Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(

Data: 2009-10-13 00:29:37
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(
Drut, aleś ty chamowaty...

Z chamami, takimi jak ty i tobie podobni nie należy się patyczkować,
bo:  "z chamstwem trzeba po chamsku!" ( polonistka). :-P

Antenka

P.s. Jak trzeba to i święty zaklnie!

Data: 2009-10-13 11:08:19
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:16126ec6-361d-471a-81fb-b9916ae253d1l9g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

To się nazywa - chrześcijańska moralność.

Data: 2009-10-13 14:08:21
Autor: Karol
Konstanty Wycirowski <kucio@pucio.de> napisał(a):
To się nazywa - chrześcijańska moralność.
 bez przesady:) przeciwnika mozna kompromitowac wprost (vide posty cycoliny)
lub niebezposrednio:)

--

Miałam proroczy sen o dwóch krasnalach...:-(