Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)

Data: 2011-01-09 15:28:16
Autor: tadek
Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
On 7 Sty, 16:26, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Bezkarni-piraci-drogowi,wid,1301182...

Robert J.

u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie głowa"

Data: 2011-01-10 00:37:21
Autor: Robert_J
Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie głowa"

Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)

Data: 2011-01-10 01:10:50
Autor: Krzysztof 45
Robert_J napisał(a):
Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)
Nie da ci żona, nie da ci matka, co może dać ci sąsiadka ;)
--
Krzysiek

Data: 2011-01-10 08:43:22
Autor: tadek
Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
On 10 Sty, 01:10, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
Robert_J napisał(a):> Na szczęscie jest bardzo dużo innych żon ;-)

Nie da ci żona, nie da ci matka, co może dać ci sąsiadka ;)
--
Krzysiek

niestety z jednej strony mam sąsiada arcyh...a 80 lat a z drugiej
młodzitkie dziewcze które pamiętam jak jej ś.p. mama woziła wózkiem.
Byłaby to zapewne pedofilia a starośc w kryminalę mi się nie uśmiecha.

Data: 2011-01-10 01:10:36
Autor: Krzysztof 45
tadek napisał(a):
u mnie żona cały czas melduje "jestem zmęczona i boli mnie głowa"
:)
W ZOO.
Goryl wciągnął do klatki żonę Józka.
Żona krzyczy - Józek, ratuj, co on robi, chyba chce mnie zgwałcić.
Józek - powiedz mu że cię głowa boli.
--
Krzysiek

Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)