Międzynarodowy znak ...

Data: 2020-05-31 23:50:31
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Data: 2020-06-01 05:16:52
Autor: Jacek Maciejewski
Międzynarodowy znak ...
Dnia Sun, 31 May 2020 23:50:31 +0200, kk napisał(a):

Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Najwyraźniej zasłużyłeś jadąc mu na zderzaku i świecąc w lusterko.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-06-01 11:07:19
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 05:16, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Kiedy właśnie nie. Jakiś mentalny problem raczej.

Data: 2020-06-01 10:20:39
Autor: Poldek
Międzynarodowy znak ...
W dniu 2020-05-31 o 23:50, kk pisze:

Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Może pomylił cię z kimś innym, kogo nie lubi. A może raziłeś przez lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu długimi?

Data: 2020-06-01 10:34:30
Autor: Jacek Maciejewski
Międzynarodowy znak ...
Dnia Mon, 1 Jun 2020 10:20:39 +0200, Poldek napisał(a):

[...]

Albo wyprzedził nie używając migacza :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-06-01 12:18:58
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 10:34, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Albo nie miał bereta

Data: 2020-06-01 11:11:25
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 10:20, Poldek wrote:
[...]

To trochę nie ogarniam. Chce komuś pokazać, że go nie lubi by ...

A może raziłeś przez lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu długimi?

Nie wydaje się.

Data: 2020-06-01 13:39:41
Autor: Poldek
Międzynarodowy znak ...
W dniu 2020-06-01 o 11:11, kk pisze:
On 2020-06-01 10:20, Poldek wrote:
[...]

Pytanie powinno być skierowane do dającego znak, ale postaram się zgadnąć, jaka mogłaby być odpowiedź
- By przekazać komunikat, że nie wszyscy bliźni w otoczeniu są happy w związku z zaistniałą sytuacją.
- Skłonić do zastanowienia się nad swoją postawą.

A może raziłeś przez lusterka źle ustawionymi światłami i myślał, że cały czas świecisz mu długimi?

Nie wydaje się.

Jeżeli nie jechałeś blisko za nim dysząc w kark i nie raziłeś ostrym światłem przez lusterka, to pewnie nastąpiła pomyłka. Bywa.

Data: 2020-06-01 11:24:06
Autor: J.F.
Międzynarodowy znak ...
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rb18re$pot$1@news.icm.edu.pl...
Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

A czym jezdzisz - moze cie za policjantow wzial.

Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)

J.

Data: 2020-06-01 18:07:19
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 11:24, J.F. wrote:
[...]

Przeszło mi to przez głowę, ale ... wystawiłbyś palec policjantom? Tzn wiem, że chętnie wystawiłbyś, ale masz pietra i nie wystawisz. A poza tym nie masz okazji bo jakbyś taką miał to by Cię już zatrzymywali :-)

Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)

Ja po prostu idei nie ogarniam, że zjeżdżam komuś i pokazuję palec.

Data: 2020-06-01 19:01:26
Autor: J.F.
Międzynarodowy znak ...
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rb3941$j27$1@news.icm.edu.pl...
On 2020-06-01 11:24, J.F. wrote:
[...]

Ale sa osoby z wiekszymi jajami :-P

A poza tym nie masz okazji bo jakbyś taką miał to by Cię już zatrzymywali :-)

ale moze myslal, ze chcesz go nagrac, i specjalnie jechal w przepisowo, a na koniec palec pokazal policjantom :-)

Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)

Ja po prostu idei nie ogarniam, że zjeżdżam komuś i pokazuję palec.

Moze za blisko jechales :-)

J.

Data: 2020-06-03 19:37:40
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 11:24, J.F. wrote:
[...]

Jechaliśmy jak zwykle :-)

Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)

Ja po prostu idei nie ogarniam, że zjeżdżam komuś i pokazuję palec.

Moze za blisko jechales :-)

Ale po co komuś wystawiać palec będąc wyprzedzanym.

Data: 2020-06-04 13:23:37
Autor: J.F.
Międzynarodowy znak ...
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rb8n5f$600$1@news.icm.edu.pl...
On 2020-06-01 19:01, J.F. wrote:
[...]

Czyli jak ? We dwoch/dwoje jechaliscie ?

Nie przeszkadza - on mysli, ze mu policjanci wsiedli na ogon.
Wiec jedzie przepisowo. A uparci policjanci za nim. Tez przepisowo.
I po wielu kilometrach on dojezdza do celu, zjedza i pokazuje im ... ze sie chcial pod okiem podrapac :-P

Albo ... on/a sie tylko chcial/a podrapac pod okiem :-)
Ja po prostu idei nie ogarniam, że zjeżdżam komuś i pokazuję palec.
Moze za blisko jechales :-)

Ale po co komuś wystawiać palec będąc wyprzedzanym.

