Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..

Data: 2011-01-03 03:10:09
Autor: obserwator
Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..

Boukuna i Lorna. Jeszli ktos ma cywilna odwage zanurzyc sie w bagnie,to prosze
sobie przejrzec dyskusje w ostanich watkach, w ktorych ci *intelektualisci* sie
produkowali.

Po tej wymianie postow z tymi *intelektualistami peowskimi*, przestalem sie
zupelnie dziwic dlaczego Komoruski zostal prezydentem Polski.

Niech Bog ma Polske w swojej obronie, skoro takia swolocz ja zalala.

Pozostaje jeszcze jedno wyjscie, trzeba z ta swolocza sie rozprawic w/g wzorcow norweskich, a nie demokratycznych,jesli Polska ma przetrwac.

AMEN

Data: 2011-01-03 00:47:31
Autor: Antenka
On 3 Sty, 04:10, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Strzał w przysłowiową "dziesiątkę"! Tak, to swołocz, bo tylko takie
określenie oddaje w pełni ich miernotę intelektualną i moralną. Co do
używającej nicka "lorn" - na domiar wszystkiego mamy tutaj  do
czynienia z zaburzeniami identyfikacji własnej płci. To młoda hausfrau
wykarmiona kloaczną mazią płynącą z GóWna. Przepraszam za ostre
określenie, ale tylko takie może oddać w pełni szpetotę umysłową
podobnych do niej osobników.

Czy możesz przybliżyć ten norweski wzorzec? Wiem, w jaki sposób
Skandynawowie przez wieki rozprawiali się ze złodziejami - odrąbywano
im złodziejskie  łapy. To wzorzec godny do przeniesienia na polski
grunt. Należałoby rozpocząć od uzurpatorów sprawujących władzę, czyli
od POlszewi.

Antenka

Data: 2011-01-03 10:04:37
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a3cebc6b-7df9-4bf9-b9ee-fe0cf4af0716m11g2000vbs.googlegroups.com...
On 3 Sty, 04:10, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

................<
[...]

Gdyby w Polsce wprowadzono  rozwiazania o ktorch piszesz ,  to Twoj idol , sekciarz juz dawno chodzilby nie ylko bez rak ale nawet bez nog i glowy , takie ma w omawianym przez Ciebie zakresie dokonania!.

cyc

cyc

Data: 2011-01-03 01:43:17
Autor: Antenka
On Jan 3, 10:04 am, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a3cebc6b-7df9-4bf9-b9ee-fe0cf4af0716m11g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

sekciarz juz dawno chodzilby nie ylko bez rak ale nawet bez nog i glowy ,
takie ma w omawianym przez Ciebie zakresie dokonania!.

Co ty powiesz? Dowody są hm? Jeśli masz dowody na popełnienie przez
Łojaca Dyrektora czynu karalnego, złóż doniesienie do
prokuratury.Wielu podobnych tobie szatanĂłw  chciało "ugotować"
o.Rydzyka. To wszyscy ci, którzy na myśl o święconej wodzie wiją się w
konwulsjach i umierają z wściekłości, kiedy widzą jak Kościół się
rozwija  ze zbiĂłrek wiernych, ktĂłrzy nie oszczędzą nawet wdowiego
grosza na wielkie działa. Niech tylko wymienię:

!) Radio
2) Telewizja
3) Wyższa Szkoła
4) Gazeta codzienna
5) Miesięcznik
6) Księgarnie
7) Publikacje - ogólnie działalność wydawnicza

Nienawiść was zĹźera  od środka tow. Cycu. W najgorszym wypadku
dostaniecie wrzodĂłw na dwunastnicy. hi hi :D

Antenka

Data: 2011-01-03 11:15:34
Autor: bolek

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6bae3b72-9255-4311-be7f-29e92b22580139g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
Nienawiść was zżera  od środka tow. Cycu. W najgorszym wypadku
dostaniecie wrzodów na dwunastnicy. hi hi :D

Antenka

-- -- -- -- -- -- -- --

Skąd się biorą takie idiotki ?
Nikt nie chciał przelecieć ?

