Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co ¶ niedobrego :-(

Data: 2010-04-23 11:18:36
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co ¶ niedobrego :-(
Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

Antenka

Data: 2010-04-23 11:45:30
Autor: polak
Antenka napisał(a):

Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

I nie ostrzegła¶ wodza?.. Łoj ty!...

Data: 2010-04-23 20:26:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Miałam proroczy sen...wiedzi ałam, że zapowiada coś niedobrego :-(
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
DzieĹ„ przed katastrofÄ… prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miaĹ‚am
symboliczny, proroczy sen. Nie sądziłam, że za dzień się ziści :-(

Antenka

Znasz "paradoks proroka"?
Przyszłość zawsze ktoś przewidzi, tylko trzeba przewidzieć kto :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Samotna szarańcza staje się świerszczem.

Data: 2010-04-23 11:32:40
Autor: Antenka
On 23 Kwi, 20:26, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> pisze:

> Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
> symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

> Antenka

Znasz "paradoks proroka"?
Przyszło¶ć zawsze kto¶ przewidzi, tylko trzeba przewidzieć kto :-)

--
Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Samotna szarańcza staje się ¶wierszczem.

Nie zmy¶lam, ale nie mam też zamiaru wtajemniczać całego ¶wiata w to,
co ujrzałam we ¶nie. Teraz wiem, że ten sen zapowiadał katyńsk±
tragedię nr 2.
Przesłanie było takie: winowajca chce zatuszować zbrodnię.

Antenka

Data: 2010-04-23 21:08:55
Autor: Tomy M.
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a0d860dd-96ed-498e-9ece-e81b455cd345i37g2000yqn.googlegroups.com...

[...]

  S±dzisz że winowajca zawsze oznacza zbrodniarza?
Najgorsze jest to że jeżeli zawinił kto¶, i nieumy¶lnie
to spowodował, krycie go nie ma sensu ... pogarsza jego
i tak kipesk± pozycję. Stawiam tezę że jeżeli do poniedziałku
nie będzie upublicznionych zawarto¶ci czarnych skrzynek
to dalsze wyjanienia s± już niepotrzebne ... wszyscy
przyjmiemy że to było morderstwo.We wtorek pojawi się
szereg niby prawdziwych zapisów, a te oryginalne zgin±
w tłumie.

 Chyba nikt kto ma jako takie pojęcie o elektronice
i automatyce nie wierzy w bajkę o tygodniowej pracy
nad synchronizacj± parametrów z nagraniem głosowym.
Mamy dwie ta¶my/¶cieżki które trzeba zsynchronizować
toż to nie jest jakie¶ super trudne zadanie!!!
Przecież to pierdoła, ten komputer robi to z automatu
bo obydwie ¶cieżki zawieraj± dane konieczne do takiej
synchronizacji.Także jużteraz wciska się nam kit
.... taki kit że głowa boli.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 20:32:52
Autor: MH
[...]

==============================

Była¶ już z tym u specjalisty ??

MH

Data: 2010-04-24 08:00:35
Autor: cirrus
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001d41.4bd1e7d4newsgate.onet.pl...

Ma stały nadzór.

--
stevep

Data: 2010-04-23 20:58:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada coś niedobrego :-(
piÄ…tek, 23 kwietnia 2010 20:18. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

DzieĹ„ przed katastrofÄ… prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miaĹ‚am
symboliczny, proroczy sen. Nie sądziłam, że za dzień się ziści :-(

Antenka

Eeee, to nie jedna. Mi się też w noc poprzedzająca śniło, że ktoś ma tragicznie umrzeć. I też mówiło dużymi literami JAK TEN U PRATCHETTA. --

Data: 2010-04-23 21:02:43
Autor: awe
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e983f01f-808f-4df9-bbac-79d083c968d3j17g2000yqa.googlegroups.com...
Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

Antenka
-- -- -- -- -- --
no dobrze ale co Ci sie snilo
awe

Data: 2010-04-23 21:24:07
Autor: PaPi
Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

A co w nim niedobrego ? Przeciez tylko i wylacznie "dzieki" tej katastrofie Jarus ma szanse objecia urzedu prezydenta RP.
Powinnas sie cieszyc. Zarowno Ty jak i reszta radiomaryjnych.

