Miałem kłótnię w rodzinie

Data: 2009-07-11 06:04:49
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 08:02, "boukun" <socjalpatri...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Poszło o krzyż w domu matki. Powiedziałem, że nie będę przychodził do domu
obwieszonego żydowskimi symbolami. Zdjąłem krzyż znad drzwi i trzasnąłem nim o
podłogę.

Krzyż z całą pewnością nie jest i nigdy nie był żydowskim symbolem. To
jest w 100% egipski symbol który występował także w innych mitologiach
np. micie Hezusa, Miszny czy Cristosa.

Data: 2009-07-11 15:28:56
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:22f5ccdf-ca99-4351-b248-3ec777a444d832g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Abstrahując i nie polemizując z tekstem podszywacza, krzyż jest takim samym symbolem żydowskim, jak gwiazda Dawida. Wystarczy, że przejdziesz się na cmentarza żydowskie, katolickie, prawosławne, wszędzie na nagrobkach symbole żydowskiej religii.

boukun

Data: 2009-07-11 06:57:24
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 15:28, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:22f5ccdf-ca99-4351-b248-3ec777a444d832g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

cmentarza żydowskie, katolickie, prawosławne, wszędzie na nagrobkach symbole

Aby była pełna jasność, specyzuję jeszcze bardziej. Mit Jezusa,
chrześcijaństwo, treść ewangelii, symbolika krzyża, kult Maryjny to
wszystko razem i każdy element z osobna z wymienionych nie ma NIC
wspólnego z ŻADNYM z następujących: wierzenia starożytnych Żydów
(Kananejczyków), symbolika żydowska, rejon Jerozolimy, Nazareth, Tora,
judaizm,  Kana galilejska itd.

Data: 2009-07-11 16:04:02
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:45071320-92ed-448a-8d0e-05c93442849624g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

wspólnego z ŻADNYM z następujących: wierzenia starożytnych Żydów
(Kananejczyków), symbolika żydowska, rejon Jerozolimy, Nazareth, Tora,

Ale ma wspólne z następującym...od czasu Chrustusa i po nim kulcie żydowskim.

boukun

Data: 2009-07-11 07:14:17
Autor: Pistacjusz
Miałem kłótnię w rodzinie
On 11 Lip, 16:04, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:45071320-92ed-448a-8d0e-05c93442849624g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

judaizm,  Kana galilejska itd.

Ale ma wspólne z następującym...od czasu Chrustusa i po nim kulcie żydowskim.

To może tak wyglądać ponieważ pewna grupa ludzi stara się kontrolować
wszystkie wpływowe organizacje (polityczne, gospodarcze i religijne).

Data: 2009-07-11 19:10:32
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b2eb612-6b78-40dc-94de-b0efec7ae5e9d32g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

To może tak wyglądać ponieważ pewna grupa ludzi stara się kontrolować
wszystkie wpływowe organizacje (polityczne, gospodarcze i religijne).

Można powiedzieć inaczej, za czasówżydowskich ucznióqw Chrystusa, oni kontrolowali swoją religię, po doupszczeniu goi do chrztu żydowskiego, za chrześcijan uważają się nie wiedząc czemy nieżydzi i myślą, że Żydzi nie mają z tym nic wspólnego. A przecież od biskupa wzwyż, tylko Żyd może nosić jarmułkę...

boukun

Data: 2009-07-12 10:59:43
Autor: konserwator
Miałem kłótnię w rodzinie

[...]

krzyz jest ewidentnie symbolem "antyzydowskim" skoro zydzi na krzyz pluja tak jak to wlasnie uczynil Boukun...

Data: 2009-07-12 14:13:08
Autor: boukun
Miałem kłótnię w rodzinie

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3c98e$gr7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I dlatego należy nienawidzić Żydów? Jest to Żydów wewnętrzna sprawa, jak oni postrzegają swoją religię. Czy Koraś też jest zwykłym, prymitywnym tłukiem? Co boukun uczynił?

boukun

Miałem kłótnię w rodzinie