Data: 2011-01-03 12:06:19
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Skąd się biorą takie idiotki ?
Nikt nie chciał przelecieć ?

no prosze, tak wlasnie wyglada dyskusja z przeciwnikami prawa i sprawiedliwosci.
To jest przyklad, ze demokratycznymi metodami nie postawi sie Polski na nogi,
Tu trzeba siegnac po metody mniej demokratyczne, aby wyciac nowotwor
pozerajacy Polske.

Data: 2011-01-03 15:32:58
Autor: bolek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifse3r$lmg$1inews.gazeta.pl...
[...]

I w tym miejscu się zgadzam.
Myślałem, że już nikt nie może być głupszy niż guru.
Myliłem się. Przebił go Graś dzisiaj jak stwierdził,
że "rząd" przejął OFE żeby je chronić.

bolek

PS: uważam całe te tałatajstwo pt. PiC, PO i coś tam jeszcze
za wrzód którego trzeba wyciąć do korzeni.
I nie jestem komuchem. Sam z nimi walczyłem, żeby dożyć czasów
gdy rządzi słoma./od 89 roku/

Data: 2011-01-03 17:00:01
Autor: cyc
[...]

I Ty pisowski chamie masz czelnosc mowic cos na temat dyskusji ? .
Nalezysz oboik azora do najbardziej chamowatych i bezczelnych grupowiczow . Jestes ucielesnieniem grupowego chamstwa i niecenzurowania swoich wypowiedzi ..
Tyle hipokryzji moze wykazac tylko psowski , bezczelny polgowek !.

cyc

Data: 2011-01-03 11:38:04
Autor: Antenka

.
Tyle hipokryzji moze wykazac tylko psowski , bezczelny polgowek !.

cyc

:-))) Tylko tyle? :-)))

Antenka

Data: 2011-01-03 19:11:53
Autor: bolek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ifsrq9$pkt$1news.onet.pl...

[...]

To nie ja napisałem.
bolek

Data: 2011-01-03 19:45:20
Autor: cyc

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d22116a$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wiem i nie do Ciebie kierowany byl moj post .
Dlatego zostawilem tylko to co napisal ten zaklamany i najbardziej chaowty na grupie , obok J-23 faszysta !.Kto wie , czy to nie ta sama osoba ! . Tak samo glupi , podobnie chamowaci i rownie faszystowscy .

cyc

Data: 2011-01-03 16:57:14
Autor: cyc

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d21a1c7$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tfu !!. Ktoby to, to chcial ? !!.
Nawet po wiagrze nikomu przy niej nie stanie !

cyc

Data: 2011-01-03 16:56:03
Autor: cyc
> [...]

Co ty powiesz? Dowody są hm? Jeśli masz dowody na popełnienie przez
Łojaca Dyrektora czynu karalnego, złóż doniesienie do
prokuratury.Wielu podobnych tobie szatanów  chciało "ugotować"
o.Rydzyka. To wszyscy ci, którzy na myśl o święconej wodzie wiją się w
konwulsjach i umierają z wściekłości, kiedy widzą jak Kościół się
rozwija  ze zbiórek wiernych, którzy nie oszczędzą nawet wdowiego
[...]

W normalnytm panstwie , pastwie nie zniewolonym przez kler , Rydzyk od lat siedzalby w kryminale !. Nie tylko on . Siedzialaby cala armia pedofili i innej masci zboczencow w koloratkach , pospoliotych zlodziei okradajacych wiernych i wyludzajajych od nich majatki a sb -ccy , donosiciele i agenci donoszacy tajnej milicji zdobyte ze spowiedzi informacje juz dawno byliby pozbawieni praw wykonywania zawodu i kopaliby rowy odwadajace wzdluz autostrad .
Polska do takich norlanych krajow nie nalezy bo u nas kler ma zbyt wielu obroncow wsrod idiotow , ktorzy nawet gwalt ksiedza na nieletnim chlopcu sa w stanie zaprezentowac jako prowokacje chlopca i zlinczowac ofiare a nie ksiedza !.
To tacy jak Ty daja tej bandzie nierobow ( wiekszosc z nich taka juz niestety jest ) immunitet ale to sie juz konczy i mam nadzieje doczekac czasow , kiedy ksiadz bedzie ksiedzem prawdziwym a nie rydzyko , czy glodziopodobna jego karykatura !

cyc

Data: 2011-01-03 11:44:59
Autor: obserwator
Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..

