Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD

Data: 2009-09-03 23:13:31
Autor: Swiety Jimmie
Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD

Użytkownik "Piotr Chamernik :: CHAMER" <chamer_malpa_post_pl_skasujto> napisał w wiadomości news:4a9eaee1news.home.net.pl...
Co mnie wkurza:
- w 3VD slaba ochrona przed wiatrem. Jak do tego dojdzie moj Airoh Miro, to bez zatyczek tylko po bulki do sklepu (trzeba bylo kurcze jednak dolozyc do Schubertha, ale nie bylo w sumie kasy, a poza Airohem inne szczekowce z blenda nie pasuja na moja glowe).

Aha. Czyli nie latałeś 170-190 przez ponad godzinę po autostradzie Harakiem w braincapie? Zmienił byś punkt widzenia ;-)

- dzwieki ze skrzyni biegow - trzaski slysze nawet w stoperach (wiem jak sie zmienia biegi, zeby nie bylo :) - na tdm.pl pisza ze TTTM)

Mhm. A Ty byś chciał, żeby było jak w zsynchronizowanej samochodowej skrzyni? Powodzenia winszuję.

<Mój zimny XL>: Jebut!!!
<Rogal>: Co to było???
<Ja>: Jak to co? "Klink" przy wrzucaniu jedynki. O co Ci chodzi?
<Rogal>: Nie no; w sumie o nic.

- ciut za slabe heble

Jak mi było za mało, zmieniłem na 2x320mm z -wówczas- nieseryjnej R1. Zaprojektować Ci adaptery do zacisków? Flakon Black Label dla mnie za projekt, resztę dogadasz z Kuczem, któren Ci je dorobi ;-)

- troche za miekki przod

Regulacji tam nie masz? Ja nie miałem. Więc zmieniłem na R1. W Twoim przypadku ewentualnie zmiana sprężyn. Chyba, że jednak jest regulacja.

Pozdr,
Święty Jimmie, Łódź
IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2009-09-03 23:31:03
Autor: Kuczu
Swiety Jimmie pisze:

resztę dogadasz z Kuczem, któren Ci je dorobi ;-)

Jack Daniels, minimum 0,7.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-03 23:43:09
Autor: Swiety Jimmie

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:h7pcis$jej$1news.onet.pl...
Swiety Jimmie pisze:

resztę dogadasz z Kuczem, któren Ci je dorobi ;-)

Jack Daniels, minimum 0,7.

Nie doprecyzowałeś, że "plus powierzony materiał" ;-) Chociaż w tym przypadku to może nie jest tak istotne, jak przy moich półkach ;-)

Pozdr,
Jimmie

P.S. Półki też zaprojektuję. Proste: Balvenie Double Wood. Średnio skomplikowane: Ardbeg 10YO, lub Macallan. Wyszukane, artystyczne: Od 1 szt Lagavulin 1,0l w górę ;-)
Kuczu; tak sobie pomyślałem, jak by to wyglądało jak byśmy założyli spółkę i opublikowali cennik <ROTFL> :-D

Data: 2009-09-04 07:45:04
Autor: Kuczu
Swiety Jimmie pisze:

P.S. Półki też zaprojektuję. Proste: Balvenie Double Wood. Średnio skomplikowane: Ardbeg 10YO, lub Macallan. Wyszukane, artystyczne: Od 1 szt Lagavulin 1,0l w górę ;-)

Nie znam sie na wodce na myszach wiec nie wiem o czym do mnie rozmawiasz :)

Kuczu; tak sobie pomyślałem, jak by to wyglądało jak byśmy założyli spółkę i opublikowali cennik <ROTFL> :-D

rysuj a ja wyfrezuje. SolidWorks masz ?

Data: 2009-09-04 08:22:53
Autor: Swiety Jimmie
Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):

rysuj a ja wyfrezuje. SolidWorks masz ?

Masz.

Pozdr,
Jimmie

Data: 2009-09-04 09:08:58
Autor: Ivam
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h7q9h7$av2$1news.onet.pl...
rysuj a ja wyfrezuje. SolidWorks masz ?

