Miałem sen

Data: 2012-11-10 10:43:50
Autor: Jusuf
Miałem sen
Coś się będzie działo. Śniło mi się nad ranem, że była jakaś wielka impreza na jakimś stadionie, jakiś ważny mecz i kibice zaczęli skandować, wypierdalaj, wypierdalaj, wypierdajaj, potem rozciągnęli w sektorach ogromne banery, że media kłamią, nie oglądajcie TVP, nie słuchajcie reżimowej propagandy i nagle do akcji wkroczyła SBecja i zaczęła te transparenty wyszarpywać i ściągać. Coś było jeszcze ważnego na tych banerach, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć co. Oprawa w każdym bądź razie była zajebista.

Może jutro obudzi się Polska. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-10 16:16:48
Autor: Marek Woydak
Miałem sen
On Sat, 10 Nov 2012 10:43:50 +0100, Jusuf wrote:

[...]

Nawpieprzałeś się grzybków to i masz wizję pisowski posrańcu.

MW

Data: 2012-11-10 16:24:38
Autor: Jusuf
Miałem sen

Ten PiS to ci już na mózg siadł. Ale tak miało być, nie przejmuj się, tak ma więcej. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-10 13:43:46
Autor: Yogi
Miałem sen
Dnia Sat, 10 Nov 2012 16:24:38 +0100, Jusuf napisał(a):

Coś się będzie działo. Śniło mi się nad ranem, że była jakaś wielka impreza na jakimś stadionie

Może mistrzostwa niemiec w waleniu konia przed komputerem :))))
Dostałeś już jakiś zasiłek z sozialamtu?

Data: 2012-11-11 10:04:35
Autor: Przemysław M.
Miałem sen
Dnia Sat, 10 Nov 2012 13:43:46 -0600, Yogi napisał(a):

[...]

Ożeń się wałbrzyski smieciu to ci łapa odpocznie!

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-11-11 15:31:41
Autor: Yogi
Miałem sen
Dnia Sun, 11 Nov 2012 10:04:35 +0100, Przemysław M. napisał(a):

[...]

Kiedy ja miałem żonę i dzieci, tobie matka dupę wycierała pieluchą bo się
obsrałeś. Szoruj szwabskie kibelki i nie pyskuj małomiasteczkowy cwelu.

Data: 2012-11-10 19:24:19
Autor: Trybun
Miałem sen
W dniu 2012-11-10 10:43, Jusuf pisze:
[...]

Pewnie że będzie się działo - opróżnienie bufora - kolejna scena kolesi dla ogłupionej gawiedzi. Kto po takiej szopce będzie jeszcze myślał i mówił o jankesach którzy od wczoraj panoszą się w naszym kraju, o emeryturach, itd? Wszystkich będzie ekscytowała "nienawiść" premiera do szefa "opozycji" i na odwrót.

Data: 2012-11-10 21:48:53
Autor: Jusuf
Miałem sen
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k7m64p$12k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko w jutrzejszym święcie najmniejszą rolę bądą odgrywać, prezydent, premier i Kaczyński. Marsz Niepodległości, to przece wszystkim marsz polskiej młodzieży ku niepodległości, uwolnienia się od tych okrągłostołowców. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 08:59:24
Autor: Trybun
Miałem sen

[...]

Tak, niepodległość z obcymi wojskami na swoim terytorium i sprzedawczykami przy władzy. Właściwie to co oni zamierzają świętować?

Data: 2012-11-11 09:40:21
Autor: Jusuf
Miałem sen
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k7nlss$d1l$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tu mają być 4 marsze dzisiaj. Jeden prezydenta, reżimowy, świętują swoją niepodległość nad polskim narodem.  Drugi nowo utworzona PPS (chcieliby Michalczykowska). Trzeci antify, takich obrzympałów, najczęściej synalków reżimowców, co to robią zamieszanie dla zamieszania i sami nie wiedzą czego chcą.
Czwarty marsz jest nasz, Polaków, ku niepodległości, wołający o pomstę d nieba. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 10:54:39
Autor: Trybun
Miałem sen

[...]

Czwarty marsz... ? Jak myślisz, jakie hasła będą wznoszone na tym marszu?  Założę się że tematyka smoleńska zdominuje tak samo ten marsz. Nie będzie nic o wypowiedzeniu posłuszeństwa jankesom, nic o obalaniu układu rujnującego nasz kraj.

Data: 2012-11-11 12:56:59
Autor: Jusuf
Miałem sen
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k7nskv$jnb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty widać nic nie ogarniasz tym swoim rozumem.

PiS będzie szedł w tym marszu na samym końcu (mam nadzieję) i się odłączy, by iść pod pomnik Piłsudskiego, nie Dmowskiego. To takie KORniki, ale nie mają nic do gadania w tym marszu, tylko talmudyzują i chętnie by go zawładnęli dla siebie, ci syjoniści z PiSu.

Tu masz mapkę poszczególnych tras i miejsce, gdzie sabotażyści z PiSu chcieliby zawłaszczyć marsz nuiezależnych Polaków dla siebie. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rozpoczely-sie-obchody-narodowego-Swieta-Niepodleglosci,wid,15081562,wiadomosc.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-11 15:56:43
Autor: Trybun
Miałem sen
W dniu 2012-11-11 12:56, Jusuf pisze:

[...]

Może i pewnych rzeczy nie ogarniam, ale na pewno nie wyniósłbym do koryta na swoich plecach kogoś takiego jak pewien elektryk..
No zobaczymy co z tego wyniknie...

Miałem sen