Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada coś niedobrego :-(

Data: 2010-04-23 21:39:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada coś niedobrego :-(
W dniu 2010-04-23 20:18, Antenka pisze:
Dzień przed katastrofą prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie sądziłam, że za dzień się ziści :-(

Antenka

Jednakże wyżej Cię oceniałem.

Data: 2010-04-24 00:16:11
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiad a coś niedobrego :-(
On 23 Kwi, 21:39, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> [...]

> Dzień przed katastrofą prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
> symboliczny, proroczy sen. Nie sądziłam, że za dzień się ziści :-(

Sny ostrzegają, nie widziałeś?

Antenka

P.s. Nic na to nie poradzę, że mam intuicję. Tego dnia rano, kiedy
wydarzyła się katastrofa - nic jeszcze o tym nie wiedziałam, bo nie
oglądałam tv ani nie słuchałam radia. Wychodząc z domu do pobliskiego
sklepu powiedziałam: "czuję, że dzisiaj coś się  jeszcze
wydarzy" ( miałam na myśli coś bardzo niedobrego). No i kiedy stałam w
kolejce do kasy, facet dzwonił do kogoś i pytał: "Czy leciał z nimi
premier? Czy Jarosław też był na pokładzie?" - wtedy już wiedziałam,
że stało się coś bardzo złego. :-(

Data: 2010-04-24 09:39:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada coś niedobrego :-(
Sny ostrzegają, nie widziałeś?

Podobno tak jest, ja w to nie wierzę.

Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada coś niedobrego :-(