Doprecyzuj ktora wersje, bo sa niezbyt kompatybilne;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-04 09:14:36
Autor: Kuczu
Ivam pisze:

Doprecyzuj ktora wersje, bo sa niezbyt kompatybilne;)

Mi to egal bo mam 2009. Starsze da sie czytac bez problemu. Ale nie chodzi tu o wersje softu tylko o soft w ogole. Dosyc mocno ulatwia to sprawe przy wykonywaniu elementow typu polki przedniego zawieszenia.
Mi w sumie wystarcza zwykle DXF/DWG, byle wszystko bylo prawidlowo rzutowane i zwymiarowane.

Data: 2009-09-04 10:30:39
Autor: Ivam
[NTG] Re: Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h7qep2$q1q$1news.onet.pl...
Mi to egal bo mam 2009. Starsze da sie czytac bez problemu.

No nie tak bez problemu... nie pokazuje operacji, tylko po prostu bryle (jakby bylo importowane z jakiegos uniwersalnego formatu pliku). No chyba, ze znasz jakis trik to sie podziel prosze;)

Mi w sumie wystarcza zwykle DXF/DWG, byle wszystko bylo prawidlowo rzutowane i zwymiarowane.

A pdf nie wystarczy? ;) Jedna firma, dla ktorej robilem rysunki nie miala autoCad'a tylko jakies niewiadomo co (ponoc duzo tansze) i chcieli w pdf'ach.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-09-04 11:15:16
Autor: Kuczu
Ivam pisze:

A pdf nie wystarczy? ;) Jedna firma, dla ktorej robilem rysunki nie miala autoCad'a tylko jakies niewiadomo co (ponoc duzo tansze) i chcieli w pdf'ach.

Mozesz sobie zrobic rysunek od reki. Byle bylo prawidlowo zwymiarowane. Tyle ze z rysunku CAD mozna zrobic niemal od reki program na obrabiarke a z odrecznym rysunkiem trzeba sie pobawic i zajmuje to sporo wiecej czasu i nerwow.

Data: 2009-09-04 02:23:45
Autor: Piotr Chamernik :: CHAMER
Użytkownik "Swiety Jimmie" <jimmie@motocykle.org> napisał w wiadomości news:h7pbha$d1l$1achot.icm.edu.pl...

Aha. Czyli nie latałeś 170-190 przez ponad godzinę po autostradzie Harakiem w braincapie? Zmienił byś punkt widzenia ;-)

A bo ja wygodny sie zrobilem jakis, kiedys orzeszki byly i dawalem rade ;) Tylko sluchu mi teraz ciut szkoda i po mordzie by mi wialo.

<Mój zimny XL>: Jebut!!!
<Rogal>: Co to było???
<Ja>: Jak to co? "Klink" przy wrzucaniu jedynki. O co Ci chodzi?
<Rogal>: Nie no; w sumie o nic.

No podobnie jest, w sumie walimieto, tylko sie balem, ze tam sie cos zaraz pourywa w srodku na poczatku.

Jak mi było za mało, zmieniłem na 2x320mm z -wówczas- nieseryjnej R1. Zaprojektować Ci adaptery do zacisków? Flakon Black Label dla mnie za projekt, resztę dogadasz z Kuczem, któren Ci je dorobi ;-)

i tam, ja wolno jezdze to wydaje. Zaczne szybciej jak odkrece te boczne kolka coby mi sie motur nie przewracal.

Regulacji tam nie masz? Ja nie miałem. Więc zmieniłem na R1. W Twoim przypadku ewentualnie zmiana sprężyn. Chyba, że jednak jest regulacja.

Wolalbym zmiane calosci na 4TX. Kiedys, o ile mi sie nie odwidzi tdmka.

Pozdr,
Święty Jimmie, Łódź

rowniez,
CHAMER, tez Lodz...

Data: 2009-09-04 10:48:45
Autor: Seba
Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD
Dnia Fri, 4 Sep 2009 02:23:45 +0200, Piotr Chamernik :: CHAMER
napisał(a):

[...]

Tak BTW - u mnie w Fazerze mam to samo - napie...a aż miło (pierwsze 2
biegi). Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że wszytsko jest w
porządku i po prostu TTTM. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD