Miałem kłótnię w rodzinie

Data: 2009-07-11 06:02:56
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie
Poszło o krzyż w domu matki. Powiedziałem, że nie będę przychodził do domu
obwieszonego żydowskimi symbolami. Zdjąłem krzyż znad drzwi i trzasnąłem nim o
podłogę. Matka podbiegła i z całej siły uderzyła mnie w twarz. W nerwach
popchnąłem ją, tak że się wywróciła na stos metalowych garnków i zwichnęła
sobie rękę. Powiedziałem, że jak jest taka wierząca to niech jej teraz Żyd
Jezus pomoże wstać. Wujkowie już szykują na mnie baty, gdybym został tam
jeszcze pół godziny to doszłoby do linczu. Tak żydowska wiara namieszała
Polakom w głowach.

boukun

Data: 2009-07-10 23:31:35
Autor: Antenka
Miałem kłótnię w rodzinie
Ale z ciebie nietolerancyjny, skurczybyk! Żeby własną matkę przewrócić
i złamać jej obojczyk....Zwyrodnialec!!! Pójdziesz siedzieć, gnojku!

Antenka

Data: 2009-07-10 23:33:57
Autor: Antenka
Miałem kłótnię w rodzinie
Pomyliłam się z tymi obrażeniami - nie widzę różnicy - czy coś matce
złamałeś, czy ma zwichnięty staw przez ciebie. To nie zmienia faktu,
że jesteś gnojkiem!

Antenka

Data: 2009-07-11 10:29:13
Autor: mkarwan
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f748696f-aa7b-4132-9998-df231da4536aq11g2000yqi.googlegroups.com...
Ale z ciebie nietolerancyjny, skurczybyk! Żeby własną matkę przewrócić
i złamać jej obojczyk....Zwyrodnialec!!! Pójdziesz siedzieć, gnojku!

Pokazał, ze jest idiotą, który powinien znaleźć sie w szpitalu psychiatrycznym.

To, że powinien zasięgnąć opinii psychiatry widać było z jego listów od jakiegoś czasu.

Data: 2009-07-11 13:17:10
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h39iks$9ui$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zaszłeś mi za skórę debilu, a wiesz, że jak ktoś ze mną zadrze, to nie mam litości.
Takie prowokacje są jednak potrzebne...

boukun

Data: 2009-07-11 06:04:49
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 08:02, "boukun" <socjalpatri...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Poszło o krzyż w domu matki. Powiedziałem, że nie będę przychodził do domu
obwieszonego żydowskimi symbolami. Zdjąłem krzyż znad drzwi i trzasnąłem nim o
podłogę.

Krzyż z całą pewnością nie jest i nigdy nie był żydowskim symbolem. To
jest w 100% egipski symbol który występował także w innych mitologiach
np. micie Hezusa, Miszny czy Cristosa.

Data: 2009-07-11 15:28:56
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:22f5ccdf-ca99-4351-b248-3ec777a444d832g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Abstrahując i nie polemizując z tekstem podszywacza, krzyż jest takim samym symbolem żydowskim, jak gwiazda Dawida. Wystarczy, że przejdziesz się na cmentarza żydowskie, katolickie, prawosławne, wszędzie na nagrobkach symbole żydowskiej religii.

boukun

Data: 2009-07-11 06:57:24
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 15:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:22f5ccdf-ca99-4351-b248-3ec777a444d832g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

cmentarza żydowskie, katolickie, prawosławne, wszędzie na nagrobkach symbole

Aby była pełna jasność, specyzuję jeszcze bardziej. Mit Jezusa,
chrześcijaństwo, treść ewangelii, symbolika krzyża, kult Maryjny to
wszystko razem i każdy element z osobna z wymienionych nie ma NIC
wspólnego z ŻADNYM z następujących: wierzenia starożytnych Żydów
(Kananejczyków), symbolika żydowska, rejon Jerozolimy, Nazareth, Tora,
judaizm,  Kana galilejska itd.

