Miałe¶, chamie, złoty róg, miałe¶, chamie, czapkę z piór

Data: 2015-05-07 17:24:19
Autor: Joschi
Miałe¶, chamie, złoty róg, miałe¶, chamie, czapkę z piór
 ~Emigrant 1 godzinę i 5 minut temu„Miałe¶, chamie, złoty róg, miałe¶, chamie, czapkę z piór: czapkę wicher niesie, róg huka po lesie, ostał ci się ino sznur ostał ci się ino sznur”

 ~franek 55 minut temuObudĽcie się ludzi . do¶ć już tych obietnic. Ta władza to nie nasza. Nie głosujcie na tego bufona.

 ~były stoczniowiec 1 godzinę i 4 minuty temuja robiłem rewolucje he,he,he roznosz±c bibułe,następny sie objawil co rozwalił komune takich jak ty bęcwale było tysiace .,a kto w tych czasach o tobie słyszał? NIKT

 ~przecz z KomoRuskim agentem 1 godzinę i 5 minut temuKomoRusku sk±czysz w celi narud cię rozliczy i i organizację przestępcz± POpaprańców

 ~Red 1 godzinę i 4 minuty temuS...dalaj na drzewo Komor, jak mam i¶ć tak± drog± jak± nam zafundowali¶cie przez ostatnie 25 lat to ja wolę poleżeć. O jakiej wolno¶ci gł±bie bredzisz, o tym, że stoję w kolejce do lekarza, nie jestem pewien jutrzejszego dnia bo szef zamknie firme? Kabotynie i frajerze, mogłe¶ tak nas mamić 25 lat temu, twój czas jak całej tej mafi Magdalenkowej dobiega końca Czekaj teraz na proces i wyrok.

 ~Polak 57 minut temuBronek wy...rdalaj!!!

 ~Nicola 1 godzinę i 6 minut temuBredzisław daj juz spokój i skończ nas już wykańczać i nasze rodziny Mamy Do¶ć

 ~kpiarz 57 minut temuCytat: "Komorowski: ja rewolucję robiłem"!!! Z kim, z WSI czy UB?

 ~jojek 51 minut temuBRONEK TWOJ CZAS MIJA. TERAZ CIE ROZLICZYMY Z TWOICH OBIETNIC

 ~ZGODA? 50 minut temuZEGNAJ bracie, powodzenia na MAZURACH.

 ~zxc 31 minut temuZgoda w wydaniu "bula" to nazywanie niezadowolonych wyborców FRUSTRATAMI!....To jest poniżanie społeczeństwa

Data: 2015-05-07 18:15:54
Autor: Mark Woydak
Miałe¶, chamie, złoty róg, miałe¶, chamie, czapkę z piór

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:mig031$n3q$1speranza.aioe.org...

Kolejni debile boukuna.

MW

Data: 2015-05-07 18:30:52
Autor: Joschi
Miałeś, chamie, złoty róg, miałeś, chamie, czapkę z piór
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig344$o0c$21news.albasani.net...

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig031$n3q$1speranza.aioe.org...
~Emigrant 1 godzinę i 5 minut temu„Miałeś, chamie, złoty róg, miałeś, chamie, czapkę z piór: czapkę wicher niesie, róg huka po lesie, ostał ci się ino sznur ostał ci się ino sznur”

~franek 55 minut temuObudźcie się ludzi . dość już tych obietnic. Ta władza to nie nasza. Nie głosujcie na tego bufona.

~były stoczniowiec 1 godzinę i 4 minuty temuja robiłem rewolucje he,he,he roznosząc bibułe,następny sie objawil co rozwalił komune takich jak ty bęcwale było tysiace .,a kto w tych czasach o tobie słyszał? NIKT

~przecz z KomoRuskim agentem 1 godzinę i 5 minut temuKomoRusku skączysz w celi narud cię rozliczy i i organizację przestępczą POpaprańców

~Red 1 godzinę i 4 minuty temuS...dalaj na drzewo Komor, jak mam iść taką drogą jaką nam zafundowaliście przez ostatnie 25 lat to ja wolę poleżeć. O jakiej wolności głąbie bredzisz, o tym, że stoję w kolejce do lekarza, nie jestem pewien jutrzejszego dnia bo szef zamknie firme? Kabotynie i frajerze, mogłeś tak nas mamić 25 lat temu, twój czas jak całej tej mafi Magdalenkowej dobiega końca Czekaj teraz na proces i wyrok.

~Polak 57 minut temuBronek wy...rdalaj!!!

~Nicola 1 godzinę i 6 minut temuBredzisław daj juz spokój i skończ nas już wykańczać i nasze rodziny Mamy Dość

[...]

To jest cała Polska, gbur de bul w dwa miesiące zaprzepaścił cały swój kapitał. Ariwederczi, astamaniana...

Data: 2015-05-07 18:47:36
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig3vp$1h0$1speranza.aioe.org...
[...]

Kilku debili to nie cała Polska obszczymurze.

MW

Data: 2015-05-07 19:19:30
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig55o$ri6$5news.albasani.net...

[...]

 ~zxc 31 minut temuZgoda w wydaniu "bula" to nazywanie niezadowolonych wyborcĂłw FRUSTRATAMI!....To jest poniĹĽanie spoĹ‚eczeĹ„stwa

Miałe¶, chamie, złoty róg, miałe¶, chamie, czapkę z piór