Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.

Data: 2011-10-02 18:55:43
Autor: 'HeÂŽSk'
Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.
On Sun, 2 Oct 2011 14:40:39 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Znany trójmiejski historyk Sławomir Cenckiewicz zarzuca Henryce Krzywonos, że bezprawnie weszła w rolę "ikony Solidarności". Po co? By wesprzeć PO w walce o władzę. Sęk w tym, że Krzywonos nie chce i nigdy nie chciała być "ikoną" [...]

 przydupas kaczynskiego niech sie lepiej zajmie pisaniem
 kolejnej ksiazki na zlecenie.

 sklerotykom: http://www.youtube.com/watch?v=1qRkEMHjHM0

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Miałam czelność wejść na mównicę i wygarnąć Jarkowi Kaczyńskiemu prawdę w oczy.