Miarka się przebrała

Data: 2014-01-06 09:12:38
Autor: ZIWK
Miarka się przebrała
W dniu 2014-01-05 18:30, KS pisze:
http://www.twojapogoda.pl/16dni.htm

Ja tę zimę załatwię letnimi laczkami i będzie git, bo już mam dość jazdy
na zimówkach.

Są różne prognozy
- na dłużej niż kilka dni zależą tylko od gatunku kawy i sposobu parzenia fusów...

Porównaj - wszystkie z dzisiaj i dla tego samego miejsca...
http://www.twojapogoda.pl/polska/malopolskie/krakow/16dniowa
http://www.yr.no/place/Poland/Lesser_Poland/Krak%C3%B3w/long.html
http://pogoda.interia.pl/prognoza-dlugoterminowa-krakow,cId,4970
http://pogodynka.pl/polska/16dni/krakow_krakow

A potem będzie zamarzający płacz i zgrzytanie szczękających na mrozie zębów bo "kompjuter sie pomylił..."

Data: 2014-01-06 10:45:37
Autor: KS
Miarka się przebrała
W dniu 2014-01-06 09:12, ZIWK pisze:

[...]

Pożyjemy, zobaczymy która była blisko prawdy. Z założenia te długo
terminowe to faktycznie czary z sufitu.
Z racji tego że trochę wędkuję, gdy chodzi o prognozę godzinową,
podpieram się prognozami z pierwszego linka. Sprawdza się w 80%.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2014-01-06 10:59:01
Autor: ZIWK
Miarka się przebrała
W dniu 2014-01-06 10:45, KS pisze:
[...]

Rosjanie nam wróżyli -40 na tą zimę, a amerykanie -1 ; rosjanie się pomylili co do półkuli ;)

Z racji tego że trochę wędkuję, gdy chodzi o prognozę godzinową,
podpieram się prognozami z pierwszego linka. Sprawdza się w 80%.
Pewnie znasz i tą - mnie się nieźle sprawdza prognoza wiatrowa :) windguru.cz , ale to tylko krótkoterminowa :( - i raczej offtopic.

Poza tym dokładnie (w 90%) mi się sprawdza yr.no...

Miarka się przebrała