Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube

Data: 2019-11-25 11:57:04
Autor: J.F.
Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
Użytkownik "universis"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:573c349e-4726-4367-999a-b0d67d3a26ad@googlegroups.com...
Mam swoją stronę www na której od lat miałem "wklejkę" linkującą moją stronę z Youtube, a tam z kolędą (Cliff Richard - Mistletoe and Wine).
Ostatnio jednak doglądałem swojej strony i zauważyęm że kolędy na niej nie ma bo nie ma też na Youtube.
Dalsze klikanie dało mi informację że jakaś firma wykupiła prawa i dlatego nie ma tej kolędy.
Kolęda jest/była fragmentem koncertu Cliff'a -  Countdown Concert 1999.
Mam oryginalną płytę  z tego koncertu (hologram etc.) - i w związku z zaistniałą sytuacją mam pytanie : Czy mogę wycięty kawałek tego koncertu z tej płyty udostępnić na Youtube?
Załóżmy że na ten fragment video nałożył bym jakieś pomykające na dole ekranu napisy z info co to za piosenka, czyja i z jakiego czasu - chodzi oczzywiście o tą kolędę. Byłoby OK ?

A nie ma na plycie informacji "odtwarzanie publiczne zabronione"  ?

Kupiles plyte, i prawo do jej posluchania nieograniczona ilosc razy, z rodziną, z przyjaciolmi ... w Polsce to nawet do udostepnienia/skopiowania utworu w gronie znajomych ... i nic wiecej ....

J.

Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube