Miałem sen

Data: 2010-02-24 01:21:04
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
Miałem sen
'boukun' <boukun@neostrada.pl> nópisóu:

Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był
fajny sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w
sejmie...

óóó << I rze jebauem fPiSde Anete Krafczyk potczaz gdy Uyszwa uadofał jom f
dóópala a Yendróóóś trahau v rot >> zapomjaueś dodadź óóó

boukun

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Miałem sen