Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Data: 2009-10-12 11:31:57
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
W moim śnie żyli tylko Polacy - nie było żadnego Żyda, żadnego
Niemca.. Polska była w  100% polska - tylko dla Polaków, którzy
rodzili się ze znakiem orła na sercu i to był ich znak rozpoznawczy.

Rozciągała się od morza do morza, była dostatnia i piękna...
Władzę sprawował dobry król Roman I. Ustanowił sprawiedliwe prawa i
według nich pełnił władzę. Odznaczał się wybitnym intelektem i takimi
samymi przymiotami charakteru - mądrością bił na twarz biblijnego
Salomona.

I nagle wszystko się odmieniło, bo oto do krainy szczęśliwości
przybyły dwa ogrodowe krasnale, którym zamarzył się tron, a że byli
tyci, to jeden z nich był podnóżkiem drugiego, służąc mu za
piedestał.

Obydwaj posiadali szatańską moc. Kto spojrzał na i ich czerwony,
kulfoniasty nochal, stawał się narzędziem w ich rękach i zaczynał im
służyć. Tak więc omamili wszystkich poddanych sprawiedliwego króla
Romana I, a jego samego wypędzili z królestwa. Zaczarowani poddani
wykonywali najohydniejsze rozkazy dwóch ogrodowych figurek, aż
doprowadzili do upadku ojczyzny.

Aż wreszcie Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy zesłał potężne
trzęsienie ziemi. Samozwańcze krasnale spadły na kluki, które im
odpadły i tym samym utraciły moc nad poddanymi.
Rozwścieczony lud, widząc zrujnowane królestwo,  roztrzaskał gnomy o
zamkowy mur i  przywrócił do władzy sprawiedliwego króla Romana I.

Antenka :-]

Data: 2009-10-12 13:18:06
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
Królu Romanie I - bierz władzę! Wszystkich skaczonych na szafot!

Antenka :D

Data: 2009-10-12 21:09:34
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Podoba mi się, zwłaszcza ten "Roman mądry i sprawiedliwy" ;-)  A czy on przypadkiem nie zabierał biedakom i nie rozdawał wśród kapitalistycznych świeżo upieczonych matek?

Data: 2009-10-12 21:12:02
Autor: jadrys
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

Pod postacią tzw. becikowego?

Data: 2009-10-12 12:17:31
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Pod postacią tzw. becikowego?

Nie, on odbierał kapitalistycznym nażartym matką a oddawał ubogim. :D

Antenka

P.s. Czy uważasz, że "becikowe" jest czymś złym? Przecież kapitlistki
nie powinny tego odbierać.

Data: 2009-10-12 21:25:26
Autor: Peruzja

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:3fc73e04-b1ae-4ea3-b228-44b82b7f4c82j39g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

-- -
drucianko, kup se slownik ortograficzny nim zaczniesz nam ponownie
serwowac plody swej weny literackiej, bo juz to co powyzej
nagryzmolilas to mi wyglada na opis dzialalnosci jakiegos kanibala
obdarzonego instynktem spolecznym.

ar

Data: 2009-10-12 13:15:08
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
nie "se" tylko sobie - łomie!
nie "slownik" tylko słownik -ćmoku!
nie "serwowac" tylko serwować - głupcze!
nie "plody" tylko płody - ty jesteś poronionym jak widać hehe!
A teraz mnie w dupę pocałuj, bo nie chce mi się na twe idiotyzmy
tracić czasu -wypad!

Antenka

P.s. Kurwa mać, a ty łomie stosuj znak miękki, a teraz wypierdalaj
ośle patentowany! No już, won mi stąd! Długo przymykałam na to oko -
chcesz korekty? Będziesz ją miał za każdym razem, kiedy pazurem
uderzysz w klawiaturę! Analfabeto pieprzony!

Data: 2009-10-12 22:23:15
Autor: Peruzja

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:29821fe6-7801-4f95-a4d1-edd75e4e9e6ee8g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

moze ci kaski na slownik brakuje, drucianko?
wprawdzie niebogatym ale wspomoge!

ar

Data: 2009-10-12 13:29:20
Autor: Antenka
On 12 Paź, 22:23, "Peruzja" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:29821fe6-7801-4f95-a4d1-edd75e4e9e6ee8g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Ty głupi gnojku,naucz się obsługiwać klawiaturę! Wypad!

