Miara antysemityzmu

Data: 2011-02-07 23:39:02
Autor: boukun
Miara antysemityzmu
zasięg antysemityzmu w naszym kraju od 2002 r. wyraźnie się skurczył i to we wszystkich grupach wiekowych.

Już tylko 22 proc. z nas wymienia
Żydów, jako nację mającą wpływ na sytuację w Polsce.

Normalnie Polaków mają za debili, ale chyba nie bez racji...

boukun

Data: 2011-02-08 03:22:04
Autor: Panslavista
Miara antysemityzmu

Teraz antysemita to Chazar po chederze, ci z wyższym wykształceniem są bardziej dyskretni im wypada być tolerancjuszem. Będą dawać głos na świadectwo, tylko pojedyńcze sztuki będą groSSować.

Data: 2011-02-08 13:44:22
Autor: sofu
Miara antysemityzmu

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d50a8de$0$2496$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -

Ja dziś słyszałem w żydowskim radio (tok-fm) że Gross czuje się Polakiem  i bardzo Polskę kocha (autentyczne).
I on ja tak pewnie z milości opluwa?

sofu

Data: 2011-02-08 22:14:51
Autor: zeusx
Miara antysemityzmu

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:iirdr7$pb9$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie,nie. On jak kocha to się ślini. Bardzo się ślini. W takich sytuacjach ślina lata na lewo i prawo a czasem tylko na prawo. To i poleci na Polskę. Napewno przypadkowo.
zx

Miara antysemityzmu