Miałem głosować na Kaczyńskiego...

Data: 2010-06-14 22:01:54
Autor: Tomy M.
Miałem głosować na Kaczyńskiego...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:5c151f37-71f8-4a77-8992-ce827042b57cg19g2000yqc.googlegroups.com...

Swój głos oddam na Napieralskiego, bo mu dobrze z oczu patrzy.. No i
młody jest, przez co znacznie mi bliższy niż te wszystkie stare
dziady... I wydaje się szczery oraz uczciwy.. To wystarczy, żeby
zagłosować na faceta, choć większych szans mu nie wróżę...

 Co z tego żę jest uczciwy i ma dobre pomysły, należy do mafii
i nie ma nic do powiedzenia, będzie chodził na smyczy starych
jebanych komuchów. Brak mu niezależności w drodze do koryta,
więc i przy korycie mu jej zabraknie. To proste jak 2+2.
 Zagłosuję na SLD jak ostatni jebany komuch z PRL wyciągnie kopyta.

Tomy M.

Data: 2010-06-14 22:38:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c168ab5$0$2607$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszyscy należą do mafii i wszyscy chodzą na smyczy CIA i syjono-amerykanów, a Kaczyńscy to bez mydła...

boukun

Miałem głosować na Kaczyńskiego...