Miałem piękny sen

Data: 2010-04-11 20:09:27
Autor: boukun
Miałem piękny sen
Śniło mi się dzisiaj, że poleciałem samolotem do Nowego Jorku i tam, miałem spotkania z jakąś młodzieżą. Spotkałem bardzo młodą dziewczynę, może z 18 lat. Była bardzo piękna, miała delikatne, jedwabne ciało i jędrne cycuszki... Flirtowałem z nią, a ona uwodziła mnie i zaczęła się ze mną całować. Tak pięknie się z nią całowałem, że poczułem się w tym śnie, jak w młodych latach. Coś nam przerwało ten miłosny akt, a potem czekałem na okazję, by ją wydymać. Czekałem na nią, ... i się przebudziłem, gdy już miało prawie dojść do stosunku. Potem chciałem zasnąć i dokończyć ten piekny sen...
Ale życie sprowadziło mnie na ziemię i... cały dzień smuta w telewizji i żałoba na siłę...

boukun

Data: 2010-04-11 11:43:14
Autor: J-23
Miałem piękny sen
On 11 Kwi, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

i po co sie tak meczyles ogladajc TV, trzeba bylo czala niedziele
"marszczc freda" marzac o jakiej jedrnej dupie

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 20:58:20
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3b5f0b79-d202-4d52-8afe-e06343a5adecy14g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
Właśnie, że nie oglądam... a właściwie, to niemieckie kanały i kreskówki Family Guy i takie tam inne z doskoku...

boukun

Data: 2010-04-11 12:06:17
Autor: J-23
Miałem piękny sen
On 11 Kwi, 20:58, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3b5f0b79-d202-4d52-8afe-e06343a5adecy14g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- --
Właśnie, że nie oglądam... a właściwie, to niemieckie kanały i kreskówki Family

to o co ci chodzi??? czy te kreskowki sa takie ze "cały dzień smuta w
telewizji i żałoba"???

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 21:22:34
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f6e3de1a-3fe5-4857-b2ac-f11211bf1dacu22g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

Guy i takie tam inne z doskoku...

boukun

to o co ci chodzi??? czy te kreskowki sa takie ze "cały dzień smuta w

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, nie, ja wiem, co leci od rana na polskich kanałach, bo chcąc nie chcąc, jak się człowiek budzi, to włącza najpierw na polski. Możesz mi nie wierzyć, ale nie widziałem dzisiaj cały dzień transmisji polskiej TV, poza nielicznym przeskanowywaniem kanałów i czytaniem telegazety...

boukun

Data: 2010-04-11 12:45:55
Autor: J-23
Miałem piękny sen
On 11 Kwi, 21:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f6e3de1a-3fe5-4857-b2ac-f11211bf1dacu22g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

widziałem dzisiaj cały dzień transmisji polskiej TV, poza nielicznym
przeskanowywaniem kanałów i czytaniem telegazety...

Brak Ci empatii! Twoja strata, widac nie umiesz sie solidaryzowac z
wiekszoscia Polakow, ktorzy tak licznie chcieli pozegnac sie ze swoim
Prezydentem. Tak jak mowia niektorzy, bedziemy teraz zalowac ze nie
umielismy docenic kogos tak wspanialego, kiedy zyl.

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 21:59:43
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:470d5eb7-9323-49ea-b3bc-c717c2607081q23g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Prezydentem. Tak jak mowia niektorzy, bedziemy teraz zalowac ze nie
umielismy docenic kogos tak wspanialego, kiedy zyl.

To jest słobość mas, baranki boże potrzebuja zawsze swojego pasterza...
Najlepiej z pejczem w ręku...

boukun

Data: 2010-04-11 13:05:25
Autor: J-23
Miałem piękny sen
On 11 Kwi, 21:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:470d5eb7-9323-49ea-b3bc-c717c2607081q23g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
To jest słobość mas, baranki boże potrzebuja zawsze swojego pasterza...

stoj z boku, to cie wszyscy wyru**aja

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 22:06:33
Autor: boukun
Miałem piękny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e2c361e6-a8fd-4321-8257-5decf02e545fx3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede...
-- -- -- -- -- -- -- -- -
To jest słobość mas, baranki boże potrzebuja zawsze swojego pasterza...

-- -- -- -- -- -- --
Stado baranów idzie zawsze potulnie na rżnięcie...
Indywidualiści chadzają w pojedynkę i najlepiej im się żyje...

boukun

Data: 2010-04-11 13:11:07
Autor: J-23
Miałem piękny sen
On 11 Kwi, 22:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:e2c361e6-a8fd-4321-8257-5decf02e545fx3g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

> J-23 itede...
> -- -- -- -- -- -- -- -- -
> To jest s obo mas, baranki bo e potrzebuja zawsze swojego pasterza...

