Miałem straszny przypał

Data: 2011-03-06 22:17:55
Autor: boukun
Miałem straszny przypał
Synek wyciągnął mnie po obiedzie na basen do Bielawy, odwieźliśmy teściową i pojechaliśmy. Poszedłem do jackuzi... i te pieprzone bomble waliły mi prosto w jaja i mi sie fiut podniósł. W jackuzi były trzy dziewczyny, a ja za chiny nie mogłem wstac i wyjść. Dawidek woła, macha rękami, żeby z nim pójść na ślizgawkę, a ja mu odmachuję, że nie chcę... Mam przchlapane z tą moją popędliwością... Dziewczyny wchodzą, nowe przychodzą, a ja siedzę... Wreszcie nagiąłem fiuta do dołu i ściskam nogami, starałem się rozproszyć myśli, wyłączyć na chwilę i myśleć o różnych sprawach. W końcu troszkę opadł i wstałem z lekko napiętym członkiem i zaraz poszedłem posiedzieć do brodzika obok. W brodziku nikogo nie było, a tam tylko wolno dzieciom do 7 lat. Kobiety to tam siadają chyba po to, żeby orgazmu dostać...

Poszedłem do sauny na 20 minut i się wypociłem i mi przeszło.
Pieprzę, już nigdy nie pójdę do jackuzi w miejscu publicznym...

boukun

Data: 2011-03-06 13:55:07
Autor: Hans Kloss
Miałem straszny przypał
On 6 Mar, 22:17, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Pieprz , ju nigdy nie p jd do jackuzi w miejscu publicznym...

boukun

http://www.youtube.com/watch?v=loSILme1cA4

Taka jest miedzy wami różnica że pan Grabowski boukuna jedynie
udaje.....
J-23

Miałem straszny przypał