Data: 2010-04-23 21:39:36
Autor: Jerzy Tabortowski
W dniu 2010-04-23 20:18, Antenka pisze:
Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

Antenka

Jednakże wyżej Cię oceniałem.

Data: 2010-04-24 00:16:11
Autor: Antenka
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiad a co¶ niedobrego :-(
On 23 Kwi, 21:39, Jerzy Tabortowski
<jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote:
> [...]

> Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
> symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

Sny ostrzegaj±, nie widziałe¶?

Antenka

P.s. Nic na to nie poradzę, że mam intuicję. Tego dnia rano, kiedy
wydarzyła się katastrofa - nic jeszcze o tym nie wiedziałam, bo nie
ogl±dałam tv ani nie słuchałam radia. Wychodz±c z domu do pobliskiego
sklepu powiedziałam: "czuję, że dzisiaj co¶ się  jeszcze
wydarzy" ( miałam na my¶li co¶ bardzo niedobrego). No i kiedy stałam w
kolejce do kasy, facet dzwonił do kogo¶ i pytał: "Czy leciał z nimi
premier? Czy Jarosław też był na pokładzie?" - wtedy już wiedziałam,
że stało się co¶ bardzo złego. :-(

Data: 2010-04-24 09:39:46
Autor: Jerzy Tabortowski
Miałam proroczy sen...wiedziała m, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Sny ostrzegaj±, nie widziałe¶?

Podobno tak jest, ja w to nie wierzę.

Data: 2010-04-23 22:02:03
Autor: robertcb
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

Jak by¶ opisała to 09.04 to wszyscy by tu uwierzyli.

Data: 2010-04-23 23:43:38
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Dzień przed katastrof± prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie s±dziłam, że za dzień się zi¶ci :-(

ŁOOOJ...!!!

- carować pocynos...!

Ino uwozej, bycisiem wychodek niepsy¶nił, bosem kordłem łobesros...

Data: 2010-04-24 07:59:57
Autor: cirrus
[...]

O Mój Boże- seksualny i naprawdę się zi¶cił? ;)

--
stevep

Data: 2010-04-24 08:52:11
Autor: sofu
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
> Antenka

O Mój Boże- seksualny i naprawdę się zi¶cił? ;)

Antenka miala wielce realistyczny sen, że waliło ja trzech rosłych murzynów
z fiutami do kolan i skrzydłami u ramion. A ona choc przybrana we
włosiennice zażywała pełni rozkoszy ze wszystkich otworów ciała jakie jej
dał  Stwórca. Po obudzeniu się stwierdziła, że to przypadkowo wł±czył sie
jej plug analny z wibratorem, ktory zwyczajowo umil jej wieczorne paciorki,
a ktorego nie wyjeła przed za¶nieciem razem ze sztucznymi
szczękami.........................

Data: 2010-04-24 00:05:04
Autor: Antenka
On 24 Kwi, 08:52, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶cinews:hqtugl$o35$1news.vectranet.pl...

> [...]

jej plug analny z wibratorem, ktory zwyczajowo umil jej wieczorne paciorki,
a ktorego nie wyjeła przed za¶nieciem razem ze sztucznymi

W........j zboku!

Antenka

Data: 2010-04-24 09:45:55
Autor: Tomy M.
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co¶ niedobrego :-(
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqu5hd$3en$1node2.news.atman.pl...

Antenka miala wielce realistyczny sen, że waliło ja trzech rosłych murzynów
z fiutami do kolan i skrzydłami u ramion. A ona choc przybrana we

Kto Ci narobił do głowy?

Tomy M.

Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada co ¶ niedobrego :-(