Antenka

Witaj Antenko. Juz dwa razy podawalem na tej grupie link do tego norweskiego,
bardzo skutecznego rozwiazania, ktore zasugerowal emigrant Stary Wiarus, ale
specjalnie dla Ciebie podaje jeszcze raz:

http://wtemaciemaci.salon24.pl/192468,jeg-nsker-v-re-en-borger-av-andre-norge

Zachecam goraco do czytania jego bloga, na salonie 24. Ten facet, kapitalnie
i bardzo rzeczowo pisze na tematy polskie. On patrzy na obecna sytuacje w
Polsce z perspektywy panstwa cywilizowanego, gdzie zyje sie po ludzku.

Z jego tekstow widac wyraznie, ze jest nadal z Polska silnie zwiazany i zalezy
mu na zmianie tego polskiego bagna i beznadziejnosci w ktorym PO pograza Polske.

Na salonie24, pisze w podobnym tonie wiecej osob ktore zostaly zmuszone do emigracji i z ci ludzie wszyscy sa przeciwnikami Donka i Komoruskiego.

Pozdrawiam

Ps. ten Lorn, to niesamowita swolocz jest. Bokun to beznadziejny degenerat, podajacy sie za patriote. Od takich patriotow, niech nas Bog chroni jak od zarazy.

Data: 2011-01-03 11:54:23
Autor: Antenka
On 3 Sty, 12:44, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Dziękuję. Wielce interesujący link. To prawda, że wiele możemy nauczyć
się od Norwegów.

Antenka

Data: 2011-01-03 11:55:29
Autor: obserwator
Antenko

Stary Wiarus pisze m.innymi tak:

*Doświadczenia Pierwszej Norwegii są wprost bezcenne dla Polski i wiele możemy
się od tego kraju nauczyć. Na przykład, konsekwentnego postępowania z
kolaborantami działającymi na rzecz wrogiego mocarstwa*

Podaje tam liste kolaborantow ktorzy zostali straceni. Wszystkim czlonkom ich
rodzin, zakazano udzialu w zyciu politycznym kraju i zatrudniania na
stanowiskach ktore byly zwiazane z sytuacja polityczna i gospodarcza kraju.

Zakazano im pracy z mediach i prasie!!!

W tej chwili w Polsce, nie ma juz kary smierci, ktora kolaborantom sie nalezy,
jak micha psu, ale mozna ich skazac na dlugoletnie wiezienie i publiczne
potepienie.

Data: 2011-01-03 03:36:45
Autor: obserwator
Cytat - motto, ktore nasuwa sie po bliskim kontakcie na grupie
 z przeciwnikami PiS:

Nikt kto wyznaje podstawowe normy moralnei etyczne, jest czlowiekiem swiadomym
i zdrowym na umysle - nie moze popierac, ani nalezec do formascji zwanej
Platforma Obywatelska.(A.Scios)

Zwolennicy PO - to autentyczne, bardzo powazne zagrozenie dla suwerennosci
Polski i godnych warunkow zycia Polakow. --

Data: 2011-01-03 07:50:15
Autor: Azor jest pedałem
[...]

a.. Projekcja atrybutywna - projekcja cechy własnej, świadomej. Polega na tym, że innym ludziom przypisuje się własne uświadomione cechy negatywne. Projekcja ta jest większa wtedy, gdy osoba, której przypisuje się cechy podobne do własnych jest lubiana i ceniona.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-03 10:48:50
Autor: zbig
[...]