Data: 2009-07-11 16:04:02
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:45071320-92ed-448a-8d0e-05c93442849624g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

wspólnego z ŻADNYM z następujących: wierzenia starożytnych Żydów
(Kananejczyków), symbolika żydowska, rejon Jerozolimy, Nazareth, Tora,

Ale ma wspólne z następującym...od czasu Chrustusa i po nim kulcie żydowskim.

boukun

Data: 2009-07-11 07:14:17
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 16:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:45071320-92ed-448a-8d0e-05c93442849624g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

judaizm,  Kana galilejska itd.

Ale ma wspólne z następującym...od czasu Chrustusa i po nim kulcie żydowskim.

To może tak wyglądać ponieważ pewna grupa ludzi stara się kontrolować
wszystkie wpływowe organizacje (polityczne, gospodarcze i religijne).

Data: 2009-07-11 19:10:32
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b2eb612-6b78-40dc-94de-b0efec7ae5e9d32g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

To może tak wyglądać ponieważ pewna grupa ludzi stara się kontrolować
wszystkie wpływowe organizacje (polityczne, gospodarcze i religijne).

Można powiedzieć inaczej, za czasówżydowskich ucznióqw Chrystusa, oni kontrolowali swoją religię, po doupszczeniu goi do chrztu żydowskiego, za chrześcijan uważają się nie wiedząc czemy nieżydzi i myślą, że Żydzi nie mają z tym nic wspólnego. A przecież od biskupa wzwyż, tylko Żyd może nosić jarmułkę...

boukun

Data: 2009-07-12 10:59:43
Autor: konserwator
Miałem kłótnię w rodzinie

[...]

krzyz jest ewidentnie symbolem "antyzydowskim" skoro zydzi na krzyz pluja tak jak to wlasnie uczynil Boukun...

Data: 2009-07-12 14:13:08
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3c98e$gr7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I dlatego należy nienawidzić Żydów? Jest to Żydów wewnętrzna sprawa, jak oni postrzegają swoją religię. Czy Koraś też jest zwykłym, prymitywnym tłukiem? Co boukun uczynił?

boukun

Data: 2009-07-11 09:23:17
Autor: pulsar
Miałem kłótnię w rodzinie
boukun napisał(a):
[...]

Widać, słychać i czuć twoją małość...
Żal mi cię, boukun.

--
pulsar

Data: 2009-07-11 10:35:11
Autor: mkarwan
Miałem kłótnię w rodzinie
Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h39dhr$8lq$1news.interia.pl...

Widać, słychać i czuć twoją małość...
Żal mi cię, boukun.

Rękę na rodziców podnoszą tylko śmiecie.
On zachował się jak śmieć.
Jest nie tylko nietolerancyjny co widać po jego reakcjach na katolicyzm.
Odejście od Boga skierowało go w kierunku sił które zwalczają jego i jego najbliższych.
Jego rękami.
Ale on tego nie pojmuje.
Zmień sobie ustawienia czytnika tak abym nie musiał ręcznie wpisywać ">"!

Data: 2009-07-11 13:08:00
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h39j06$aln$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A pocałowałeś kiedyś Boga w dupę?

boukun

Data: 2009-07-11 13:40:32
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

boukun napisał(a):
[...]

Może zaczniesz się nad sobą litować? Czas najwyższy.

boukun

Data: 2009-07-11 10:04:31
Autor: colping
Miałem kłótnię w rodzinie
"boukun" socjalpatriota@WYTNIJ.gazeta.pl
 ssbeitrag news:h399ug$r2t$1inews.gazeta.pl...

http://www.google.at/imgres?imgurl=http://www.zygmunt-broniarek.com/assets/images/kwiatkowska-irena.jpg&imgrefurl=http://www.zygmunt-broniarek.com/html/456.html&h=240&w=200&sz=9&tbnid=4N5p3NoD2bGLsM:&tbnh=110&tbnw=92&prev=/images%3Fq%3Dkwiatkowska%2Birena&hl=de&usg=__Ku-cchcgdmG7x3GiU7N-HfqgO4c=&ei=WUZYSpL2EZGanwOnu9TdCQ&sa=X&oi=image_result&resnum=7&ct=image

ar

Data: 2009-07-11 10:42:12
Autor: Tzva Adonai
Miałemkłótnię w rodzinie
podłogę. Matka podbiegła i z całej siły uderzyła mnie w twarz. W nerwach
popchnąłem ją, tak że się wywróciła na stos metalowych garnków i zwichnęła
sobie rękę.

