Miał być strajk a młody idzie do szkoły

Data: 2019-04-08 07:18:13
Autor: Zenek Kapelinder
Miał być strajk a młody idzie do szkoły
Nauczyciele to w wsrod inteligencji najnizszy poziom. Jak nigdzie sie nie dostal a koniecznie musi byc magistrem to na studia dla nauczycieli idzie. I niech nie pierdola ze w domu ciezko pracuja bo klasowki sprawdzaja. Chodzilem do szkoly i wiem ze jak moja klasa miala klasowke to nauczyciel sprawdzal klasowki innej klasy. Glupi, wredni, ciagle na jakies prezenty licza. Spoleczenstwo to zespol naczyn polaczonych. Jak oni chujowo ucza to potem ich uczniowie malo zarabiaja, placa male podatki i nie ma wystarczajacej ilosci pieniedzy na pensje dla nauczycieli. Niech nie pierdola ze to ciezka praca. Bylem nauczycielem zawodu. Dlugo nie wytrzymalem nie przez uczniow a przez innych nauczycieli. Raz mialem powazny problem z uczniem. Okazalo sie zo zostal bardzo poszkodowany przez zycie. To co robil to byl jego prywatny bunt i odwet za to co go spotkalo. Wystarczylo poswiecic mu troche uwagi i sie ogarnal. Ja mu poswiecilem ale te stare sowy koniecznie go chcialy udupic. Skonczyl zawodowke, skonczyl technikum, skonczyl studia. Zalozyl mala firme, teraz ma duza. Pieniedzy ma do obrzydzenia. Sporo ich wydaje na pomoc takim jak on kiedys byl. Mowi ze ma w stosunku do mnie dlug i musi go splacac pomagajac innym dzieciom w trudnej sytuacji.

Data: 2019-04-09 10:49:09
Autor: u2
[...]

brawo:)

--

[...]