Boukun peowskim intelektualistą? taki wniosek moze wysnuć jedynie ktoś
kto jest intelektualnie chromy. Boukun  to narodowy przygłup, mniej
więcej taki jak wasz Macierewicz czy Rydzyk. A panu lornowi to możesz
czyścic buty.
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-01-03 23:12:10
Autor: obserwator
Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Boukun peowskim intelektualistą? taki wniosek moze wysnuć jedynie ktoś
kto jest intelektualnie chromy. Boukun  to narodowy przygłup, mniej
więcej taki jak wasz Macierewicz czy Rydzyk. A panu lornowi to możesz
czyścic buty.

 czlowieku, ty tez nie potrafisz czytac ze zrozumieniem tekstow ?

Mam do ciebie sentyment jako pelowca, to ci wytlumacze tekst jak dziecku:) Przeciez to byla ironia i nazwanie ich *intelektualistami* to byla kpina.
Slowo *intelektualisci* napisalem miedzy gwiazkami, co oznacza iz ten
przymiotnik nalezy rozumiec na opak. Nie chcialem byc chamski i nie napisalem,
wprost, ze to totalne glaby:) Ja wiem kim jest boukun, ale ty nie wiesz, bo on zadnym narodowcem nie jest,
chociaz za takiego sie podaje. On zamieszcza teksty rzekomo narodowe, ale po
to, aby kompromitowac narodowcow. Gdybys dokladniej czytal teksty niektorych najaktywniejszych tutaj osob i
potrafil byc obiektywny, to sam bys do takich wnioskow doszedl.

Podsumowalem go razem z pek lowcami, bo on was tak naprawde popiera i dla was
pracuje, bo to zawodowy prowokator.

Slowo honoru, ze myslalem, ze jestes pelowcem z troche wyzsza klasa i kultura,
anizeli przyglup i prymityw - lorn. Jak widze mylilem sie.
Jesli w ten sposob popierasz takie zachowania jakie pokazal lorn pod moim
tekstem, to jestes jego odpowiednikiem na poziomie intelektualnym.
 W sumie, widac wyraznie, ze z pelowcami zadnej dyskusji nie ma i nie bedzie.

Po prostu to nie jest mozliwe, bo zachowujecie sie jak nawiedzona, chamska,
prymitywna,agresywna, wulgarna i amoralna sekta. Talibowie to wasza emanacja.

Zadne argumenty merytoryczne do was nie docieraja.

Zreszta nie tylko na tej grupie tak sie pelowcy zachowuja. To jest tragiczne i
przerazajace, bo przypominacie komunistow.
 PO musi zniknac jesli Polska w ogole ma jeszcze przetrwac, PO to nowotwor, na zdrowej tkance organizmu. A wszystkich zdrajcow, kolaborantow, agentow itp syf ktory popiera pelo.
trzeba rozliczyc tak, jak to zrobiono w Norwegii, jesli Polska ma istniec.

A teraz spokojnie poczekamy i bedziemy obserwowac jak sie rypniecie i to zdrowo:)

Data: 2011-01-04 00:20:09
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iftl4a$onf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najgorsze jest PiS, to talmudyści, którzy skutecznie neutralizują polskich patriotów i narodowców i skupiają wokół siebie milionowe kołtuństwo. Trzeba najpierw zniszczyć PiS, żeby potem ludzie mogli całe swoje siły skoncentrować na walce z PO. Nie można rozdwajać sił, bo oto właśnie koalicji POPiS chodzi, w tę matnię dał sią ogłupiony naród wpuścić, na swoją zgubę. POPiS to jedne i te same kiszczakowskie gówno, z tym, że PO jest otwarte, a PiS fałszywcy i intryganci do szpiku kości..., a co najgorsze, nabierają polski zniweolony naród na jakiś rzekomy patriotyzm, gdy tymczasem zawsze im wychodzi odwrotnie od jawnie deklarowanego...

boukun

Data: 2011-01-03 23:36:50
Autor: raff
[...]

Buehehe, wy sobie razem mozecie czyscic buty. Ty i Lorn.

Dwa intelektualisty hehe.

R.

Data: 2011-01-03 23:16:15
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Buehehe, wy sobie razem mozecie czyscic buty. Ty i Lorn.