Trzeba było jeszcze poprawić butem w twarz... Albo wbić jej ten krzyż w oko.. Ta
kobieta autentycznie zasługuje na cierpienie, skoro wydała na świat pasożyta
społecznego.. ;}

Data: 2009-07-11 12:25:41
Autor: Ensitherum
Miałem kłótnię w rodzinie
to chyba fake, niemniej jednak boukun jest zdolny do takiej głupoty:)

Data: 2009-07-11 13:13:31
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h39pat$gum$1news.onet.pl...
to chyba fake, niemniej jednak boukun jest zdolny do takiej głupoty:)

Krzyż przez "tolerancję" i obojętność (zapomnienie, zniechęcenie itd?) wisi nadal w moim domu nad drzwiami, co widać na moim klipie na samym końcu http://www.youtube.com/watch?v=QqcH1T1olTo&feature=channel

boukun

Data: 2009-07-11 12:55:07
Autor: jacek_placek_01
Miałem kłótnię w rodzinie
a krzyż w twoim domu wisi gdzie wisiał co było na filmie?
jeśli tak to jak to wytlumaczysz.
A ręka podnoszona na rodziców ci uschnie, mam nadzieję.
Każda wiara miesza ludziom w głowach to fakt. ale nie masz prawa im tego
odbierać.
nie każdy potrafi żyć na swiecie bez prostych drogowskazów jakie daje
system wartości oferowany przez kosciół.
Jak kościół się zwinie to pamiętaj że coś zajmie jego miejsce, bo
człowiek tak ma. myslisz ze to coś bedzie lepsze od koscioła?

Data: 2009-07-11 13:16:13
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:h39rl0$ia7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jacek placek, tu mamy kilku debili i tłuków, ale ciebie za takiego nie uważałem. Gdybyś nie wycinał tej oto sygnaturki --

to może byś głupot nie pisał.

boukun

Data: 2009-07-11 16:43:52
Autor: jacek_placek_01
Miałem kłótnię w rodzinie

Jacek placek, tu mamy kilku debili i tłuków, ale ciebie za takiego nie
uważałem. Gdybyś nie wycinał tej oto sygnaturki -- Wysłano z serwisu
Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

to może byś głupot nie pisał.
myślę ze nie napisałem głupot, tylko con najwyżej niepotrzebnie jak
rozumiem to podszywaniec i bardzo dobrze. Bo było mi przykro jak to
czytałem.

boukun

Data: 2009-07-11 09:49:47
Autor: Antenka
Miałem kłótnię w rodzinie
No tak, wygląda na to, że to jakaś kanalia podszyła się pod boukuna.
Jeśli tak, to należą mu się przeprosiny z mojej strony, co nie zmienia
jednak faktu, iż  jego wiedza religijna a raczej znajomość
religioznawstwa to kompletny groch z kapustą. Boukun nie wiem, kto
zasiał taki zamęt w twojej głowie, ale to co tutaj zaprezentowałeś
mija się z prawdą i jest alogiczne.

Antenka

Data: 2009-07-11 14:31:07
Autor: Andrzej Kokakolski
Miałem kłótnię w rodzinie
Ma Pan fantazje. Zamiast marnowac sie na psp moglby Pan pisac scenariusze do filmow Spielberga.
A poza tem jest Pan malo spostrzegawczy. Od prawie dwoch tysiecy lat krzyz jest symbolem chrzescijanskim a nie zydowskim.

No i zeby prezentowac sie jako ostani cham.
Wyjatkowy z Pana czlowiek...

AK

Data: 2009-07-11 19:13:09
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3a7nb$bbt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przywłaszczenie żydowskich symboli przez nieżydów nie zmienia faktów pochodzenia i wyznawania tej wiary żydowskiej.

boukun

AK
--

Pan używa tego samego konta i sygnaturki co powyższy podszywacz?

boukun

Miałem kłótnię w rodzinie