Miałem kłótnię w rodzinie

Data: 2009-07-10 23:31:35
Autor: Antenka
Miałem kłótnię w rodzinie
Ale z ciebie nietolerancyjny, skurczybyk! Żeby własną matkę przewrócić
i złamać jej obojczyk....Zwyrodnialec!!! Pójdziesz siedzieć, gnojku!

Antenka

Data: 2009-07-10 23:33:57
Autor: Antenka
Miałem kłótnię w rodzinie
Pomyliłam się z tymi obrażeniami - nie widzę różnicy - czy coś matce
złamałeś, czy ma zwichnięty staw przez ciebie. To nie zmienia faktu,
że jesteś gnojkiem!

Antenka

Data: 2009-07-11 10:29:13
Autor: mkarwan
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f748696f-aa7b-4132-9998-df231da4536aq11g2000yqi.googlegroups.com...
Ale z ciebie nietolerancyjny, skurczybyk! Żeby własną matkę przewrócić
i złamać jej obojczyk....Zwyrodnialec!!! Pójdziesz siedzieć, gnojku!

Pokazał, ze jest idiotą, który powinien znaleźć sie w szpitalu psychiatrycznym.

To, że powinien zasięgnąć opinii psychiatry widać było z jego listów od jakiegoś czasu.

Data: 2009-07-11 13:17:10
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h39iks$9ui$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zaszłeś mi za skórę debilu, a wiesz, że jak ktoś ze mną zadrze, to nie mam litości.
Takie prowokacje są jednak potrzebne...

boukun

Miałem kłótnię w rodzinie