Antenka

Data: 2009-10-12 22:40:22
Autor: Peruzja

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:0b83bf44-8d52-4a3f-a579-bba202ec3aceo41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

uzywam (z koniecznosci) wylacznie klawiatury zgodnej
z deutsche industrienorm i te mam niezle opanowana,
czego i tobie zycze, drucianko.

ar

Data: 2009-10-12 22:29:25
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Brawo Antenka :-) , nareszcie zwróciłaś uwagę tym analfabetom co to doszukują się źdźbła w czyimś oku.

Data: 2009-10-12 13:40:29
Autor: Antenka
On 12 Paź, 22:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> uderzysz w klawiaturę! Analfabeto pieprzony!

Brawo Antenka :-) , nareszcie zwróciłaś uwagę tym analfabetom co to

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zdźbła doszukują się ci, którzy mają automatycznie ustawione
sprawdzanie pisowni, ale też tacy, co nie potrafią korzystać z
klawiatury.

Antenka

Data: 2009-10-12 22:47:54
Autor: Peruzja

Antenka pisze:

> [...]

Zdźbła doszukują się ci, którzy mają automatycznie ustawione
sprawdzanie pisowni, ale też tacy, co nie potrafią korzystać z

u mnie jedyny automat to ten, ktorego mi uzyczy panslavista -
tow. kalach.

ar

Data: 2009-10-12 22:44:51
Autor: Peruzja

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hb03j3$953$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   sojusz bolszewika i narodowca. sztuka grana conajmniej od
  1923 (traktat ryski) do znudzenia, a ciagle nie moze zejsc z afisza.

   ar

Data: 2009-10-12 13:56:50
Autor: Antenka
On 12 Paź, 22:44, "Peruzja" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> schrieb im Newsbeitragnews:hb03j3$953$1news.onet.pl...

> [...]

   sojusz bolszewika i narodowca. sztuka grana conajmniej od
  1923 (traktat ryski) do znudzenia, a ciagle nie moze zejsc z afisza.

Co tam rzeźbisz hm? Coś się nie podoba?

Antenka

Data: 2009-10-12 23:00:07
Autor: Peruzja

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:22bc8e35-b5fb-4da2-b18c-3d1bcf934657e8g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

sojusz bolszewika i narodowca. sztuka grana conajmniej od
1923 (traktat ryski) do znudzenia, a ciagle nie moze zejsc z afisza.

errata: od 1921 oczywiscie!

ar

Data: 2009-10-12 23:00:37
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Raczej sojusz prawdy z oczywistością. Akurat w tym momencie (temacie)sie spotkały.

Data: 2009-10-12 23:09:40
Autor: Peruzja

Antenka pisze:

[...]

   pozniej rowniez (i to wielokrotnie) dzielono sie prawda
   i ocziwidnostiam po bratersku - od poczdamu po grudzien,
   od jesieni ludow a.d. 1989, po niesioloskiego itditpitd.

   ar

Data: 2009-10-13 15:51:15
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:29821fe6-7801-4f95-a4d1-edd75e4e9e6ee8g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Ale ta "dupa " smierdzi bo sie tylko na Wielkanoc  podmywasz , jak wiec Cie w nia calowac ?

cyc

Data: 2009-10-13 15:59:33
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 15:51:15 +0200, CYC napisał(a):

Ale ta "dupa " smierdzi bo sie tylko na Wielkanoc  podmywasz , jak wiec Cie w nia calowac ?

No i poza tym - jak to powiedział w swoim czasie Osioł ze Shreka - "Na
pieszczotę to trzeba zasłużyć" :)))))

Data: 2009-10-13 08:44:00
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

No i poza tym - jak to powiedział w swoim czasie Osioł ze Shreka - "Na
pieszczotę to trzeba zasłużyć" :)))))

Z gejami się nie zadaję tak więc tobie z mojej strony nic nie grozi,
głupiutki Grzesiu

Antenka

Data: 2009-10-13 17:50:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 08:44:00 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

No i poza tym - jak to powiedział w swoim czasie Osioł ze Shreka - "Na
pieszczotę to trzeba zasłużyć" :)))))

Z gejami się nie zadaję tak więc tobie z mojej strony nic nie grozi,
głupiutki Grzesiu

Ale ja nie przyjaźnię się z gejami.

Jest tu jeden taki specjalista od takich relacji i nie jestem to akurat ja!

Data: 2009-10-13 16:17:38
Autor: CYC

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heg8i2i6o2sc$.1o8z7b7bkefoa.dlg40tude.net...
[...]

