Miałem głosować na Kaczyńskiego...

Data: 2010-06-14 12:23:57
Autor: Tzva Adonai
Miałem głosować na Kaczyńskiego...
Współczuję chłopu po ludzku, Rosjanie zabili mu rodzinę, rosyjscy
agenci udający narodowców wypominają mu modlitwę w synagodze i
przypisują żydowskie pochodzenie... Tak se pomyślałem - a niech ma,
niech się cieszy!... Ale teraz po dłuższym zastanowieniu jednak
dochodzę do wniosku, że litość nie powinna być motorem działań w
polityce.. Jakoś nie mogę się przemóc.. Za dużo u Kaczyńskiego słów
"naród", "patriotyzm", "tradycja", te słowa kojarzą mi się fatalnie -
z peerelowskimi pochodami, obozami zagłady, wieśniakami mordującymi
Żydów przy pomocy wideł, z esbekami-patriotami badającymi Polaków pod
kątem pochodzenia etnicznego w latach 60tych... Wiem, że Kaczyński to
gość cywilizowany, odcinający się od radykalizmu narodowo-
socjalistycznego, ale jednak retoryka jakiej używa i środowisko w
jakim się obraca, jak również kaliber jego wyborców zdecydowanie mnie
odstręcza..

Dlatego jednak przełamałem się, powiedziałem sobie: "zależy ci na tym
kraju" i zarejestrowałem się w polskim konsulacie w Berlinie przez
Internet..

Swój głos oddam na Napieralskiego, bo mu dobrze z oczu patrzy.. No i
młody jest, przez co znacznie mi bliższy niż te wszystkie stare
dziady... I wydaje się szczery oraz uczciwy.. To wystarczy, żeby
zagłosować na faceta, choć większych szans mu nie wróżę...

Data: 2010-06-14 22:01:54
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:5c151f37-71f8-4a77-8992-ce827042b57cg19g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

 Co z tego żę jest uczciwy i ma dobre pomysły, należy do mafii
i nie ma nic do powiedzenia, będzie chodził na smyczy starych
jebanych komuchów. Brak mu niezależności w drodze do koryta,
więc i przy korycie mu jej zabraknie. To proste jak 2+2.
 Zagłosuję na SLD jak ostatni jebany komuch z PRL wyciągnie kopyta.

Tomy M.

Data: 2010-06-14 22:38:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c168ab5$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszyscy należą do mafii i wszyscy chodzą na smyczy CIA i syjono-amerykanów, a Kaczyńscy to bez mydła...

boukun

Data: 2010-06-15 01:09:03
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
[...]

Mnie jeszcze gorzej bo z latami 1936-1939,
silne Niemcy, silne Niemcy teraz silna Polska u Jarusia we łbie.
Adolf a teraz Jarek.
A waluty EUR i godnych zarobków dla nauczycieli w Polsce nadal nie ma.
Może PiSdzielce rzydowskie kolaboranty jeszcze książki każą palić jak ten z ryjem małpy zacznie rządzić jako prezydent, który nie wprowadził Polski do ERM2 w 2007, przedłuża naszą biedę, wyzysk i upokorzenia.
Tfu!

[...]

Wiesz że nic nie wiesz.

Swój głos oddam na Napieralskiego, bo mu dobrze z oczu patrzy..

Ja pierdole, a jego kolesie z SLD przez 10 lat wyprzedawali wszystko sowietom za Kwasinicy.

Miałem głosować na Kaczyńskiego...