Miałem dzi¶ kolizję

Data: 2010-10-28 00:58:27
Autor: s_13
Miałem dzi¶ kolizję
Niestety teraz spotkałem się z rzeczoznawc± i dowiedziałem się, że
kierowca pojazdu-2 przedstawił inn± wersję zdarzeń, tzn że najpierw ja
pojazdem-1 najechałem na pojazd-3, a dopiero on najechał pojazdem-2 na
mój pojazd-1.

to kawał chuja z niego... co mu zależy, przecież tak czy siak idzie to
z jego OC

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-10-29 11:23:49
Autor: Michał Gut
Miałem dzi¶ kolizję
[...]

jesli najechal 1 na 3 to pojazd 2 (ten na koncu kraksy) jak uderzy w tyl 1 to winny jest pojazd 1 a nie 3.
Wazne kto pierwszy zadzwonił

Miałem dzi¶ kolizję