Miałem sen

Data: 2010-02-24 10:34:00
Autor: cirrus
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm0m98$b70$1mx1.internetia.pl...
Śniło mi się dzisiaj, że Samoobrona i LPR weszły do parlamentu. To był
fajny  sen, że Polacy wreszcie mają znowu swoje reprezentacje polskie w
sejmie...
boukun

A nie śniło ci się, że te dwie partie będą nas reprezentować w kryminale?

--
stevep

Data: 2010-02-24 15:54:32
Autor: cirrus
Miałem sen
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hm3694$p6i$1mx1.internetia.pl...
[...]

Samoobrona i LPR.

--
stevep

Data: 2010-02-24 22:39:59
Autor: boukun
Miałem sen

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hm3bnq$vpi$1news.vectranet.pl...
[...]

Jedyne polskie partie, które pejsaci wygonili z pejsatego paplamentu...

boukun

Miałem sen