Dwa intelektualisty hehe.

a widzisz raff, ty tego przyglupa lorna masz za trolla, a zbysiu ma go za
intelektualiste.:))))

Rany choroba, co za beznadziejne glaby w tej pelo:))
Dokladnie tak postepowali komunisci, ale co ja mowie...oni sa jeszcze gorsi, to szarancza i zaraza razem wziete do kupy.

Data: 2011-01-04 00:30:21
Autor: raff
[...]

Lorn pracuje jako stróż nocny i z racji tego, jeśli odpowiada, to się udziela wyłącznie w nocy.

R.

Data: 2011-01-03 23:33:18
Autor: obserwator
Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a): Lorn pracuje jako stróż nocny i z racji tego, jeśli odpowiada, to się udziela
wyłącznie w nocy.

rzeczywiscie pojawia sie o zmroku, jak wampir z pelo:)

Data: 2011-01-04 02:36:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 obserwator wrote:

raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Lorn pracuje jako stróż nocny i z racji tego, jeśli odpowiada, to się
udziela wyłącznie w nocy.

rzeczywiscie pojawia sie o zmroku, jak wampir z pelo:)

Ja też piszę po nocach, a żadnym strusiem nocnym, ani wampirem nie jestem. Po prostu w dzień pracuję, a w nocy mogę posiedzieć na necie.

Co co bekona, to on mi z pyska wygląda na byłego milicjanta. Niech sobie mówi co chce, ale idę o zakład, że to były mundurowy. Pełowcem nie jest, raczej antypisowcem, a jego "inteligentne" wątki są zazwyczaj "pisane" metodą kałeckiego (^c/^v). Za to w dyskusji wychodzi z niego słoma taka, że nawet jego babka, gdy pasała krowy pod Tarnopolem, takiej nigdy nie widziała. Już dawno pisałem bekonowi, że Dawidek wnet podrośnie i zacznie szperać po internecie, a jak trafi na "mądrości" ojca, to się będzie mocno wstydził.

Skolei ten drugi, to... Jak coś kiedyś cycu napisał, a ja go zrugałem, to lorn się wtrącił, że miałem wrażenie, jakby to sam cyc był.
--
Pit

Data: 2011-01-04 02:28:30
Autor: obserwator
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
Ja też piszę po nocach, a żadnym strusiem nocnym, ani wampirem nie jestem. Po prostu w dzień pracuję, a w nocy mogę posiedzieć na necie.

z tym wampirem z pelo, to byl oczywiscie zart, ale jednak czyba nie calkiem,
bo podobno niektorzy ludzie maja cos z wampira, ale energetycznego:))

Ten lorn, jest bardzo wkurzajacy, zachowuje sie jak glupek i czlowiek oblakany.
Zauwazylem, ze teraz panuje jakas taka dziwna maniera, ze w wirtualnym
swiecie, nie mozna dyskutowac na argumenty.
Ja lubie dyskusje na argumenty, bo w ten sposob moge sie tez czegos dowiedziec
od innej osoby. Niestety z pelowcami i zwolennikami SLD, czy innymi
lewicowcami - dyskusji zadnej nie ma, bowiem oni nie dysponuja  sensownymi,
logicznymi argumentami na poparcie swoich pogladow.

Argumenty zastepuje nawalanka slowna, polegajaca na obrzucaniu przeciwnika
tylko inwektywami. Ja takze nie jestem swiety i potrafie uzyc ostrego slowa,
ale tylko wowczas kiedy widze, iz przeciwnik na moje argumenty merytoryczne
notorycznie odpowiada klamstwem lub inwektywami. Taki anonim ktory walesa sie po grupie i uprawia klamliwa propagande, na ktora
niestety nie wszyscy ludzie sa odporni, mnie osobiscie denerwuje.

Nie znosze organicznie bezczelnych klamcow i oszczercow. Trudno mi kolo takich
ludzi przejsc obojetnie.

