Miałem sen

Data: 2010-02-23 14:43:21
Autor: boukun
Miałem sen
Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był fajny sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w sejmie...

boukun

Data: 2010-02-23 16:37:36
Autor: awe
Miałem sen
Co za debil
awe

Data: 2010-02-23 19:05:52
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm0see$to2$1news.onet.pl...
Co za debil
awe

Tak, tak judajczyku i sprzedawczyku. Syjonistom będziesz zawsze dupę lizał...

W Fundacji Batorego bardzo jasno została wyłożona doktryna polityczna PiS.
Na scenie politycznej ma pozostać PO (Platforma Obywatelska), PiS (Prawo i Sprawiedliwość) oraz postkomuniści (pod szyldem SLD lub jakimkolwiek innym), bo ich się nie da wyeliminować ze sceny politycznej.
Można i trzeba za to wyeliminować innych. Ze sceny politycznej muszą zejść wszyscy inni, którzy nie mieli nic wspólnego z okrągłym stołem, z Układem Europejskim z 1991 r., no i dalszym wpychaniem Polski w objęcia Brukseli. No i nie mogą dojść do głosu siły szczeropolskie.
Stąd te ciągłe ataki na LPR - w pierwszej kolejności, taka taktyka typu salami -, a w drugiej kolejności na Samoobronę. Straszenie przyspieszonymi wyborami, marginalizowanie na przeróżne sposoby. Przyjęcie retoryki narodowej i udawanie radykałów.
I nie chodzi tutaj w istocie o te partie. Chodzi o to, aby nie dopuścić do uruchomienia procesu, w którym przy urnie wyborczej spotkałyby się z sobą dwie wielkie grupy społeczeństwa - całkowicie wykluczeni z częściowo wykluczonymi - bo nastałyby rządy radykałów.
Wykluczonych lub częściowo wykluczonych - z przeróżnych racji, głównie ekonomicznych - mamy już w Polsce prawie 75% Narodu Polskiego.
Chodzi więc o to, aby przy urnie nie spotkali się wreszcie Polacy i nie wybrali w końcu rządów szczeropolskich???

http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm

boukun

Data: 2010-02-23 19:26:45
Autor: awe
Miałem sen
Jak zwykle pierdolisz
awe

Data: 2010-02-23 19:22:31
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm16bk$rib$1news.onet.pl...
Jak zwykle pierdolisz
awe

Jak zwykle spamujesz prymitywnymi odzywkami, nie wiedząc co chcesz przez to osiągnąć...

boukun

Data: 2010-02-24 09:37:03
Autor: awe
Miałem sen

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm16ko$rqi$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ja nic przez to nie chce osiagnac, po prostu napisalem ze pierdolisz glupoty
awe

Data: 2010-02-24 13:26:29
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm2o3k$v26$1news.onet.pl...

[...]

Czyli pierdolisz głupoty...

boukun

Data: 2010-02-24 13:32:49
Autor: Neko
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Czyli pierdolisz głupoty...

Co Ty pierdolisz ?

Data: 2010-02-24 13:37:01
Autor: Neko
Miałem sen
[...]

Czlowieku, zglos sie do jakiegos specjalisty! Przeciez Ty juz
jestes mocno posunięty!

Data: 2010-02-24 17:42:19
Autor: awe
Miałem sen

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hm376u$ohs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

dawno powinien to zrobic bo mu coraz gorzej
awe

Data: 2010-02-24 22:38:55
Autor: boukun
Miałem sen

[...]

Co ty pierdolisz?
Dlaczego nie spojrzysz faktom w oczy?

boukun

Data: 2010-02-25 17:02:53
Autor: Neko
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Co ty pierdolisz?
Dlaczego nie spojrzysz faktom w oczy?

Jakim zas faktom ?!

Data: 2010-02-26 12:39:49
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hm67m0$414$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl>

Co ty pierdolisz?
Dlaczego nie spojrzysz faktom w oczy?

Jakim zas faktom ?!

Tym powyższym, syjonistów Kaczyńskich wystapienia w Fundacji Batorego i ich układ...

boukun

Data: 2010-02-23 16:48:55
Autor: Neko
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był fajny sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w sejmie...

Powiedz, ze zartujesz. Ze robisz sobie jaja. Prosze. Nie pozwol,
zebym uznal Cie za skonczonego imbecyla.

Data: 2010-02-23 18:45:27
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hm0u64$afp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wedlług mnie, debil mamy z 80% społeczeństwa...

boukun

Data: 2010-02-23 19:27:19
Autor: awe
Miałem sen

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm14f8$3qq$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no co ty az tak duzo nie moze byc boukunow
awe

Data: 2010-02-23 19:23:07
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm16cl$rli$1news.onet.pl...

[...]

Ale awów i neko...

boukun

Data: 2010-02-24 09:37:49
Autor: awe
Miałem sen

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm16lt$tc5$1mx1.internetia.pl...

[...]

niestety jest nas za malo, niestety boukunstwa sie namnozylo

Data: 2010-02-24 13:26:58
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm2o51$v4o$1news.onet.pl...

[...]

Będziem się bić...

boukun

Data: 2010-02-24 18:18:18
Autor: awe
Miałem sen

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm366f$lah$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
lepiej se pampersa zmiencie
awe

Data: 2010-02-24 01:21:04
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Miałem sen
'boukun' <boukun@neostrada.pl> nópisóu:

Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był
fajny sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w
sejmie...

óóó << I rze jebauem fPiSde Anete Krafczyk potczaz gdy Uyszwa uadofał jom f
dóópala a Yendróóóś trahau v rot >> zapomjaueś dodadź óóó

boukun

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Data: 2010-02-24 10:34:00
Autor: cirrus
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm0m98$b70$1mx1.internetia.pl...
Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był
fajny  sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w
sejmie...
boukun

A nie śniło ci się, że te dwie partie będą nas reprezentować w kryminale?

--
stevep

Data: 2010-02-24 15:54:32
Autor: cirrus
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm3694$p6i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Samoobrona i LPR.

--
stevep

Data: 2010-02-24 22:39:59
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hm3bnq$vpi$1news.vectranet.pl...
[...]

Jedyne polskie partie, które pejsaci wygonili z pejsatego paplamentu...

boukun

Miałem sen