Moment, chyba zle zrozumialem.
On nie zjechal zjazdem z autostrady, tylko zjechal na pobocze i umozliwil wyprzedzanie ?

no to wybieraj:
-jechalismy jak zwykle i blyskalismy swiatlami,
-jechalismy jak zwykle, na zderzaku,

No chyba, ze wersja trzecia ... jak tu jakis grupowicz pisal
"jade sobie spokojnie, nigdzie mi sie nie spieszy, zjechalem jednemu, drugiemu, trzeciemu ... no co jest, zaden nie podziekowal swiatlami ?
O, tak to, chamy,  nie bedzie, redukcja, wyprzedzilem na zakrecie, i pojechali cała wioske 50"

J.

Data: 2020-06-10 16:23:50
Autor: kk
Międzynarodowy znak ...
On 2020-06-01 19:01, J.F. wrote:
[...]

No on/a z przodu, ja z tyłu.

Nie przeszkadza - on mysli, ze mu policjanci wsiedli na ogon.
Wiec jedzie przepisowo.

Mówię, że jak zwykle. Jak masz na dwupasmowej drodze krajowej nagle 70 to ile jedziesz?

A uparci policjanci za nim. Tez przepisowo.
I po wielu kilometrach on dojezdza do celu, zjedza i pokazuje im ... ze sie chcial pod okiem podrapac :-P

No tak, no tak

[...]

Lewym jechaliśmy, prawy nie był całkiem wolny więc nie wyprzedzałem

no to wybieraj:
-jechalismy jak zwykle i blyskalismy swiatlami,
-jechalismy jak zwykle, na zderzaku,

- jechaliśmy jak zwykle, z rozsądnym dystansem do poprzednika :-)

[...]

Jeżdżę 50-tką przez wioski :-)

Mnie się wydaje, że ludzie po prostu nie rozumieją tego znaku.

Data: 2020-06-10 16:48:33
Autor: J.F.
Międzynarodowy znak ...
Użytkownik "kk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rbqqe1$981$1@news.icm.edu.pl...
On 2020-06-04 13:23, J.F. wrote:
[...]

Po jednej osobie w aucie ?
Policjantow jest zawsze dwoch.
Ale on/a mogl/a tego nie wiedziec.

Nie przeszkadza - on mysli, ze mu policjanci wsiedli na ogon.
Wiec jedzie przepisowo.

Mówię, że jak zwykle. Jak masz na dwupasmowej drodze krajowej

Dwujezdniowa po dwa pasy w kazda strone ?

nagle 70 to ile jedziesz?

Nie powiem, albo tyle ile ten przede mna :-)
W Niemczech uwazac, to tam lubia blitza postawic :-)

A dla was ile to jest "jak zwykle" ?

[...]

Byc moze, szczegolnie jak to osoba spod znaku "wy meskie szowinistyczne swinie".

Ale chyba jednak czyms sobie zasluzyles, jesli nie odstepem, swiatlami, klaksonem ... to moze wczesniej droge zajechales :-)

A moze po prostu przewrazliwion/a i twoje "jak zwykle" bylo dla niej za szybko/za blisko ...

J.

Data: 2020-06-01 11:33:55
Autor: Queequeg
Międzynarodowy znak ...
kk <kk@op.pl.invalid> wrote:

Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Jeśli jesteś pewien, że nic nie zrobiłeś, nie waliłeś mu długimi, nie siedziałeś na zderzaku itd., to czub. Nie ma co się zastanawiać, nie ma tu drugiego dna.

Nie żebym usprawiedliwiał środkowy palec w powyższych przypadkach.

--
Na egzaminie na uczelnie o profilu informatycznym pytaja się nowego
kandydata jakie zna komedy jakiegos jezyka programowania.

Data: 2020-06-01 11:37:39
Autor: K
Międzynarodowy znak ...
On 31/05/2020 22:50, kk wrote:
Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Powszechne w UK jak w mniemaniu wyprzedzanego usiadziesz mu za blisko na dupie, a:
- on juz przeciez jedzie 70mph (wyprzedza tego co jedzie 68)
- on wyprzedza zestaw ktory jedzie 60mph z predkoscia 62mph, a policja trabi, ze limit predkosci to nie target, ktory masz osiagnac wiec sie pierdol.
- masz lepsze auto (tak ten problem tez wystepuje poza krajem kwitnacej cebuli)

Data: 2020-06-01 11:59:58
Autor: Budzik
Międzynarodowy znak ...
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Jadę se dzisiaj za czymś, jadę, jadę. W końcu zjeżdża to żwawo wyprzedzam, i widzę jak jakieś stworzenie prowadzące tę bryczkę
wystawia mi środkowy palec. Co to k... jest ?!

Rozpoznał cie z usenetu?

MSPANC ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Międzynarodowy znak ...