Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.

Data: 2011-08-20 07:59:30
Autor: brat_olin
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
On 20 Aug, 16:46, Julia <juliajawor...@wp.pl> wrote:

W przysłym roku od października zacznę naukę w KSAP.
I w związku z tym, że w kręgu moich zainteresowań znajduje
się również polityka, znalazłam to forum. Niestety czuję
się zażenowana poziomem toczonych tu dyskusji. Już zgłosiłam
tę stronę do administracji i mam nadzieję, że odpowiednie władze
położą kres temu, co się tutaj dzieje.

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-20 17:03:44
Autor: u2
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
W dniu 2011-08-20 16:59, brat_olin pisze:

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Ta od dorsza ? :)

Data: 2011-08-20 08:11:46
Autor: Hans Kloss
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

Data: 2011-08-20 17:15:21
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

Zresztą spożycie dorsza spadło o połowę. Niedawno pastowałem.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-21 01:00:52
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 17:11:46 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

A ty nieoskrobany knurze to coś skończyłeś, jesteś absolwewntem  podstawówki?

--
stevep

Data: 2011-08-21 01:11:46
Autor: Grzegorz Z.

On 20 Sie, 17:03, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ta od dorsza ? :)
Niemożliwe. Pitera-dorsz przenigdy nie dostałaby się na KSAP,
musiałaby najpierw  ukończyć jakieś studia.
J-23

A ty nieoskrobany knurze

ROTFL!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-22 20:54:48
Autor: [HeÂŽSk]
Miałam już nie pisać. Ostrzeżenie.
On Sun, 21 Aug 2011 01:00:52 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]
> J-23

A ty nieoskrobany knurze to coś skończyłeś, jesteś absolwewntem  podstawówki?

 to zawodowiec. po zawodowce.  mam nadzieje, ze przebrnal juz przez pojecia cache i proxy.
 przy brzozie chyba polegl... ;O))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-23 07:29:57
Autor: Hans Kloss
On 21 Sie, 01:00, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
 coś skończyłeś, jesteś absolwewntem
podstawówki?
 Skończyłem kurs utylizacji takich gnojów jak ty. Szykuj się, plugawy
staruchu, niebawem czeka cię  przejażdżka taczkami na kupę obornika..
Tam twoje miejsce, o ile przedtem nie udławisz się własną sztuczną
szczęką.
J-23

Data: 2011-08-24 00:02:19
Autor: stevep
Dnia 23-08-2011 o 16:29:57 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Juz się niedorobiony kretynie trzęse ze strachu, uważaj bo będę cię  straszył w nocy.

--
stevep

Data: 2011-08-21 00:59:44
Autor: stevep
Dnia 20-08-2011 o 17:03:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-20 16:59, brat_olin pisze:

Pitera?

--
Smart questions to stupid answers

Ta od dorsza ? :)