Na tej grupie zdecydowalem sie troche pisac, bo mnie oburzyly klamstwa i
oszczerstwa ktorymi miota sie tutaj na Kaczynskich i PiS.
[...]

nie wiem czy zauwazyles, ale zamiescilem tutaj chyba ze trzy razy wypowiedz
Suworowa o tzw. agentach wplywu ktorzy sa celowo zatrudniani w sieci, aby
uniemozliwiac dyskusje na grupach politycznych. Takie grupy polityczne w sieci sa dosc trudne do cenzurowania, wiec przebiegli
sowieci, wpadli na pomysl zaguszarek internetowych, ktorymi sa osobnicy
pokroju cyca, boukuna, lorna, plutona, Idzikowskiego, kaweckiego.

Tacy agenci tak przekierowuja dyskusje bezsensownymi, glupkowatymi wpisami, ze
temat watku jest kompletnie rozmywany i nikt nie wie pozniej o co w nim
wlasciwie chodzilo. Tego typu praktyki, odstraszaj i zniechecaja ludzi do wypowoiadania sie w sieci. I o to w sumie chodzi, aby ludzie mieli wrazenie iz
wszyscy sie nienawidza oraz ze nie warto w sieci rozmawiac.

Sam boukun, to prawdopodobnie jest platny dezinformator udajacy narodowca,
bowiem wpisuje sie dokladnie w definicje prowokatora i dezinformatora podana
przez Suworowa. Z tym czlowiekiem nie ma absolutnie zadnej mozliwosci porozumienia sie na
poziomie cywilizowanym. Jego dzieci rzeczywiscie moga miec kiedys problem, bo ktos moze np. wyciagnac
posty tatusia (znanego zreszta z nazwiska) z netu i je skompromitowac w ich
doroslym zyciu.
Skolei ten drugi, to... Jak coś kiedyś cycu napisał, a ja go zrugałem, to lorn się wtrącił, że miałem wrażenie, jakby to sam cyc był.

cyc na pewno pisze pod wieloma nickami - np. robertbig to jego kolejne
alterego. To bardzo falszywy, zaklamany, zadufany, bezwzgledy, ale i glupi
czlowiek. A lorn to byt wirtualny, ktory z ochota dolacza do kazdej ostrzejszej wymiany zdan, ale zawsze opowiada sie po stronie osoby ktora
klamie i generalnie jest podla. On taka osobe zawsze broni, a doklada osobie ktora broni prawdy, etyki,
moralnosci, merytorycznosci czy obiektywnosci.

Data: 2011-01-04 10:57:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 obserwator wrote:

nie wiem czy zauwazyles, ale zamiescilem tutaj chyba ze trzy razy
wypowiedz Suworowa o tzw. agentach wplywu ktorzy sa celowo zatrudniani w
sieci, aby uniemozliwiac dyskusje na grupach politycznych.

Zauważyłem. :)
Myślę jednak, że niepotrzebnie im to piszesz, oni o tym dobrze wiedzą.

Ja jestem stałym bywalcem grupy od co najmniej siedmiu lat. Nie zawsze mam czas na pisanie, nie zawsze też mogę pisać, ale niemal codziennie tu zaglądam i czytam, i się śmieję... :)
Zdarza się też, że nawet kilka miesięcy milczę na grupie, jak choćby ostatnio.
--
Pit

Data: 2011-01-04 00:54:58
Autor: Antenka
On 3 Sty, 23:36, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Buehehe, wy sobie razem mozecie czyscic buty. Ty i Lorn.

Dwa intelektualisty hehe. <

Tia zaiste to dwa intelektualisty łahahahaha :D Aż żal czytać tych
filozofów z tuskowego podwórka hihi.

Antenka

Data: 2011-01-03 17:51:33
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-03 04:10,  obserwator pisze:

[...]

Twoj wybor?
a) absolutna dyktatura JK
b) demokratycznie wybrana wladza, ale szkalna kula da Ci gwarancje ze w wolnych i demokratycznych wyborach PIS (i pochodne) nigdy nie zdobedzie wladzy.

Co prawdziwy Polak powinien wybrac?

--
the_foe

Mialem okazje poznac na tej grupie przeciwnikow PiS..