Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.

Data: 2011-10-02 16:54:51
Autor: oyster
Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Znany trójmiejski historyk Sławomir Cenckiewicz zarzuca Henryce
Krzywonos, że bezprawnie weszła w rolę "ikony Solidarności".

Henia ikoną Solidarności? Ta kuchta? Czy ciebie pojebało człowieku?

Data: 2011-10-02 15:19:56
Autor: obserwator
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
> [...]
> Krzywonos, że bezprawnie weszła w rolę "ikony Solidarności".

Henia ikoną Solidarności? Ta kuchta? Czy ciebie pojebało człowieku?

przeciez kim jest warzywny, to chyba nikt normalny nie ma watpliwosci.

Za PRL-nr 1, odnosilby duze sukcesy propagandowe wmaiajac klamstwa i brednie
spoleczenstwu. Niestety dzisiaj tylko tacy jak on, moga jego brednie
uwiarygadniac. Internet jest dla takch jak on smiertelnie niebezpieczny,
wiec tak jak to wyjasnil Suworow, wpuszczaja do sieci przeroznych zagluszaczy typu lepercham, pieprzykowski, idzikowski, bekonow i inna swolocz aby w ten
sposob cezurowac i dezinformowac spoleczenstwo.

Data: 2011-10-02 18:28:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j69tvn$lab$1news.onet.pl...
[...]

Młody człowieku! Może jednak okażesz minimum szacunku dla ludzi. Tak źle mamusia i tatuś wychowali? Jeśli nie wiesz, to uświadomię cię, że pani Krzywonos, pomijając zasługi dla Solidarności (o które można się spierać, jednak biorąc pod uwagę zdanie wielu świadków), prowadziła rodzinny dom dziecka w Gdańsku, wychowując wraz z mężem łącznie dwanaścioro dzieci. Tej kobiecie należy się szacunek nas wszystkich, a nie bluzgi młodego. nieopierzonego młodzieńca.

Jednak odnoszę nieodparte wrażenie, że moje troskliwe uwagi, są rzucaniem pereł przed wieprze.

Data: 2011-10-02 18:33:32
Autor: raff
[...]

No i co z tego ?

A Warzywny pastowal przez 12 lat. I dlatego mamy go wielbic ?

R.

Data: 2011-10-03 05:27:23
Autor: stevep
Dnia 02-10-2011 o 16:54:51 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

[...]

A tramwajarka co zgineła to nie kuchta?

--
stevep

Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.