Porownanie do Shreka i Shrekowej niezaluzone bo ta druga , choc obrzydliwa byla mila , sym[atyczna i klturalna .
Z nasza grupowa " Sherekowa " to nie tylko problem kultury ale i faszyzmu , ktoremu z zaslepienim holduje .
Ten furer Farfal mocno musial jej zawrocic we lbie .
cyc

Data: 2009-10-13 08:47:10
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
Dlaczego masz  jądra na plecach, a w gaciach dwa cyce hm? he he he

Antenka

Data: 2009-10-13 17:51:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 08:47:10 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Dlaczego masz  jądra na plecach, a w gaciach dwa cyce hm? he he he

Napisz jeszcze coś o jego nosku.

Data: 2009-10-13 21:23:09
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Dlaczego masz  jądra na plecach, a w gaciach dwa cyce hm? he he he

Napisał drut z jądrami w staniku i cycorami na wysokości pasa!

Przemek
--

"Mariusz Kamiski prowadzi  tryb życia podobny do Nieprzekupnego. Mieszka w
kawalerce, nie spotyka się ze znajomymi, nawet z PiS i Ligi Republikańskiej,

Data: 2009-10-13 13:52:33
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
 Wypad Kawsiur! Głuchy jesteś, czy jądra ci w uszach wyrosły ?

Antenka

Uważaj, bo za naruszenie tajemnicy bankowej możesz nieźle pokiblować,
palancie!

Data: 2009-10-12 21:29:55
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Antenka

P.s. Czy uważasz, że "becikowe" jest czymś złym? Przecież kapitlistki
nie powinny tego odbierać.

Tak, uważam że obdarowywanie jednej grupy społecznej kosztem pozostałych grup jest bardzo złe :-( .  I nie powinno mieć miejsca w kraju  rządzonym przez "mądrego i sprawiedliwego króla" :-D

Data: 2009-10-12 13:06:11
Autor: Antenka
On 12 Paź, 21:29, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

grup jest bardzo złe :-( .  I nie powinno mieć miejsca w kraju
rządzonym przez "mądrego i sprawiedliwego króla" :-D

Dobrze gadosz bo głośno :-(

Antenka

Data: 2009-10-12 22:20:19
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

I jest mi bardzo przykro że jest to moje zdanie odmienne od Twojego :-( , ale jak pewnie zauważyłaś prawdę stawiam nawet ponad sympatie do ziomków z Poznania.

Data: 2009-10-12 13:33:23
Autor: Antenka
On 12 Paź, 22:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

I jest mi bardzo przykro że jest to moje zdanie odmienne od Twojego :-(
, ale jak pewnie zauważyłaś prawdę stawiam nawet ponad sympatie do

Ty komunista, chcesz odebrać ubogiej matce becikowe? Daj jej mężowi
dobrą robotę taką za  ca. 7.000 kawałków / miesiąc,  to ona nie będzie
potrzebować tego bęcikowego.

Antenka :-p

Wszyscy mnie dzisiaj wkurzacie :- /

Data: 2009-10-12 23:06:08
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nic nikomu nie chcę odbierać, po prostu nie chcę żeby - matki-milionerki żerowały na biedakach.... i tylko nie komunista :-P  jeszcze nie komunista :-(
Naprawdę bardzo mi przykro Antenka że prawda Cię "wkurza" :'(

Data: 2009-10-12 14:09:57
Autor: Antenka
On 12 Paź, 23:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

komunista :-(
Naprawdę bardzo mi przykro Antenka że prawda Cię "wkurza" :'(

:-((

Antenka

Data: 2009-10-12 22:11:26
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3fc73e04-b1ae-4ea3-b228-44b82b7f4c82j39g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -
Becikowe to jest poniżenie polskiej matki!!!
Rzucił jałmużnę z kaczorami jak psu na ochłap...

boukun

Data: 2009-10-12 13:37:13
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
..
 -- -- -- -- -
Becikowe to jest poniżenie polskiej matki!!!
Rzucił jałmużnę z kaczorami jak psu na ochłap...

Nie mniej poniżające, jak stołowanie się przez ciebie w barze
mlecznym.. Rozumiem, że nie stać cię na lepsze żarcie :D

Antenka

Data: 2009-10-12 22:48:10
Autor: boukun
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
Już dawno pan Ulicki-Rek się ze mną zapoznał. W sumie, jesteśmy wirtualnymi kolegami...

boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:de01682b-6622-4bd1-9397-4abea04c92efk33g2000yqa.googlegroups.com...
..
 -- -- -- -- -
[...]