Stado baran w idzie zawsze potulnie na r ni cie...
Indywiduali ci chadzaj w pojedynk i najlepiej im si yje...

boukun

to na co narzekasz nieustannie, indywidualisto???

J-.....

Data: 2010-04-11 22:13:09
Autor: boukun
Mialem piekny sen

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:da994e73-48e4-4637-a5d9-7f77abdc38fei25g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Indywiduali ci chadzaj w pojedynk i najlepiej im si yje...

boukun

to na co narzekasz nieustannie, indywidualisto???

Najczesciej na stado tepych baranów...

boukun

Data: 2010-04-11 13:25:02
Autor: J-23
Mialem piekny sen
On 11 Kwi, 22:13, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:da994e73-48e4-4637-a5d9-7f77abdc38fei25g2000yqm.googlegroups.com...

> to na co narzekasz nieustannie, indywidualisto???

> J-.....

Najczesciej na stado tepych baran�w...

boukun

jak inni sa glupsi, to tobie powinno byc lepiej, bos ten madrzejszy,
czyz nie?

J-23 itede...

Data: 2010-04-11 22:30:32
Autor: boukun
Mialem piekny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a6ec8272-1fa8-4c40-8b17-703ef3af5f34i37g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Najczesciej na stado tepych baran�w...

boukun

jak inni sa glupsi, to tobie powinno byc lepiej, bos ten madrzejszy,

Jak ogół z głupoty niszczy mi krajobraz i komfort życia na ziemi, to ma być mi lepiej?

boukun

Data: 2010-04-11 13:52:23
Autor: J-23
Mialem piekny sen
On 11 Kwi, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a6ec8272-1fa8-4c40-8b17-703ef3af5f34i37g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak ogół z głupoty niszczy mi krajobraz i komfort życia na ziemi, to ma być mi

to wyprowadz sie na marsa

Data: 2010-04-11 22:52:58
Autor: boukun
Mialem piekny sen

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:af104567-1a50-4524-a680-eaaeb14f21fbu34g2000yqu.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak ogół z głupoty niszczy mi krajobraz i komfort życia na ziemi, to ma być mi

Łatwo powiedzieć...
A na marsie mamy życie?

boukun

Data: 2010-04-11 14:18:33
Autor: J-23
Mialem piekny sen
On 11 Kwi, 22:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:af104567-1a50-4524-a680-eaaeb14f21fbu34g2000yqu.googlegroups.com...
On 11 Kwi, 22:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w
> wiadomo cinews:a6ec8272-1fa8-4c40-8b17-703ef3af5f34i37g2000yqn.googlegroups.com...

> jak inni sa glupsi, to tobie powinno byc lepiej, bos ten madrzejszy,
> czyz nie?

> J-23 itede...
> -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Jak og z g upoty niszczy mi krajobraz i komfort ycia na ziemi, to ma by mi
> lepiej?

> boukun

to wyprowadz sie na marsa
-- -- -- -- -- --
atwo powiedzie ...
A na marsie mamy ycie?

boukun

zycia na marsie nie ma, ale bedziesz sam - no troche zesztywniejesz
szczegolnie w czasie marsjanskich nocy, temp.  -90stp. C

Data: 2010-04-11 23:00:33
Autor: Piotr
Mialem piekny sen
Dnia Sun, 11 Apr 2010 22:52:58 +0200, boukun napisał(a):

Łatwo powiedzieć...
A na marsie mamy życie?

Podobno na twoim poziomie jakieś jest... Jakoś się wałkun odnajdziesz, he,
he. Ty przecież taki cwany... I mundry... No, dawaj popis pedalskiej tęsknoty i... ....spierdalaj.
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-11 23:07:52
Autor: boukun
Mialem piekny sen

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1do4f66z83yt$.1uirz9adp26hk.dlg40tude.net...
[...]

Oooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i przyszedł po jeszcze...
No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2010-04-11 20:15:15
Autor: Piotr
Miałem piękny sen
Dnia Sun, 11 Apr 2010 20:09:27 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wałkun, bierz furę, tego pluszaka coś go już prezentował i jedźcie do
jakiejś picceri(żeby romantycznie było) a później go wyruchasz równie
brawurowo, jak na filmie. Ten pluszak też ma jedwabne ciałko i małe cycki, he, he.
Po pederastycznym wyciu, ty już wiesz co masz zrobić...

Data: 2010-04-11 20:31:10
Autor: rAzor
Miałem piękny sen
Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

Chce ci się użerać z tym debilem? Paćkasz się jego włąsnym gnojem.

Data: 2010-04-11 20:56:02
Autor: Piotr
Miałem piękny sen
Dnia Sun, 11 Apr 2010 20:31:10 +0200, rAzor napisał(a):

Chce ci się użerać z tym debilem? Paćkasz się jego włąsnym gnojem.

Skoro to robię...
A, że sie trochę ubabram, to fakt.
Piotr