Miał prawie pół kilograma trotylu, oje j!

Data: 2013-08-01 17:16:46
Autor: Tuskobus
Miał prawie pół kilograma trotylu, oje j!
Jak poinformował, w trakcie przesłuchania 32-latek przyznał się, że nielegalnie posiadał i wytwarzał broń, amunicję, materiały wybuchowe i przyrządy wybuchowe, natomiast nie przyznał się do winy. - W jego ocenie to zachowanie nie nosiło znamion przestępstwa, ponadto twierdzi, że jest z zamiłowania rusznikarzem - mówił rzecznik PA.

Dodał, że Marcin K. złożył wyjaśnienia dotyczące jego kontaktów z Brunonem K., ale prokuratura nie będzie informować o ich treści z uwagi do dobro prowadzonego śledztwa.

W środę 32-letniemu mieszkańcowi Warszawy postawiono zarzuty nielegalnego wytwarzania broni i amunicji oraz wytwarzania i posiadania materiałów wybuchowych.

Chodzi m.in. o prawie pół kilograma trotylu, 30 dekagramów pentrytu, siedem egzemplarzy broni samodziałowej, dwa granaty domowej produkcji oraz znaczne ilości amunicji. Większość materiałów wybuchowych została zdetonowana, wcześniej pobrano jednak próbki do badań.

Kosmaty wyjaśnił, że po zatrzymaniu pojawiły się podejrzenia dotyczące jego kondycji psychicznej. Wątpliwości te powstały na podstawie zabezpieczonej dokumentacji oraz oświadczeń mężczyzny podczas przesłuchania.

- Biegli stwierdzili, że nie mogą na podstawie jednorazowego badania określić jego zdrowia psychicznego, mogą to zrobić tylko i wyłącznie po przeprowadzonej obserwacji psychiatrycznej, dlatego też wraz z wnioskiem o tymczasowy areszt skierowany został wniosek o obserwację psychiatryczną - wyjaśnił Kosmaty.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wniosek-o-areszt-i-badania-psychiatryczne-dla-Marcina-K,wid,15863078,wiadomosc.html

Ja pierdolę, ja pierdolę, czubka schwytali z zamiłowaniami pirotechnicznymi i chcą go do pierdla wsadzić, by powiązać z Brunonem K. ...

Data: 2013-08-01 08:59:37
Autor: leming.show
Mia³ prawie pó³ kilograma trotylu, ojej!
Ja pierdolê, ja pierdolê, czubka schwytali z zami³owaniami pirotechnicznymi i chc± go do pierdla wsadziæ, by powi±zaæ z Brunonem K. ...

Ytam, Kêkusia juz cztery razy na badania wysylali bo Donkowi podpadl:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo

Data: 2013-08-01 11:50:19
Autor: leming.show
Mia³ prawie pó³ kilograma trotylu, ojej!
Od ubieglego wtorku, grupy gornikow prowadza tam dzialalnosc terrosrystyczna pod ziemia, donosi PAP........... mimo silnej presji tego aktu terroru ekstermistow Solidarnosc

0d poczatku do 30sek.
https://www.youtube.com/watch?v=9CdEw2kNWOY
 Sami widzicie ze terroryzm to pojecie wzgledne, zmienia sie dynamicznie, ja wysiadam:)

Miał prawie pół kilograma trotylu, oje j!