WYT...@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Mia=B3em_pi=EAkny_sen?=
Date: Sat, 30 May 2009 15:13:05 +0000 (UTC)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ty człowieku się musisz leczyć...

boukun

Data: 2010-12-16 22:40:32
Autor: obserwator
Miałem piękny sen

From: " obserwatoe" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Thu, 16 Dec 2010 22:01:01 +0000 (UTC)

ty bezczelna, zaklamana szmato, na blogpress.pl pisza Polacy, wiec nie
podstawiaj swojej klamliwej mordy prowokatorze pod teksty Polakow.
 taaaak? a ty zaklamana,podla szmato potrafisz chociaz czytac te informacje
ktore tu wkleiles?

Detektyw sowiecki sie znalazl:))  --

Data: 2010-12-16 23:43:35
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iee4h0$ipk$1inews.gazeta.pl...

From: " obserwatoe" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Thu, 16 Dec 2010 22:01:01 +0000 (UTC)

[...]

WeĽcie teraz wszystkie posty chuja-obserwatora vel Tzva na poprawkę...

boukun

Data: 2010-12-16 23:03:44
Autor: obserwator
Miałem piękny sen
WeĽcie teraz wszystkie posty chuja-obserwatora vel Tzva na poprawkę...

dokladnie szmato ludzka, wez te moje posty i osoby ktora sie pod ciebie
podszywa i je porownaj.

To ty niestety jestes wyjatkowo podlym, kompletnie zdeprawowanym chujem ktory sieje nienawisci intrygi miedzy ludzmi.

Suworow radzi, aby takie psie gowna jak ty omijac, ja w gowno wdepnalem
celowo, bo chce aby czytajacy ta grupe Polacy zrozumieli jak dzialaja w sieci
tacy antypolscy prowokatorzy jak ty, ludzka gnido. --

Data: 2010-12-17 00:21:23
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iee5sg$nei$1inews.gazeta.pl...

[...]

Każdy, kto tylko zechce, zorientuje się, że używasz sieci: IANA-BBLK-RESERVED i twój proxy serwer wcale nie jest taki anonimowy 172.20.26.239 Końcowe IP: 172.31.255.255

O kant dupy rozbić te twoje prymitywne antyrosyjskie prowokacje. Macie ten sam sposób działania co Michnik, Kaczyński i Sikorski. Niby prorosyjski, a antyrosyjskie wyst±pienia ma i działa na rzecz osłabienia Rosji. Wiki Leaks dobre jednak rzeczy ujawnił, z których Sikor się musiał gęsto tłumaczyć, no bo jak, on niby teraz prorosyjski jest... Tfu!
Oj ta Rosja to was wyj±tkowo boli, wysrała was i się pozbyła...

boukun

Data: 2010-12-16 23:54:39
Autor: obserwator
Miałem piękny sen

Każdy, kto tylko zechce, zorientuje się, że używasz sieci: IANA-BBLK-RESERVED i
 twój proxy serwer wcale nie jest taki anonimowy 172.20.26.239 Końcowe IP: 172.31.255.255

;)))))))))))

[...]

:))))))))))))

ale to psie gowno mnie ubawilo. Istna komedia jak debil zaczyna kombinowac, az para mu uszami bucha. --

Data: 2010-12-16 23:09:52
Autor: Tomy M.
Miałem piękny sen
W dniu 2010-12-16 22:54, boukun pisze:

Ukradłeś mój temat z wątku z 11.04.2010 roku. Pod moim wątkiem się teraz
twój u mnie w czytniku ukazał.

Eeee ... co Ty backup internetu robisz?!
Ustaw sobie 30 dni i wystarczy :-)

Data: 2010-12-16 23:21:44
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d0a8e30$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza się, u mnie te od 19 czerwca posty mogę otwierać, te wcześniejsze, w tym ten z kwietnia są tylko tematy widoczne, po kliknięciu są przekreślone na czerwono, jako skasowane i po wyrównaniu już znikają.

boukun

Miałem piękny sen