Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada coś niedobrego :-(

Data: 2010-04-24 07:59:57
Autor: cirrus
Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada coś niedobrego :-(
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e983f01f-808f-4df9-bbac-79d083c968d3j17g2000yqa.googlegroups.com...
Dzień przed katastrofą prezydenckiego Tu-154  (09.04. br.) miałam
symboliczny, proroczy sen. Nie sądziłam, że za dzień się ziści :-(
Antenka

O Mój Boże- seksualny i naprawdę się ziścił? ;)

--
stevep

Data: 2010-04-24 08:52:11
Autor: sofu

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
> [...]
> Antenka

O Mój Boże- seksualny i naprawdę się ziścił? ;)

Antenka miala wielce realistyczny sen, że waliło ja trzech rosłych murzynów
z fiutami do kolan i skrzydłami u ramion. A ona choc przybrana we
włosiennice zażywała pełni rozkoszy ze wszystkich otworów ciała jakie jej
dał  Stwórca. Po obudzeniu się stwierdziła, że to przypadkowo włączył sie
jej plug analny z wibratorem, ktory zwyczajowo umil jej wieczorne paciorki,
a ktorego nie wyjeła przed zaśnieciem razem ze sztucznymi
szczękami.........................

Data: 2010-04-24 00:05:04
Autor: Antenka
On 24 Kwi, 08:52, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomościnews:hqtugl$o35$1news.vectranet.pl...

> [...]

jej plug analny z wibratorem, ktory zwyczajowo umil jej wieczorne paciorki,
a ktorego nie wyjeła przed zaśnieciem razem ze sztucznymi

W........j zboku!

Antenka

Data: 2010-04-24 09:45:55
Autor: Tomy M.
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hqu5hd$3en$1node2.news.atman.pl...

Antenka miala wielce realistyczny sen, że waliło ja trzech rosłych murzynów
z fiutami do kolan i skrzydłami u ramion. A ona choc przybrana we

Kto Ci narobił do głowy?

Tomy M.

Miałam proroczy sen...wiedziałam, że zapowiada coś niedobrego :-(