Miałem dzi¶ kolizję

Data: 2010-10-27 17:45:30
Autor: Czeresniak
Miałem dzi¶ kolizję
Witam,
Gdy stałem swoim pojazdem-1 na ¶wiatłach, pojazd-2 najechał na tył mojego pojazdu-1. W wyniku najechania, mój pojazd-1 najechał na pojazd-3, który stał przedemn±. Następnie na miejsce zdarzenia przyjechała policja i ukarała mandatem tylko kierowcę pojazdu-2. Kierowca pojazdu-2 przyj±ł mandat, zreszt± wcze¶niej przyznał się do winy i nie zaprzeczał tej wersji zdarzeń.
Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawc± i dowiedziałem się, że kierowca pojazdu-2 przedstawił inn± wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja pojazdem-1 najechałem na pojazd-3, a dopiero on najechał pojazdem-2 na mój pojazd-1.
Obawiam się, że może to skutkować znacznym obniżeniem przez ubezpieczyciela pojazdu-2 odszkodowania za uszkodzenia mojego pojazdu-1.

W zwi±zku z powyższym mam pytanie czy na podstawie "mojej" wersji wydarzeń mogę zostać uznany za winnego spowodowania kolizji pomiędzy moim pojazdem-1 a pojazdem-3 np. za zachowanie niedostatecznej odległo¶ci od poprzedzaj±cego pojazdu?

Dodatkowo chciałbym wiedzieć jak mogę się bronić przed zmian± zeznań przez kierowcę pojazdu-2?

Niestety w wyniku powyższej kolizji mój wiekowy, acz dzielnie sprawuj±cy się, pojazd doznał, zdaniem rzeczoznawcy, szkody całkowitej :(

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-10-27 12:24:27
Autor: witek
Miałem dzi¶ kolizję
On 10/27/2010 10:45 AM, Czeresniak wrote:
[...]

nie sadze, aby kierowca pojazdu nr 3 zeznal w razie czego, ze został walnięty przez ciebie najpierw,
co zreszta powinno byc w notatkach policyjnych

tak czy siak, jak ubezpieczyciel bedzie sie bronil, to sie spotkacie w s±dzie.

Data: 2010-10-28 00:12:51
Autor: Maverick
Miałem dzi¶ kolizję
witek pisze:
[...]

A gdyby do tego doszlo to notatka policyjna stanowi 90% wygranej - a wiec szukaj nowego auta, skoro kase juz masz :)

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-10-28 06:51:37
Autor: Michał Gut
Miałem dzi¶ kolizję
PS> Ale najpierw sprawdz, czy sprawca nie polityk/policjant/sedzia :)
"sprawdzic czy nie ksiadz" ;)

Data: 2010-10-27 18:14:54
Autor: DŻejKej
Miałem dzi¶ kolizję
Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawc± i dowiedziałem się, że kierowca pojazdu-2 przedstawił inn± wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja

dowiedziałe¶ sie tego od zeczoznawcy? A on ze szkla kontaktowego?
Była policja stwierdziła wine, ukarała sprawce. Ubespieczyciela odsyłasz do jednostki policji i ferti¶.
Twoja syt. procesowa jest nie do podważenia w praktyce.

jk

Data: 2010-10-27 18:25:24
Autor: Czeresniak
Miałem dzi¶ kolizję
DŻejKej pisze:
Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawc± i dowiedziałem się, że kierowca pojazdu-2 przedstawił inn± wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja

dowiedziałe¶ sie tego od zeczoznawcy? A on ze szkla kontaktowego?

Rzeczoznawca podobno przeprowadził rozmowę telefoniczn± ze sprawc±.

Była policja stwierdziła wine, ukarała sprawce. Ubespieczyciela odsyłasz do jednostki policji i ferti¶.
Twoja syt. procesowa jest nie do podważenia w praktyce.

Mam nadzieję, że tak będzie.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-10-27 18:31:22
Autor: DŻejKej
Miałem dzi¶ kolizję
Rzeczoznawca podobno przeprowadził rozmowę telefoniczn± ze sprawc±.

lol. Olej takie oralne współzycie. Ważne s± papiery. Jak by nie było milicji miałby¶ przer±bane, ale tak - wypoczywaj

jk

Data: 2010-10-27 19:13:47
Autor: Robert Tomasik
Miałem dzi¶ kolizj
Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ia9hes$941$1news.onet.pl...

Data: 2010-10-28 00:58:27
Autor: s_13
Miałem dzi¶ kolizję
[...]

to kawał chuja z niego... co mu zależy, przecież tak czy siak idzie to
z jego OC

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-10-29 11:23:49
Autor: Michał Gut
Miałem dzi¶ kolizję
[...]

jesli najechal 1 na 3 to pojazd 2 (ten na koncu kraksy) jak uderzy w tyl 1 to winny jest pojazd 1 a nie 3.
Wazne kto pierwszy zadzwonił

Miałem dzi¶ kolizję