Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Data: 2009-10-13 00:27:08
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
kolejna ściema i papranie oczu żeby nie dostrzegać poważnych problemów:
1. Brak stabilnej waluty w Polsce
2. Korupcja w rządzie
3. Za niskie pensje nauczycieli
4. Zbyt małe nakłady inwestycyjne w branży Hi-Tech
5. Zbyt wysokie ceny paliw i energii nieproporcjonalne do zarobków.
itd.

O krasnoludek! Pełna zgoda - POPiS to jedna wielka ściema. :)

Antenka

Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(