Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)

Data: 2011-01-10 00:40:50
Autor: Filip KK
Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
Ja miałem przyjemność. Wyprzedzanie autobusu na zakazie wyprzedzania na podwójnej ciągłej. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie to, że wyprzedzałem autobus dwoma pasami jednocześnie. Policja mnie zatrzymała i w końcu po 5 minutach rozmowy puścili z pouczeniem. :)

Data: 2011-01-10 17:47:36
Autor: Robert_J
Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)
Ja miałem przyjemność. Wyprzedzanie autobusu na zakazie wyprzedzania na podwójnej ciągłej.

Ale ja nie pytałem o samą przyjemność rozmowy z władzą, a o to co w załączonym linku :-). Czyli fotce z nieoznakowanego FR straży wiejskiej. Ciekawe czy dopóki nie będzie nowelizacji ustawy to ograniczą polowania czy może będą wozili przenośny znak "Uwaga FR" ;-)))

Miał już ktoś przyjemność w tym roku? ;-)