Mia艂o by膰 "Wielkie wesele"...

Data: 2013-07-13 19:18:49
Autor: Feniks z popio艂贸w
Mia艂o by膰 "Wielkie wesele"...
....a wysz艂a wielka kupa.No niestety.

Oczywi艣cie mi艂o jest popatrze膰 na te starzej膮ce si臋 g臋by (poza nimi nikt nie wart wspomnienia), ale szkoda, 偶e nie ma ju偶 dla nich fajniejszych scenariuszy. Film zaczyna si臋 nawet obiecuj膮co, ale z ka偶d膮 kolejn膮 chwil膮 leci na pysk.Gagi przewidywalne, a momentami wr臋cz 偶enuj膮ce.
Jedyne, co mi si臋 podoba艂o, to posiad艂o艣膰, w kt贸rej odbywa si臋 akcja (w sumie 99% akcjiw jednym miejscu). Chcia艂abym w takiej mieszka膰. ;)
Co do ostatnich film贸w z De Niro- o wiele lepszy jest IMO "Poradnik pozytywnego my艣lenia". Mam 艣wie偶e por贸wnanie, bo ten obejrza艂am wczoraj. Mo偶e bez rewelacji, ale przynajmniej pogodny, pozytywny film, a nie jaka艣 偶a艂osna farsa.

BTW Czasami mam wra偶enie, 偶ecoraz cz臋艣ciej re偶yserzy usi艂uj膮 imitowa膰 Woody'ego Allenai my艣l膮, 偶e uda im si臋 to zrobi膰 dzi臋ki nachalnemu m贸wieniu "przy stole" o seksie. Ten w艂a艣nie jest w tym stylu.

Ewa

Data: 2013-07-13 19:46:40
Autor: Qrczak
Mia艂o by膰 "Wielkie wesele"...
Dnia 2013-07-13 19:18, obywatel Feniks z popio艂贸w uprzejmie donosi:
...a wysz艂a wielka kupa.No niestety.

Aniem贸wi艂am.

Ja tam nie jestem socjopat膮. Umiem doskonale udawa膰, 偶e lubi臋 ludzi.

Mia艂o by膰 "Wielkie wesele"...