Miałem pocieszną rozmowę z tzw. Palestyńczykiem...

Data: 2009-12-20 12:55:44
Autor: sofu
Miałem pocieszną rozmowę z tzw. Palestyńczykiem...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości
Zabłąkał się na rosyjskie kanały... Byłem pod wpływem, fajnie mi się
gadało... Tak gościa wkurwiłem, że podał mi nawet swój numer telefonu
i swoje autentyczne dane osobowe i poprosił, żebym się z nim umówił na
walkę, gdy będę w Izraelu... ;}

***

Lepij nie! Zabije cie juz spojrzeniem.

sofu

Data: 2009-12-20 14:56:34
Autor: cyc

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgl22a$si9$1node1.news.atman.pl...

[...]

Zwroc uwage , ze ten wredny prowokator przedstawia sie tam nie jako zyd , tylko jako Polak !!!!.Tak wlasnie dorabia sie ryja Polakom na swiecie .
Tak samo jak z ukradzionym napisem z zydowskiego obozu zaglady .

cyc

Data: 2009-12-20 16:19:23
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> [...]

tylko jako Polak !!!!.Tak wlasnie dorabia sie ryja Polakom na swiecie .
Tak samo jak z ukradzionym napisem z zydowskiego obozu zaglady .

Rzeczywiscie, ta menda udaje Polaka.

sofu

Miałem pocieszną rozmowę z tzw. Palestyńczykiem...