Miał czy ekogroszek ?

Data: 2010-10-05 20:30:54
Autor: wolim
Miał czy ekogroszek ?
Miał wyjdzie taniej, ale palenie nim jest dużo bardziej problematyczne. Musi być wilgotny, więc często trzeba go zwilżać wodą w dużej kascie i dopiero wtedy zasypywać piec.

A jak piec jest i do miału i do ekogroszku, to wydaje mi się, że będzie do niczego... Każde z paliw wymaga innych nastawów i ma inną specyfikę spalania.
A jak piec będzie z podajnikiem ślimakowym, to miał będzie powodował zabijanie podajnika i zrywanie zawleczek.
Specjalistą nie jestem, ale piec na ekogroszek, jest piecem na ekogroszek, więc miał będzie występował tylko w rubryce "paliwo zastępcze", czyli takie jakim od biedy można palić przez krótki okres czasu jak braknie groszku.

Pozdrawiam,
MW

Miał czy ekogroszek ?