Bez sensu, jeśli idę do baru, to z własnej woli czy lenistwa... To jest sprawa idywidualna. PiS z LPR poniżyli polskie matki, świadomie, rzucając im ochłap jak psy! W cywilizowanych krajach matki mają dwa lata świadczenia macieżyńskie, po 308 euro miesięcznie i 3 rok w niektórych landach w Niemczech... A zasiłek rodzinny ma tam każdy, po 154 eoro miesięcznie, dopóki się uczy i nawet Michael Schumacher pobierał zasiłek rodzinny w Niemczechy, pomimo, że swoją siedzibę przeniósł do Monaco. Nasi włodarze pastwią się nad polskimi dziećmi i nad matkami Polkami, bydlaki...

Już lepiej by nic nie rzucali na ochłap...

boukun

Data: 2009-10-12 13:53:45
Autor: Antenka
On 12 Paź, 22:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Już dawno pan Ulicki-Rek się ze mną zapoznał. W sumie, jesteśmy wirtualnymi
kolegami...

boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:de01682b-6622-4bd1-9397-4abea04c92efk33g2000yqa.googlegroups.com...
.
 -- -- -- -- -

> [...]

matkami Polkami, bydlaki...

Już lepiej by nic nie rzucali na ochłap...

Napisz zażalenie do Kaczora - nie ten adres boukun :)

Antenka

Data: 2009-10-13 15:49:51
Autor: CYC
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

Ty sniesz ?
Myslalem , ze Cie wylaczaja na noc !!.
A co Rydzyk na takie Twoje , szalencze wrecz oceny swojej pozycji w swiecie ludzi ? .

cyc

Data: 2009-10-13 08:48:36
Autor: Antenka
On 13 Paź, 15:49, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

Myslalem , ze Cie wylaczaja na noc !!.
A co Rydzyk na takie Twoje , szalencze wrecz oceny swojej pozycji w swiecie

Paszoł won! :-P

Antenka

Data: 2009-10-12 21:56:05
Autor: Konstanty Wycirowski
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl>

Zdejm beret, bo ci całkiem w tym głupim łbie pierdoli!

Data: 2009-10-12 13:02:54
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
On 12 Paź, 21:56, "Konstanty Wycirowski" <ku...@pucio.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl>

Zdejm beret, bo ci całkiem w tym głupim łbie pierdoli!

Wypierdalaj Tzvel!

Antenka :-P

Ave Roman, ave!

Data: 2009-10-12 22:39:37
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:8c3f2fa1-8be6-4fd6-a627-ff059f328687j4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Aha, znaczy się - za późno? Już sie popierdoliło niedwracalnie?

Data: 2009-10-13 00:27:08
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
kolejna ściema i papranie oczu żeby nie dostrzegać poważnych problemów:
1. Brak stabilnej waluty w Polsce
2. Korupcja w rządzie
3. Za niskie pensje nauczycieli
4. Zbyt małe nakłady inwestycyjne w branży Hi-Tech
5. Zbyt wysokie ceny paliw i energii nieproporcjonalne do zarobków.
itd.

O krasnoludek! Pełna zgoda - POPiS to jedna wielka ściema. :)

Antenka

Data: 2009-10-13 00:29:37
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
Drut, aleś ty chamowaty...

Z chamami, takimi jak ty i tobie podobni nie należy się patyczkować,
bo:  "z chamstwem trzeba po chamsku!" ( polonistka). :-P

Antenka

P.s. Jak trzeba to i święty zaklnie!

Data: 2009-10-13 11:08:19
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:16126ec6-361d-471a-81fb-b9916ae253d1l9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

To się nazywa - chrześcijańska moralność.

Data: 2009-10-13 14:08:21
Autor: Karol
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):
To się nazywa - chrześcijańska moralność.
 bez przesady:) przeciwnika mozna kompromitowac wprost (vide posty cycoliny)
lub niebezposrednio:)

Data: 2009-10-13 11:58:14
Autor: Polok_Prawdziwy
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

A nienazarłaś siem zwiecora grochuwy nienaprałaś casem nocom w barchany....?

Cosik misiem zdaje, ze smrud łokrutny być musioł, bocisiem dzisioj dokumentnie
wgowie pomisało AMTENKO....

Data: 2009-10-13 08:49:51
Autor: Antenka
On 13 Paź, 11:58, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:

A nienazarłaś siem zwiecora grochuwy nienaprałaś casem nocom w barchany....?

Cosik misiem zdaje, ze smrud łokrutny być musioł, bocisiem dzisioj dokumentnie
wgowie pomisało AMTENKO....

Do owczarni łowce liczyć, ale już! :-P

Antenka

Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(